eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przeprowadzenie procesu wznowienia certyfikacji gospodarki leśnej w nadleśnictwach nadzorowanych przez Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych w Szczecinie, zgodnie ze standardami FSC

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-22

Szczecin: Przeprowadzenie procesu wznowienia certyfikacji gospodarki leśnej w nadleśnictwach nadzorowanych przez Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych w Szczecinie, zgodnie ze standardami FSC
Numer ogłoszenia: 376261 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie , ul. Słowackiego 2, 70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328700, faks 091 4225313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zarządzający własnością Skarbu Państwa, Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie procesu wznowienia certyfikacji gospodarki leśnej w nadleśnictwach nadzorowanych przez Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych w Szczecinie, zgodnie ze standardami FSC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu wznawiającego i oceny prowadzonej gospodarki leśnej wg standardów dobrej gospodarki leśnej w systemie FSC i przepisów prawa obowiązującego w Polsce. 1. Podstawowe dane charakteryzujące przedmiot zamówienia: a) ilość nadleśnictw nadzorowanych przez RDLP w Szczecinie - 35, b) powierzchnie lasów w RDLP Szczecin: - lasów gospodarczych - 466 690 ha, - lasów chronionych - 188 059 ha, - łącznie lasy - 654 749 ha. c) RDLP w Szczecinie posiada 5 - letni certyfikat FSC nr SGS-FM/COC-0243 z ważnością do - 21 marca 2009 r., d) Czasokres ważności wznowienia certyfikatu - 5 lat. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. Terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac: a) podjęcie ostatecznej decyzji wznowienia certyfikatu nastąpi w ciągu 90 dni od terminu podpisania umowy, o ile nie zostaną wniesione zasadnicze polecenia działań korygujących, b) wykonanie 4 audytów okresowych w trakcie trwania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00 - Usługi audytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z póź. zm.) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego nr: Oddział Regionalny BGŻ S.A. Szczecin nr rach.: 47 2030 0045 1110 0000 0054 5660 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego w pok. nr 214 w każdy wtorek przed terminem złożenia wadium w godz. 11-13 lub w dniu otwarcia ofert w godz. 8-10. Natomiast do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 6.01.2009 r., do godziny 10:00 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie do dnia składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 10. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona, 11. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwrócić je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tzn., że Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat usługi podobne do przedmiotu zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) z podaniem nazwy i adresu firmy lub instytucji, w której wykonywano usługę oraz wartości usługi. Wymaga się wykonania usług podobnych do przedmiotu zamówienia tj. wykonanie, co najmniej: 1 audytu wznawiającego lub 2 audytów okresowych i oceny prowadzonej gospodarki leśnej wg standardów dobrej gospodarki leśnej w systemie FSC na łączną wartość nie mniejszą niż 40 000 zł. Do wykazu należy dołączyć kserokopię dokumentów potwierdzających, usługi w nim wskazane zostały wykonane należycie (potwierdzone za zgodność z oryginałem) np. referencje, protokoły odbioru, itp. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 4. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania a złożona przez niego oferta będzie traktowana jako oferta odrzucona. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę wraz z ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu określonych wyżej wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2 do SIWZ); 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług podobnych do przedmiotu zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) z podaniem nazwy i adresu firmy lub instytucji, w której wykonywano usługę oraz wartości usługi. Wymaga się wykonania usług podobnych do przedmiotu zamówienia tj. wykonanie, co najmniej: 1 audytu wznawiającego lub 2 audytów okresowych i oceny prowadzonej gospodarki leśnej wg standardów dobrej gospodarki leśnej w systemie FSC na łączną wartość nie mniejszą niż 40 000 zł. Do wykazu należy dołączyć kserokopię dokumentów potwierdzających, usługi w nim wskazane zostały wykonane należycie (potwierdzone za zgodność z oryginałem) np. referencje, protokoły odbioru, itp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szczecin.lasy.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie, 70-965 Szczecin, ul. Słowackiego 2, pok. nr 9 (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.