eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Wymiana posadzek na korytarzach I i II p Szkoły Podstawowej Nr 3 w Olkuszu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-17

Olkusz: Wymiana posadzek na korytarzach I i II p Szkoły Podstawowej Nr 3 w Olkuszu
Numer ogłoszenia: 376320 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313650 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz, ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana posadzek na korytarzach I i II p Szkoły Podstawowej Nr 3 w Olkuszu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wymiana posadzek na korytarzach I i II p Szkoły Podstawowej Nr 3 w Olkuszu W zakres prac wchodzi w szczególności: a) zerwanie istniejących posadzek z płytek PCV b) wykonanie nowego cokolika cementowego na ścianach c) naprawa podłoży i wyrównywanie powierzchni d) ułożenie wykładziny wielowarstwowej z przeźroczystą warstwą użytkową o parametrach jak niżej lub wyższych : - zabezpieczenie powierzchni - poliuretan PUR - certyfikat zgodności WE - klasyfikacja użytkowania 34/43 - odporność na poślizg wg PN-EN 14041 - klasa DS. ( R11) - grubość całkowita 2,5 mm - grubość w-wy użytkowej 1,2 mm - odporność na ścieranie - T - odporność na działanie krzesła na rolkach - odporna - ocena higieniczna - pozytywna - gwarancja producenta min. 15 lat e) ułożenie płytek ceramicznych na podeście. Przy realizacji zamówienia wykonawca uzgodni z użytkownikiem taką organizację prac aby umożliwić prowadzenie zajęć szkolnych od dn. 01.09.2013 do zakończenia robót. Prace powinny być prowadzone etapami tj. najpierw zakończenie jednego piętra następnie rozpoczęcie prac na piętrze drugim. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia przez okres min 5 lat od dnia odbioru końcowego. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z posiadaną wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych. W kosztorysie nakładczym - ślepym podano nazwy przykładowych materiałów, wykonawca poda w wycenie zastosowany przez siebie materiał. Oferowane przez Wykonawców, składających oferty równoważne urządzenia, muszą posiadać wszystkie parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze niż urządzenia wskazane w specyfikacji. Oferowane rozwiązania równoważne muszą poprawnie współpracować ze wszystkimi pozostałymi elementami proponowanego rozwiązania. W przypadku braku zgodności Wykonawca musi dostarczyć i wdrożyć elementy o odpowiedniej funkcjonalności, które poprawnie współpracują z resztą proponowanego rozwiązania. W przypadku zaproponowania materiałów równoważnych Zamawiający może zażądać przedstawienia dokumentów dopuszczających dany towar do stosowania i danych potwierdzających, iż dane techniczne i inne parametry tych materiałów są nie gorsze od przyjętych przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FACIT Usługi Remontowo Budowlane Zofia Hebda, ul. Kochanowskiego 171, 26-432 Wieniawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76434,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45468,22

  • Oferta z najniższą ceną: 45468,22 / Oferta z najwyższą ceną: 63962,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.