eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Banie › Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo gaśniczego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-19

Banie: Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo gaśniczego
Numer ogłoszenia: 376266 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260406 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Banie, ul. Skośna 6, 74-110 Banie, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4166381, faks 091 4166353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo gaśniczego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo gaśniczego Wymagania techniczne: 1) samochód powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późniejszymi zmianami); 2) samochód powinien spełniać wymagania ogólne i szczegółowe przewidziane dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego - KG PSP CNBOP czerwiec 2002 r.; 3) samochód powinien posiadać oznakowanie zgodnie z załącznikiem nr 14, do rozkazu Komendanta Głównego PSP z dnia 26 lipca 2002 r.; 4) posiadać świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002); Świadectwo dopuszczenia CNBOP ważne na dzień składania ofert. 5) masa całkowita samochodu gotowego do akcji ratowniczo -gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie może przekraczać 14000 kg; 6) pojazd powinien być wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze akustyczne i świetlne. Lampa zespolona z napisem STRAŻ z lampami stroboskopowymi niebieskimi i głośnikiem min. 100 W umieszczona na dachu kabiny w osłonie z siatki a) dodatkowe 2 lampy sygnalizacyjne niebieskie stroboskopowe z przodu pojazdu w osłonie z siatki, b) dodatkowa lampa sygnalizacyjna niebieska stroboskopowa z tyłu pojazdu w osłonie z siatki, c) dodatkowa fala świetlna umieszczona z tyłu pojazdu koloru pomarańczowego. 7) urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych, w tym za pomocą radiotelefonu; 8) w przedziale autopompy musi być zainstalowany dodatkowy głośnik wraz z manipulatorem współpracujący z radiotelefonem przewoźnym; 9) podwozie pojazdu z silnikiem o zapłonie samoczynnym, spełniającym wymogi odnośnie czystości spalin zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, nie mniej niż EURO-4 (osiągnięcie normy czystości spalin poprzez zastosowanie płynu AdBlue); 10) silnik o mocy minimum 280 KM; 11) maksymalna wysokość całkowita 3200 mm z zamontowaną drabiną; 12) maksymalna wysokość górnej krawędzi najwyższej półki w położeniu roboczym lub szuflady nie może przekroczyć 1800 mm od poziomu gruntu lub odchylanych podestów roboczych; 13) sprzęt rozmieszczony grupowo w zależności od przeznaczenia z zachowaniem ergonomii; 14) napęd stały 4 x 4, skrzynia redukcyjna do jazdy w terenie, blokady mechanizmów różnicowych: międzyosiowego, osi tylnej, osi przedniej; 15) kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1+1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy); 16) kabina musi być wyposażona w: a) indywidualne oświetlenie nad siedzeniem dowódcy, b) ogrzewanie niezależne od pracy silnika, c) uchwyt do trzymania w tylnej części kabiny, d) schowek pod siedziskami w tylnej części kabiny, e) 6 szt. reflektorów xenonowych dwużarnikowych o sile światła 80000 kandeli zamontowanych na podeście, posiadających atest FTZU 04 ATEX 0180 II 3G EEx n AL IIC T4 II 3D T53OC i 6 szt. radiostacji nasobnych: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1-5 W (VHF), moc 1-4 (UHF) odstęp międzykanałowy 12,52025 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 128 kanałów, wyświetlacz min 14 znaków, wraz z ładowarkami i kompletną instalacją do ładowania, f) reflektor ręczny (szperacz) do oświetlenia numerów budynków, g) reflektor pogorzeliskowy umieszczony z przodu pojazdu i mocowany na zewnątrz kabiny, h) orurowanie z przodu kabiny do wysokości szyby przedniej, i) elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne po stronie kierowcy i dowódcy, j) radiotelefon samochodowy wraz z anteną o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1-25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 128 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków, k) radio z odtwarzaczem CD, l) klapę wentylacyjną w dachu, m) dodatkowy sygnał pneumatyczny, włączany dodatkowym włącznikiem z miejsca kierowcy. 17) siedzenia wyposażone w pasy bezpieczeństwa, siedzenia pokryte materiałem łatwo zmywalnym, odpornym na rozdarcie i ścieranie, siedzenia wyposażone w zagłówki, siedzenie dla kierowcy z regulacją pneumatyczną wysokości, odległości i pochylenia oparcia; 18) instalacja elektryczna jednoprzewodowa, z biegunem ujemnym na masie lub dwuprzewodowa w przypadku zabudowy z tworzywa sztucznego. Moc alternatora i pojemność akumulatorów musi zabezpieczać pełne zapotrzebowanie na energie elektryczną przy maksymalnym obciążeniu; 19) montaż przetwornicy napięcia 24V/12V; 20) instalacja elektryczna musi być wyposażona w główny wyłącznik prądu. 21) pojazd musi być wyposażony w gniazdo (z wtyczką) do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego umieszczone po lewej stronie (sygnalizacja podłączenia do zewnętrznego źródła w kabinie kierowcy). Złącze samorozłączalne w momencie rozruchu silnika (sygnalizacja podłączenia do zewnętrznego źródła w kabinie kierowcy); 22) pojazd musi być wyposażony w gniazdo do podłączenia powietrza ze sprężarki umieszczone po lewej stronie. Złącze samorozłączalne w momencie rozruchu silnika (sygnalizacja podłączenia do zewnętrznego źródła w kabinie kierowcy); 23) pojazd musi być wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego - jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania; 24) minimalny prześwit podwozia 250 mm; 25) kąt natarcia: min. 23°; 26) kąt zejścia: min.23°; 27) największa obrysowa średnica zawracania: max. 17 m; 28) rezerwa masy liczona w stosunku do dopuszczalnej masy całkowitej pojazdu min. 3%; 29) kolorystyka: a) elementy podwozia - czarne, ciemnoszare b) błotniki i zderzaki - białe, c) kabina, zabudowa - czerwony RAL 3000 30) instalacja pneumatyczna pojazdu powinna zapewnić możliwość wyjazdu w ciągu minuty od uruchomienia silnika samochodu; 31) wylot spalin nie może być skierowany na stanowiska obsługi poszczególnych urządzeń pojazdu. Wylot spalin powinien być wyprowadzony na lewą stronę pojazdu; 32) wszelkie funkcje wszystkich układów i urządzeń pojazdu muszą zachować swoje właściwości pracy w temperaturach otoczenia od -25°C do +50°C; 33) podstawowa obsługa silnika musi być możliwa bez podnoszenia kabiny; 34) pojemność zbiornika paliwa musi zapewnić przejazd minimum 300 km lub 4 godzinną pracę autopompy; 35) silnik pojazdu musi być przystosowany do ciągłej pracy, bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy określonych przez producenta, w czasie minimum 4 godzin podczas postoju; 36) pojazd musi być wyposażony w system ABS z możliwością odłączenia; 37) pojazd wyposażony w zaczep do holowania z przodu pojazdu; 38) pojazd wyposażony w zaczep holowniczy z tyłu pojazdu do holowania przyczep o masie do 3,5 t; 39) ogumienie uniwersalne, z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych, na osi tylnej ogumienie podwójne; 40) pełnowymiarowe koło zapasowe mocowane w samochodzie do przewożenia awaryjnego (miejsce uzgodnić z zamawiającym); 41) zabudowa musi być wykonana w całości z materiałów odpornych na korozję - stali nierdzewnej i anodowanego aluminium; 42) dach zabudowy musi być wykonany w formie podestu. Powierzchnia dachu musi być pokryta ryflowaną blachą aluminiową anodowaną o właściwościach przeciwpoślizgowych, a obrzeża zabezpieczone balustradą ochronną; 43) na dachu pojazdu zamontowana zamykana skrzynia wykonana z blachy aluminiowej anodowanej na drobny sprzęt o wymiarach 70 cm x 250 cm (szerokość x długość); 44) na podeście roboczym zamontowane na stałe działko wodno-pianowe o regulowanej wydajności 800-1600 lmin. przy ciśnieniu 0,8 MPa i regulowanym kształcie strumienia. 45) powierzchnie platform, podestu roboczego i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym; 46) drabina do wejścia na dach musi być wykonana z materiałów nierdzewnych, z powierzchniami stopni w wykonaniu anty poślizgowym; 47) skrytki na sprzęt i wyposażenie muszą być zamykane żaluzjami wodo i pyłoszczelnymi wspomaganymi systemem sprężynowym, wykonanymi z anodowanego aluminium, wyposażonymi w zamki zamykane na klucz, (jeden klucz pasujący do wszystkich zamków). Zamknięcia żaluzji typu rurkowego. Dostęp do sprzętu z zachowaniem wymagań ergonomii; 48) skrytki na sprzęt i przedział autopompy muszą być wyposażone w oświetlenie, włączane automatycznie po otwarciu skrytki. Główny wyłącznik oświetlenia skrytek zainstalowany w kabinie kierowcy; 49) pojazd musi być wyposażony w oświetlenie pola pracy wokół samochodu zapewniające natężenie światła 5 lx w odległości 1 m od pojazdu na poziomie gruntu, w warunkach słabej widoczności; 50) szuflady, podesty i wysuwane tace muszą automatycznie blokować się w pozycji zamkniętej i otwartej oraz posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem (wypadaniem z prowadnic); 51) szuflady, podesty i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze; 52) uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, podestów, tac, muszą być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach; 53) konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza; 54) zbiornik wody o pojemności min. 2500 litrów wykonany ze stali nierdzewnej lub innego materiału odpornego na korozję. Zbiornik musi być wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatacje oraz układ zabezpieczający przed wypływem wody podczas jazdy. Zbiornik musi posiadać szybko otwierany właz rewizyjny; 55) zbiornik środka pianotwórczego o pojemności min. 10% pojemności zbiornika wody, wykonany ze stali nierdzewnej lub innego materiału odpornego na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. Zbiornik musi być wyposażony w oprzyrządowanie zapewniające jego bezpieczną eksploatacje. Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym musi być możliwe z poziomu terenu i dachu pojazdu; 56) autopompa musi być zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym drzwiami żaluzjowymi. Przedział autopompy ogrzewany niezależnym od pracy silnika urządzeniem, tego samego producenta jak w kabinie kierowcy, zabezpieczającym układ wodno pianowy przed zamarzaniem w temperaturach do - 25°C; 57) autopompa dwuzakresowa o wydajności min. 1600 lmin. przy ciśnieniu 0,8 MPa dla głębokości ssania 1,5 m. Wydajność stopnia wysokiego ciśnienia 250 lmin. przy ciśnieniu 4 MPa; 58) montaż automatycznego utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia; 59) układ wodno-pianowy musi być zabudowany w taki sposób żeby parametry autopompy przy zasilaniu ze zbiornika samochodu były nie mniejsze niż przy zasilaniu ze zbiornika zewnętrznego dla głębokości ssania 1,5 m; 60) samochód musi być wyposażony w wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża 60 m na zwijadle, zakończoną prądownicą pistoletową wodno - pianową z prądem zwartym i rozproszonym. Linia szybkiego natarcia musi umożliwiać podawanie wody lub piany bez względu na stopień rozwinięcia węża; 61) zwijadło o napędzie ręcznym wyposażone w korbę i regulowany hamulec bębna; 62) instalacja zraszaczowa do ograniczania stref skażeń min. 4 szt.; 63) autopompa musi umożliwiać podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do: minimum dwóch nasad tłocznych 75 zlokalizowanych z lewej i prawej tylniej części pojazdu, wysokociśnieniowej linii szybkiego natarcia, działka wodno - pianowego zamontowanego na dachu pojazdu; 64) autopompa musi umożliwiać podanie wody do zbiornika samochodu; 65) autopompa musi być wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie wody: a) z głębokości 1,5 m w czasie do 30 sek. b) z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sek. 66) w przedziale autopompy muszą znajdować się następujące urządzenia kontrolno - sterownicze pracy pompy: a) manowakuometr, b) manometr niskiego ciśnienia tłoczenia autopompy, c) manometr wysokiego ciśnienia tłoczenia autopompy, d) wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu, e) wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku, f) miernik prędkości obrotowej autopompy, g) licznik motogodzin, h) regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, i) wyłącznik silnika pojazdu, j) kontrolka awarii silnika pojazdu (min. spadku ciśnienia oleju i zwiększonej temperatury cieczy chłodzącej silnika). 67) w kabinie kierowcy muszą znajdować się następujące urządzenia kontrolnopomiarowe: a) wskaźnik poziomu wody w zbiorniku, b) wskaźnik poziomu środka pianotwórczego; 68) zbiornik wody musi być wyposażony w nasadę 75 z odcinającym zaworem kulowym do napełniania z hydrantu. Instalacja napełniania musi mieć konstrukcję zabezpieczającą przed swobodnym wypływem wody ze zbiornika; 69) autopompa musi być wyposażona w dozownik środka pianotwórczego zapewniający uzyskiwanie stężeń 3% i 6% (tolerancja ? 0,5%) w całym zakresie wydajności pompy; 70) wszystkie elementy układu wodno - pianowego muszą być odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów; 71) konstrukcja układu wodno - pianowego musi umożliwiać jego całkowite odwodnienie przy użyciu dwóch zaworów; 72) na wlocie ssawnym autopompy, oraz na wlotach do napełniania zbiornika z hydrantu, muszą być zamontowane elementy zabezpieczające przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego, jak i dla zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatację pompy; 73) maszt oświetleniowy: a) działanie masztu powinno odbywać się bez nagłych skoków podczas ruchu do góry i do dołu, b) złożenie masztu bez konieczności ręcznego wspomagania, c) przewody elektryczne zasilające reflektory nie powinny kolidować z ruchami teleskopów, d) wysokość rozłożonego masztu, mierzona od podłoża na którym stoi pojazd, do oprawy reflektorów ustawionych poziomo, powinna wynosić min. 4,5 m, e) maszt wysuwany pneumatycznie z najaśnicami halogenowymi o łącznej mocy 2000 W zamontowany na stałe na pojeździe z sygnalizacją podniesienia na panelu kontrolnym, f) sterowanie obrotem reflektorów wokół osi pionowej oraz zmianą ich kąta pochylenia powinno odbywać się z poziomu ziemi, g) stopień ochrony reflektorów masztu min. IP 55 74) z przodu pojazdu montaż wyciągarki linowej o sile uciągu min. 7 t.; 75) na pojeździe należy zapewnić miejsce na następujący sprzęt zgodnie z tabelą nr 1 Wymagania szczegółowe dla średniego samochodu ratowniczogaśniczego z załogą 6 osobową i zbiornikiem wody 2000 - 2500 dm3 - KG PSP i CNBOP - czerwiec 2002; 76) warunki gwarancji: a) na podwozie samochodu pożarniczego - minimum 24 miesiące, bez limitu kilometrów, b) na nadwozie pożarnicze - minimum 24 miesiące, bez limitu kilometrów od daty podpisania protokołu odbioru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013, poddziałanie 4,5,2 zapobieganie zagrożeniom.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe MOTO TRUCK, ul Ściegiennego 270, 25-116 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 491803,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 550000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 550000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 599500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.