eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baruchowo › Rewitalizacja parku dworskiego Urzędu Gminy Baruchowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-18

Baruchowo: Rewitalizacja parku dworskiego Urzędu Gminy Baruchowo
Numer ogłoszenia: 37623 - 2015; data zamieszczenia: 18.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8055 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baruchowo, Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 284 56 82, faks 54 284 58 48.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja parku dworskiego Urzędu Gminy Baruchowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rewitalizacji parku dworskiego Urzędu Gminy Baruchowo, poprzez budowę miejsc postojowych wraz z drogami dojazdowymi o nawierzchni z kostki betonowej prefabrykowanej z posypką granitową gr. 8 cm na podbudowie betonowej, przebudowę opaski i murków oporowych wokół budynku urzędu, urządzeniu nowej szaty roślinnej i wykonaniu iluminacji obiektu wraz z oświetleniem terenu. 1. Zakres prac obejmuje: 1.1. Wykonanie miejsc postojowych wraz z drogami manewrowymi: W celu zapewnienia bezpiecznej używalności technicznej miejsc postojowych wraz z drogami manewrowymi należy wykonać następujące czynności: a) nawierzchnia z kostki betonowej z posypka kolor szary gr. 8 cm, b) podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm, c) podbudowa zasadnicza z chudego betonu RM=7,5MPa gr. 15 cm, d) podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm, e) warstwa odcinająca z piasku grubości 15 cm, f) zagęszczone i wyprofilowane podłoże istniejące. 1.2. Opaski i murki oporowe a) Odkopanie murku cokołowego wokół budynku pałacu w celu wykonania izolacji murku (grunt na odkład do ponownego b) Rozebranie murku betonowego nie nadającego się do remontu. wbudowania) c) Wykonanie nowego murku cokołowego żelbetonowego d) Docieplenie murku cokołowego z przyklejeniem styropianu i jednej warstwy siatki - powierzchnie betonowe, tynki, mozaika szklana 1.3. Urządzenie nowej szaty roślinnej: a) oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci wraz z wywiezieniem, b) sadzenie krzewów iglastych na terenie płaskim, c) sadzenie krzewów żywopłotowych, d) sadzenie krzewów liściastych, e) ręczne rozścielenie pod krzewami na terenie płaskim rozdrobnionej kory sosnowej, f) wykonanie kwietników z roślin jednorocznych z wymianą gruntu na ziemię urodzajną, g) rozplantowanie gruntu z dołów pod krzewy i kwietniki, h) wykonanie trawników dywanowych na skarpach siewem, 1.4. Wyposażenie terenu w elementy małej architektury: a) demontaż istniejących ławek i koszy na śmieci z wywiezieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, b) przestawienie dwóch tablic informacyjnych w nowe miejsca, c) dostarczenie i montaż ławek parkowych z oparciem mocowanych do fundamentu betonowego prefabrykowanego, d) dostarczenie i montaż koszy na śmieci ze stali lakierowanej betonowanych w podłożu. 2. Prace stanowiące przedmiot umowy będą nadzorowane przez Zamawiającego pod względem budowlanym. Wszelkie rozwiązania szczegółowe, w tym przewidziane do zastosowania materiały mają być konsultowane bezpośrednio z Zamawiającym i wyznaczonym przez Zamawiającego nadzorem budowlanym. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji usunięcia wad i usterek przez okres 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. W wymienionym terminie Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad i usterek. 4. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiony został w projekcie budowlano - wykonawczym i przedmiarze robót. 5. Zastosowanie rozwiązań równoważnych: Podane w niniejszej Specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany w ramach Działania 313, 322, 323 dla operacji które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe LUX-DOM Sp. z o.o., ul. Papieżka 11, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 763982,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 528896,47

  • Oferta z najniższą ceną: 528896,47 / Oferta z najwyższą ceną: 762600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.