To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-30
Ogłoszenie nr 376365 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.
Andrespol: Dowożenie dzieci z terenu gminy Andrespol do Gimnazjum w Wiśniowej Górze, do Zespołu Szkół Specjalnych w Łodzi i Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Koluszkach w okresie od dnia 02.01.2017 roku do dnia 23.06.2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 353415-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrespol, krajowy numer identyfikacyjny
47205774400000, ul.
ul. Rokicińska
126,
95020
Andrespol, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
422 132 440, faks
422 132 434, e-mail
ug@andrespol.pl
Adres strony internetowej (URL): www.andrespol.bip.cc
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowożenie dzieci z terenu gminy Andrespol do Gimnazjum w Wiśniowej Górze, do Zespołu Szkół Specjalnych w Łodzi i Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Koluszkach w okresie od dnia 02.01.2017 roku do dnia 23.06.2017 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na dowożeniu i odwożeniu uczniów do i z placówek oświatowych oraz sprawowanie opieki nad dziećmi w czasie przewozów. Dowóz uczniów do szkół odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych, dni świątecznych i innych dodatkowo dni wolnych od nauki szkolnej w terminie od dnia 02.01.2017 roku do dnia 23.06.2017 roku. 3.2. Zamówienie obejmuje: 3.2.1. Dowożenie i odwożenie uczniów do Gimnazjum w Wiśniowej Górze, ul Tuszyńska 32, wraz z zapewnieniem im stosownej opieki w trakcie przejazdu: a) Opis trasy: a1) Janówka - Justynów - Wiśniowa Góra - szacunkowa odległość 7 km, a2) Wiśniowa Góra - Justynów - Janówka - szacunkowa odległość 7 km, Szacunkowa maksymalna ilość dzieci - 93 osoby; Miejsca zbiórki uczniów: - Janówka - zbieg ulicy Głównej z Jordanowem (przystanek autobusowy); - Janówka - ul. Główna przy ul. Myśliwskiej (przy sklepie); - Justynów - ul. Główna przy ul. Granicznej (przystanek autobusowy); - Justynów - ul. Łódzka przy ul. Górnej (przystanek autobusowy); - Justynów - ul. Łódzka przy ul. Nowej (przystanek autobusowy); - Gimnazjum w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 32. godzina przyjazdu do szkoły: - poniedziałek: 805 oraz 900 - wtorek 805 - środa 805 - czwartek 715 oraz 805 - piątek 805 oraz 900 godziny odjazdu ze szkoły: - poniedziałek, wtorek, środa, piątek: 1450 oraz 1540 - piątek 1355 oraz 1450 PONIEDZIAŁEK: Przyjazd - 805 - 67 uczniów (max. 2 przewozy) 900 - 26 uczniów (1 przewóz) Powrót - 1450 - 76 uczniów (max. 2 przewozy) 1540 - 17 uczniów (1 przewóz) WTOREK: Przyjazd - 805 - 93 uczniów (max. 2 przewozy) Powrót - 1450 - 71 uczniów (max. 2 przewozy) 1540- 22 uczniów (1 przewóz) ŚRODA: Przyjazd - 805 - 93 uczniów (max. 2 przewozy) Powrót - 1450 - 80 uczniów (max. 2 przewozy) 1540- 13 uczniów (1 przewóz) CZWARTEK: Przyjazd - 715 - 10 uczniów (1 przewóz) 805 - 83 uczniów (max. 2 przewozy) Powrót - 1355 - 58 uczniów (1 przewóz) 1450 - 35 uczniów (1 przewóz) PIĄTEK: Przyjazd - 805 - 70 uczniów (max. 2 przewozy) 900 - 23 uczniów (1 przewóz) Powrót - 1450 - 79 uczniów (max. 2 przewozy) 1540 - 14 uczniów (1 przewóz) b) Opis trasy: b1) Bedoń Przykościelny - Wiśniowa Góra - szacunkowa odległość 5,5 km,* b2) Wiśniowa Góra - Bedoń Przykościelny - szacunkowa odległość 5,5 km,* b1.1) Bedoń Przykościelny - Wiśniowa Góra - szacunkowa odległość 4,5 km, b2.1) Wiśniowa Góra - Bedoń Przykościelny - szacunkowa odległość 4,5 km, *Trasa uwzględnia przystanek Bedoń Wieś - ul. Słowiańska przy ul. Mostowej w miesiącach styczeń, luty 2017 r. Szacunkowa maksymalna ilość dzieci - 41 osób; Miejsce zbiórki uczniów: - Bedoń Przykościelny - ul. Główna przy ul. Ogrodowej (przystanek autobusowy); - Bedoń Przykościelny - ul. Magdalenki przy ul. Ogrodowej (przy sklepie); - Bedoń Wieś - ul. Słowiańska przy ul. Mostowej - obowiązuje w miesiącach styczeń, luty 2017r. - Bedoń Przykościelny - ul. Brzezińska (przy torach PKP); - Gimnazjum w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 32. godzina przyjazdu do szkoły do 805 godziny odjazdu ze szkoły godz. 1450 PONIEDZIAŁEK: Przyjazd - 805 - 41 uczniów - 1 przewóz Powrót - 1450 - 41 uczniów - 1 przewóz WTOREK: Przyjazd - 805 - 41 uczniów - 1 przewóz Powrót - 1450 - 41 uczniów - 1 przewóz ŚRODA: Przyjazd - 805 - 41 uczniów - 1 przewóz Powrót - 1450 - 41 uczniów - 1 przewóz CZWARTEK: Przyjazd - 805 - 41 uczniów - 1 przewóz Powrót - 1450 - 41 uczniów - 1 przewóz PIĄTEK: Przyjazd - 805 - 41 uczniów - 1 przewóz Powrót - 1450 - 41 uczniów - 1 przewóz 3.2.2. Dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Andrespol do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Łodzi, ul Niciarniana 2a, wraz z zapewnieniem im stosownej opieki w trakcie przejazdu, a) Opis trasy: a1) Wiśniowa Góra (ul. Tuszyńska/ul. Oficerska) - Andrespol (ul. Rokicińska/ul. Tuszyńska) - Justynów (ul. Łódzka/ul. Główna) - Łódź ul. Niciarniana 2a - szacunkowa odległość 22 km, a2) Łódź, ul. Niciarniana 2a - Andrespol (ul. Rokicińska/ul. Tuszyńska) - Justynów (ul. Łódzka/ul. Główna) - Wiśniowa Góra (ul. Tuszyńska/ul. Oficerska) - szacunkowa odległość 22 km, Szacunkowa ilość dzieci - 7 osób, Dokładne miejsce zbiórki uczniów do uzgodnienia z rodzicami dziecka (miejscowości Andrespol, Justynów, Wiśniowa Góra). godzina przyjazdu do szkoły - 800 - 1 przewóz godzina odjazdu ze szkoły - 1515 - 1 przewóz 3.2.3. Dowożenie i odwożenie uczniów z upośledzeniem umysłowym z terenu gminy Andrespol do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Koluszkach ul. Budowlanych 8, wraz z zapewnieniem im stosownej opieki w trakcie przejazdu, a) Opis trasy: a1) Wiśniowa Góra (ul. Tuszyńska/ul. Oficerska) - Andrespol (ul. Rokicińska/ul. Tuszyńska) - Janówka (ul. Główna/Jordanówek) - Koluszki SOSW (ul. Budowlanych 8) - szacunkowa odległość - 21 km, a2) Koluszki SOSW (ul. Budowlanych 8) - Janówka (ul. Główna/Jordanówek) - Andrespol (ul. Rokicińska/ul. Tuszyńska) - Wiśniowa Góra (ul. Tuszyńska/ul. Oficerska) - szacunkowa odległość - 21 km, Szacunkowa ilość dzieci - 5 osób, Dokładne miejsce zbiórki uczniów do uzgodnienia z rodzicami dziecka (miejscowość Andrespol, Wiśniowa Góra, Janówka) godzina przyjazdu do szkoły - 800 - 1 przewóz godzina odjazdu ze szkoły - 1420 - 1 przewóz 3.3. Zamawiający wymaga, aby dowóz dzieci niepełnosprawnych do SOSW w Koluszkach, ul. Budowlanych 8 oraz do ZSS Nr 4 w Łodzi, ul. Niciarniana 2a odbywał się dwoma oddzielnymi kursami. 3.4. Łączna maksymalna szacunkowa ilość przewozów objętych zamówieniem w okresie od 02.01.2017 r. do 23.06.2017r. wynosi 1207 przewozów. 3.5. Szacunkowa ilości dni nauki szkolnej przyjęta na potrzebę przeprowadzenia postępowania w okresie od 02.01.2017r. do 23.06.2017r. wynosi 106 dni. 3.6. Łączna ilość przewozów podana przez Zamawiającego jest wielkością szacunkową określoną dla zapewnienia przewozu i miejsc siedzących dla wszystkich przewożonych uczniów w określonych godzinach każdego dnia nauki. W trakcie trwania umowy liczba faktycznie wykonanych przewozów w poszczególnych dniach może ulec zmniejszeniu ze względu na rzeczywistą ilość przewożonych uczniów np. absencja i mniejszą ilość wykorzystanych pojazdów w celu zapewnienia przewozu wszystkich uczniów. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowej weryfikacji ilości wykonanych przewozów. 3.7. Łączna liczba uczniów objętych dowozem jest liczbą aktualną na dzień ogłaszania przetargu i może ulec zmianie w okresie trwania umowy. 3.8. Zamówienie nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy. 3.9. Wykonawca będzie zobowiązany do: a) zapewnienia miejsc siedzących dla każdego dziecka, b) zapewnienia opieki nad przewożonymi dziećmi, poprzez zatrudnienie w tym celu osób przeszkolonych w zakresie bhp i w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej (opiekunem dzieci nie może być kierowca), które będą odpowiedzialne za bezpieczeństwo w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci i uczniów autobusem, zapinanie pasów bezpieczeństwa oraz w razie potrzeby zapewnienie bezpieczeństwa podczas przechodzenia przez jezdnię. c) zapewnienia odpowiednich warunków bhp w czasie przewozów dzieci, d) przestrzegania ustalonego rozkładu jazdy (rozkład kursów autobusów dopasowany do planu zajęć placówek oświatowych Wykonawca ustali ostatecznie w porozumieniu z dyrektorami poszczególnych placówek), 3.10. Zamawiający wymaga, aby pojazdy, którymi świadczona będzie usługa przewozu uczniów były w pełni sprawne technicznie, dopuszczone do ruchu według przepisów o ustawy prawo o ruchu drogowym i oznakowane stosownie do charakteru świadczonych usług. Stan techniczny autobusów, którymi Wykonawca będzie świadczył usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z pojazdów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC i NNW. 3.11. W przypadku awarii pojazdu, którym dowożone będą dzieci, Wykonawca zobowiązany będzie podstawić pojazd zastępczy w czasie określonym w ofercie Wykonawcy. W razie zaistniałej sytuacji Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów. 3.12. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca świadczenia usługi, zapoznał się z warunkami lokalno - terenowymi planowanej usługi, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 3.13. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy - ważnych zaświadczeń o odbytym szkoleniu z zakresu bhp oraz pierwszej pomocy przedmedycznej osób pełniących funkcje opiekunów przewożonych dzieci oraz ważnych ubezpieczeń OC i NNW pojazdów, którymi wykonywana będzie usługa. 3.14. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. -Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 3.14.1. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby czynności kierowcy - świadczone były przez min. 2 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 3.14.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.14.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.14.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.14.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia. 3.14.4. Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu: 1) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 3.14.1., 2) poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w pkt. 3.14.1. (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umów powinna być zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności: bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 3.14.5. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.14.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy załącznik nr 8 SIWZ. 3.14.6. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 3.14.1. 3.14.7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
60140000-1
Dodatkowe kody CPV:
60130000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT85924.44 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 90182,87 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.