eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Zaprojektowanie i wykonanie drogi technologicznej - dojazdu do separatorów przy drodze krajowej nr 91

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-17

Włocławek: Zaprojektowanie i wykonanie drogi technologicznej - dojazdu do separatorów przy drodze krajowej nr 91
Numer ogłoszenia: 376262 - 2014; data zamieszczenia: 17.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340130 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4121323, faks 054 4121323.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie drogi technologicznej - dojazdu do separatorów przy drodze krajowej nr 91.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie utwardzenia powierzchni gruntu części działek nr 6/1, 6/3, 6/4, 38/1, 38/2 KM 44, w celu umożliwienia dojazdu do zlokalizowanych na działce 6/3 separatorów wód opadowych - pojazdów specjalnych o masie całkowitej przekraczającej 3,5t. Dojazd jest niezbędny z uwagi na konieczność wykonywania czynności związanych z eksploatacją separatorów. Działka 6/3 stanowi własność Gminy Miasto Włocławek i zlokalizowana jest w pasie drogowym ulicy Okrzei, wzdłuż wschodniej jezdni, równolegle do obiektu mostowego. Północną część działki zajmują nasypy obiektu mostowego oraz system odprowadzający wody opadowe do wylotu do rzeki Zgłowiączki. W części południowej usytuowany jest system separatorów oraz doprowadzenie do nich zebranych wód opadowych z jezdni. Na przyległej działce 6/4 stanowiącej Park Miejski im. Henryka Sienkiewicza wpisany do rejestru zabytków pod nr 337/A zlokalizowany jest chodnik asfaltowy przebiegający wzdłuż separatorów. Sieć kanalizacji deszczowej odprowadza wody opadowe z obszaru ulicy Okrzei. Załącznikiem do niniejszego opisu jest kopia mapy sytuacyjno - wysokościowej. Obiekt mostowy, droga, infrastruktura towarzysząca (sieć kanalizacji deszczowej, oświetlenie) są elementami powstałymi w ramach realizacji inwestycji pn. Przebudowa Drogi Krajowej nr 1 Etap I. Powyższa inwestycja obecnie objęta jest gwarancją udzieloną przez generalnego wykonawcę zadania. Ponadto realizacja przedmiotowego zadania wymaga uzgodnienia z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków. Wykonany projekt wymaga uzyskania akceptacji wskazanego organu, w formie decyzji przed przystąpieniem do jego realizacji (załącznik - pismo WUOZ.DW.WZN.5138.5.15.2014.AM Zamawiający planuje wybudowanie drogi technologicznej o nawierzchni brukowej z kamieni polnych - zgodnie z wytycznymi Konserwatora Zabytków Wykonawca winien przeanalizować istniejące zagospodarowanie terenu i warunki gruntowo - wodne, w szczególności wykonany w 2011r odcinek wzmocnienia podbudowy pod wykonany chodnik asfaltowy na odcinku 28m (załącznik - mapa sytuacyjno - wysokościowa z wskazanym odcinkiem) pod kątem zastosowania planowanego do utwardzenia materiału oraz sprzętu, jaki będzie konieczny do wykonania robót drogowych. Jeżeli okaże się, że utwardzenie z wykorzystaniem kamieni polnych jest niemożliwe, Wykonawca po uzyskaniu zgody Delegatury WUOZ winien zaprojektować inny sposób utwardzenia gruntu, zapewniający osiągnięcie zamierzonego celu. Zamienny sposób utwardzenia nie może stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: - wykonanie stosownych badań gruntu, niezbędnych w celu wyboru metody utwardzenia gruntu. - opracowanie projektu dojazdu technologicznego do separatorów, umożliwiającego ich prawidłową eksploatację (czyszczenie, przeglądy, naprawy techniczne, itp.) - opracowanie projektu branży zieleń, - poddanie sprawdzeniu opracowanego rozwiązania, osobom mającym uprawnienia do projektowania w branży sanitarnej, drogowej oraz zieleń. - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robot związanych z utwardzeniem gruntu. - przeniesienie praw autorskich do dokumentacji na rzecz Zamawiającego. - wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową oraz wytycznymi od Konserwatora Zabytków. - uporządkowanie terenu po wykonaniu prac, w szczególności zagospodarowanie nadmiaru gruntu, dokonanie wysiewu, nasadzeń. - sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30 maja 2015 w tym: a) w zakresie opracowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji projektowej - 30 dni od dnia zawarcia umowy. W przypadku jakichkolwiek nieścisłości, niezgodności, niespójności w dokumentacji, ujawnionych na etapie realizacji zadania, Wykonawca jest zobowiązany do opracowania na własny koszt zamiennych rozwiązań (wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień) i wykonania ich również na własny koszt. Nie zwalnia to jednak Wykonawcy z obowiązującego terminu na wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Rozwiązania projektowe Zakres opracowania - wykonanie oceny zagospodarowania terenu pod potrzeby określenia technologii utwardzenia, w szczególności ocena wykonanego wzmocnienia podbudowy pod wykonany chodnik asfaltowy na odcinku 28m. - wykonanie badań gruntu pod potrzeby określenia technologii utwardzenia, - branża drogowa - zaprojektowanie sposobu utwardzenia gruntu, spełniającego cel zadania inwestycyjnego - dojazd sprzętu wykorzystywanego przy eksploatacji separatorów wód opadowych. W/w. projekt winien określić również przewidywany zakres ingerencji w istniejące elementy układu drogowego wraz z infrastrukturą oraz analizę powiązań z przyległymi drogami publicznymi. - określenie ewentualnych kolizji z infrastrukturą podziemną / nadziemną i sporządzenie niezbędnych projektów branżowych w celu usunięcia wskazanych kolizji, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na realizację robót przewidzianych w projekcie, - branża zieleń - zaprojektowanie sposobu ochrony drzewostanu i terenów zielonych na czas trwania robót, zagospodarowanie terenu po wykonaniu robót drogowych. - zabezpieczenie terenu robót tj. opracowanie projektu organizacji ruchu na czas trwania robót. - opracowanie w ramach dokumentacji Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wybranego sposobu utwardzenia, przedmiaru i kosztorysu. Zakres robót 1) Zabezpieczenie terenu robót 2) Zabezpieczenie zieleni 3) Roboty budowlane zgodnie z opracowaną dokumentacją 4) Zagospodarowanie materiałów z rozbiórek. 5) Roboty wykończeniowe - uporządkowanie terenu. 6) Naniesienie zmian zagospodarowania terenu na mapy sytuacyjno - wysokościowe...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe LUX- DOM Sp. z o. o., ul. Papieżka 11, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 120000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 150060,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.