Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-14
Opole: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ORAZ URZĄDZEŃ BIUROWYCH DLA OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO i 11 BIUR POWIATOWYCH ARiMR
W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM
Numer ogłoszenia: 376168 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny , ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, woj. opolskie, tel. 0 77 401 84 32, faks 0 77 457 45 23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna, agencja płatnicza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ORAZ URZĄDZEŃ BIUROWYCH DLA OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO i 11 BIUR POWIATOWYCH ARiMR W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup, dostawa i wniesienie do siedzib Zamawiającego i pomieszczeń przez niego wskazanych artykułów biurowych oraz urządzeń biurowych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego i 11 BP ARiMR w województwie opolskim w ilościach i o parametrach technicznych określonych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Artykuły biurowe zostaną dostarczone na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Oddziału Regionalnego w Opolu oraz 11 Biur Powiatowych na terenie województwa opolskiego wskazanych przez Zamawiającego i wniesione do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń. Pomieszczenia te znajdują się na różnych kondygnacjach i Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia dostarczonych artykułów do tych pomieszczeń. Adresy dostaw określa Załącznik nr 1 do umowy - wykaz miejsc dostaw artykułów biurowych (zadanie nr 1). Urządzenia biurowe zostaną dostarczone na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Oddziału Regionalnego w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170 G i wniesione do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń. Pomieszczenia te znajdują się na różnych kondygnacjach i Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia dostarczonych urządzeń do tych pomieszczeń (zadanie nr 2). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji ilości artykułów biurowych przy zachowaniu łącznej wartości zaoferowanej przez Wykonawcę za realizację danego zadania. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zmodyfikowaną ilość w cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 4. Oferowane artykuły biurowe/urządzenia biurowe muszą być wysokiej jakości, fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na artykuły biurowe na okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. Wykonawca udziela Zamawiającemu na urządzenia biurowe minimum: a) 2 lata gwarancji na dostarczoną niszczarkę przybiurkową (na urządzenie i noże tnące), b) 2 lata gwarancji na dostarczoną niszczarkę biurową (na urządzenie i noże tnące), c) 12 miesięcy gwarancji na dostarczoną bindownicę ręczną, d) 12 miesięcy gwarancji na dostarczoną gilotynę. 6. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.42-8, 30.19.76.30-1, 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 22.85.00.00-3, 39.29.24.00-9, 30.19.92.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP- zgodnego z załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP- zgodnego z załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP- zgodnego z załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP- zgodnego z załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP- zgodnego z załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 2a) i/lub 2b) do SIWZ, b) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) do podpisania oferty jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w trybie art. 144 ust. 1 ustawy w następujących przypadkach: 1) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 2) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, 3) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zmianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia, 4) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, 5) wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach, 6) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania (organizacyjnych) Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, 7) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 8) w przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawców lub w przypadku powołania się na potencjał podmiotu trzeciego zmiana podwykonawcy lub podmiotu trzeciego nie będzie wymagała zmiany umowy, 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwości dokonania zmiany stawki podatku VAT, a w konsekwencji również kwoty brutto, w przypadku zmiany w tym względzie przepisów prawa powszechnie obowiązujących.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, ul. Wrocławska 170 G, 45-836 Opole, Kancelaria I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, ul. Wrocławska 170 G, 45-836 Opole, Kancelaria I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO i 11 BIUR POWIATOWYCH ARiMR W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup, dostawa i wniesienie do siedzib Zamawiającego i pomieszczeń przez niego wskazanych artykułów biurowych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego i 11 BP ARiMR w województwie opolskim w ilościach i o parametrach technicznych określonych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.42-8, 30.19.76.30-1, 30.19.20.00-1, 22.85.00.00-3, 39.29.24.00-9, 30.19.92.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA URZĄDZEŃ BIUROWYCH DLA OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARiMR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup, dostawa i wniesienie do siedziby Zamawiającego i pomieszczeń przez niego wskazanych urządzeń biurowych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego w ilościach i o parametrach technicznych określonych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Opracowanie autorskie i kompleksowe wydanie publikacji "Przepisane Tradycje. Torty, ciasta, ciasteczka".
- "Usługi przesyłu danych sygnału emitowanego do nadajników"
- Wykonanie cięć sanitarnych i technicznych koron drzew rosnących w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z podziałem na zadania
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 494 w zakresie budowy chodnika w m. Wędrynia" - z podziałem na zadania
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (WWFiF, WM).
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: BUDOWA CHODNIKA WZDŁUŻ DW NR 378 W M. GNOJNA ETAP II - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Dostawa materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru do drukowania
- Materiały biurowe
- Dostawa materiałów biurowych
więcej: Skoroszyty i podobne wyroby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.