eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa żywności

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-10

Zabrze: Dostawa żywności
Numer ogłoszenia: 37632 - 2010; data zamieszczenia: 10.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11911 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie żywności, w tym: 1. nabiału i tłuszczy wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ - część 1 (CPV: 15500000-3, 03142500-3, 15411100-3, 15431100-9, 15511210-8, 15512000-0, 15530000-2, 15541000-2, 15542100-0, 15551300-8, 15544000-3) 2. warzyw i owoców wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ - część 2 (CPV: 03212100-1, 03221220-4, 03221111-7, 03221112-4, 03221113-1, 03221210-1, 03221240-0, 03221270-9, 03221260-6, 03221410-3, 03222111-4, 03222210-8, 03222220-1, 03222321-9, 15331142-4, 03221420-6, 03222240-7) 3. wędlin wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ - część 3 (CPV: 15100000-9, 15110000-2, 15131130-5, 15112000-6, 15131410-2) 4. artykułów spożywczych wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ - część 4 (CPV: 15800000-6, 15831000-2, 15841000-5, 15332240-8, 15863000-5, 15871230-5, 15871250-1, 15871260-4, 15331470-2, 15871273-8, 15872400-5, 15891400-4, 15200000-0, 15332290-3,15612100-2, 15613311-1, 15614100-6, 15872100-2, 15861000-1, 15322000-1, 15896000-5) 5. słodyczy wskazanych w załączniku nr 5 - część 5 (CPV: 15842220-0, 15821200-1, 15842100-3, 15842000-2, 15820000-2) 6. napoi wskazanych w załączniku nr 6 - część 6 (CPV: 15981000-8, 15981400-2, 15981200-0, 15320000-7, 15321000-4, 15322000-1) b) Zamówienie dotyczące części 1 - 6 będzie realizowane częściami na podstawie indywidualnych zleceń Zamawiającego najpóźniej w terminie do 2 dni od daty wystawienia zlecenia. Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać artykuły określone w części 1 - 6 własnym środkiem transportu i na własny koszt do placówek Zamawiającego wskazanych niżej. Dostawa do wszystkich świetlic przeprowadzana będzie tego samego dnia najpóźniej do godziny 17.00 Dom Noclegowy ul. Trocera 63, Świetlica Roosevelta ul. Roosevelta 40, Świetlica Wyzwolenia ul. Wyzwolenia 7, Świetlica Mikulczyce ul. Tarnopolska 57, Świetlica Biskupice ul. Kasprowicza 7, Świetlica Rokitnica ul. Andersa 34, Świetlica, ul. Dworcowa 8a, Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Andersa 34, Program Aktywności Lokalnej ul. Bytomska 28, Zespół ds. Opieki nad Dzieckiem i Rodziną ul. Wyzwolenia 7, Klub Integracji Społecznej Pl. Krakowski 4, c) Dostarczane wędliny (część 3), warzywa i owoce (część 2) muszą być świeże. Nabiał (część 1) musi posiadać termin przydatności do spożycia minimum 14 dni od dnia dostawy w przypadku mleka i tłuszczy termin wynosi minimum 30 dni. Artykuły spożywcze (część 4), napoje (część 6) i słodycze (część 5) muszą posiadać termin przydatności do spożycia wynoszący minimum 3 miesiące od dnia dostawy. d) Ceny poszczególnych produktów przez czas trwania umowy muszą być stałe. e) W przypadku zamówienia dotyczącego części 1 - 6 zamawiający zobowiązuje się zamówić co najmniej 70% wartości przedmiotu umowy. Pozostałe 30% zostanie zamówione w zależności od potrzeb zamawiającego. f) Termin płatności za wszystkie dostarczone artykuły - 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionych faktur VAT. g) Pierwsza dostawa musi być zrealizowana w terminie 3 dni od daty podpisania umowy na podstawie zlecenia wystawionego przez Zamawiającego. h) Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia osobnych faktur VAT na: - nabiał i tłuszcze wykazane w załączniku 1 poz. 5 - 10 szt i poz. 10 - 3 kg przeznaczonych na potrzeby Programu na Rzecz Społeczności Romskiej w Polsce - Projekt Kulturalny - nabiał i tłuszcze wykazane w załączniku 1 poz. 6 - 22 l przeznaczone na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze dla Programu Aktywności Lokalnej - Grupy Wsparcia. - wędliny wykazane w załączniku 3 poz. 1 - 2 kg, poz. 3 - 20 kg, poz. 6 - 3 kg przeznaczone na potrzeby Programu na Rzecz Społeczności Romskiej w Polsce - Projekt Kulturalny, - artykuły spożywcze wykazane w załączniku 4 poz. 3 - 5 kg, poz. 12 - 1 op., poz. 15 - 12 op., poz. 77 - 10 op. przeznaczone na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno- zawodowej w gminie Zabrze dla Doradcy ds. Osób Niepełnosprawnych. - artykuły spożywcze wykazane w załączniku 4 poz. 3 - 20 kg, poz. 12 - 3 op., poz. 15 - 20 op., poz. 77 - 40 op. przeznaczone na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze dla Klubu Integracji Społecznej. - artykuły spożywcze wykazane w załączniku 4 poz. 17 - 6 szt, poz. 36 - 6 szt przeznaczone na potrzeby Programu na Rzecz Społeczności Romskiej w Polsce - Projekt Kulturalny. - artykuły spożywcze wykazane w załączniku 4 poz. 3 - 15 kg, poz. 12 - 10 op., poz. 15 - 20 op., poz. 78 - 10 op., poz. 79 - 100 szt przeznaczone na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze dla Programu Aktywności Lokalnej - Grupy Wsparcia. - słodycze wykazane w załączniku 5 poz. 2 - 25 op., poz. 10 - 25 op., poz. 13 - 25 op. przeznaczone na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno- zawodowej w gminie Zabrze dla Doradcy ds. Osób Niepełnosprawnych. - słodycze wykazane w załączniku 5 poz. 18 - 42 szt., poz. 13 - 15 op. przeznaczone na potrzeby Programu na Rzecz Społeczności Romskiej w Polsce - Projekt Kulturalny. - słodycze wykazane w załączniku 5 poz. 1 - 50 szt, poz. 5 - 25 szt, poz. 6 - 50 szt, poz. 7 - 50 szt, poz. 8 - 30 szt, poz. 18 - 50 szt przeznaczone na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze dla Programu Aktywności Lokalnej - Festyn. - słodycze wykazane w załączniku 5 poz. 3 - 1 kg, poz. 10 - 8 op., poz. 11 - 2 kg, poz. 13 - 22 op., poz. 15 - 11 op., poz. 16 - 11 op. przeznaczone na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze dla Programu Aktywności Lokalnej - Grupy Wsparcia. - napoje wykazane w załączniku 6 poz. 1 - 40 szt, poz. 2 - 40 szt, przeznaczone na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno- zawodowej w gminie Zabrze dla Doradcy ds. Osób Niepełnosprawnych. - napoje wykazane w załączniku 6 poz. 4 - 40 szt, poz. 5 - 40 szt, przeznaczone na potrzeby Programu na Rzecz Społeczności Romskiej w Polsce - Projekt Kulturalny. - napoje wykazane w załączniku 6 poz. 1 - 40 szt, poz. 2 - 40 szt, poz. 5 - 83 szt przeznaczone na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze dla Programu Aktywności Lokalnej - Grupy Wsparcia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3, 03.21.21.00-1, 15.10.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.84.22.20-0, 15.98.10.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno- zawodowej w gminie Zabrze.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: nabiał i tłuszcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADVENA EWA PTAK, UL. KORFANTEGO 9, 42-600 TARNOWSKIE GÓRY, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10600,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10553,60

  • Oferta z najniższą ceną: 10553,60 / Oferta z najwyższą ceną: 11217,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: WARZYWA I OWOCE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADVENA EWA PTAK, UL. KORFANTEGO 9, 42-600 TARNOWSKIE GÓRY, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6413,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6208,57

  • Oferta z najniższą ceną: 6208,57 / Oferta z najwyższą ceną: 7467,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: WĘDLINY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALFA Sp. z o.o., ul. Sikorek 12, 41-705 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8561,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8115,76

  • Oferta z najniższą ceną: 8115,76 / Oferta z najwyższą ceną: 8253,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADVENA EWA PTAK, UL. KORFANTEGO 9, 42-600 TARNOWSKIE GÓRY, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23908,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23567,85

  • Oferta z najniższą ceną: 23567,85 / Oferta z najwyższą ceną: 25293,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: SŁODYCZE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADVENA EWA PTAK, UL. KORFANTEGO 9, 42-600 TARNOWSKIE GÓRY, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3549,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3501,08

  • Oferta z najniższą ceną: 3501,08 / Oferta z najwyższą ceną: 3575,99

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: NAPOJE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALFA SP. Z O.O., ul. Sikorek 12, 41-705 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7183,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5808,95

  • Oferta z najniższą ceną: 5808,95 / Oferta z najwyższą ceną: 7074,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.