eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Usługi z zakresu utrzymania bieżącego terenów zieleni miejskiej, w mieście Zgorzelec, w 2008 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-25

Zgorzelec: Usługi z zakresu utrzymania bieżącego terenów zieleni miejskiej, w mieście Zgorzelec, w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 37605 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, fax 075 77 56 988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgorzelec.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu utrzymania bieżącego terenów zieleni miejskiej, w mieście Zgorzelec, w 2008 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w 2008 roku usług w zakresie bieżącego utrzymania terenów zieleni miejskiej w Mieście Zgorzelec tj. utrzymanie terenów zieleni, pielęgnację trawników, żywopłotów, kwietników letnich, kwietników bylinowych i ich nasadzeń; całoroczne oczyszczanie terenów zieleni łącznie z wywózką nieczystości; konserwację i remont ławek parkowych, koszy i urządzeń placów zabaw. 1. W zakres utrzymania terenów zieleni miejskiej w mieście Zgorzelec wchodzi utrzymanie: A. parków i skwerów wraz z urządzeniami infrastruktury /ławki, śmietniki, place zabaw/ na powierzchni łącznej ok. 27,5 ha /w tym trawniki 128,877 m²/ 1/ Park im. Popiełuszki - powierzchnia ok. 2.5 ha / w tym trawniki: 14,716 m²/ - zakres prac wraz z bieżącym utrzymaniem fontanny i urządzeń infrastruktury w postaci 35 szt. ławek oraz 19 szt. koszy na odpadki. 2/ Park im. Błachańca - powierzchnia ok. 12, 0 ha /w tym trawniki: 29,636m²/ - zakres prac wraz z podczyszczeniem powierzchniowym stawów (oraz dodatkowo wygrabieniem w okresie jesiennym liści z dna małego stawu i zbiornika p-poż po spuszczeniu wody) i utrzymaniem urządzeń infrastruktury w postaci 37szt. ławek oraz 15szt koszy na odpadki. 3/ Park im. Paderewskiego - powierzchnia ok. 4,28 ha / w tym trawniki: 32, 000m²/ wraz z utrzymaniem urządzeń infrastruktury w postaci 50szt. ławek oraz 20szt. koszy na odpadki. 4/ Park im. II AWP - powierzchnia ok. 4 ha /w tym trawniki: 18,291m²/ - zakres prac wraz z podczyszczeniem powierzchniowym stawów i utrzymaniem urządzeń infrastruktury w postaci 10szt. ławek oraz 8szt. koszy na odpadki. 5/ Wąwóz przy ul. Struga - powierzchnia 1,51 ha / w tym trawniki : 3,375 m²/ 6/ Bulwar nad Nysą - powierzchnia 0,86 ha /w tym trawniki: 7.123m²/ wraz z utrzymaniem urządzeń infrastruktury w postaci 11szt. ławek oraz 12szt. koszy na odpadki. 7/ Skwer ul. Daszyńskiego - wnęka - 378m² 8/ Skwer ul. Reja - 2796m² 9/ Skwer ul. Wrocławska - 3262m² 10/ Plac przy ul. Orzeszkowej - powierzchnia 17, 300 m²oraz teren pomiędzy garażami od strony ul.Chełmońskiego wraz z urządzeniami infrastruktury w postaci 3szt. ławek oraz 3szt. koszy na odpadki. B. terenów zielonych usytuowanych wzdłuż arterii komunikacyjnych dróg gminnych i innych terenów zielonych przyległych wraz z urządzeniami infrastruktury w postaci ławek i 2 szt. WC dla psów (przy ul. Kościuszki i ul. Powstańców Śląskich), zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ C. sadzenie i utrzymanie klombów, rabat / wraz z materiałem nasadzeniowym stosownie do pory roku/ : 1/ Skwer przy Sądzie Rejonowym - 143m² 2/ Skwer obok kamienia w parku im. Popiełuszki - 145m² 3/ Skwer ul. Okrzei - 250m² 4/ Skwer /klomb/ ul. Warszawska - 242m² 5/ gazony /174 szt./ D. podwórek wraz z urządzeniami zabaw wraz z urządzeniami infrastruktury /ławki, śmietniki, place zabaw - w tym wymiana piasku w piaskownicach/ na ogólnej powierzchni 315.297,16 m² / w tym trawniki 218.062,02 m²/ zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ E. Utrzymanie bieżące 120 szt. kwietników / wraz z materiałem nasadzeniowym -240 szt. doniczek/ 2. Zakres prac związanych z utrzymaniem bieżącym obejmuje koszenie traw i utrzymanie czystości na terenach zielonych i podwórkach zgodnie z przyjętymi normami społecznymi wraz z przycięciem sanitarnym drzew i krzewów zagrażających bezpieczeństwu ludzi i mienia, oraz podlewaniem nowych nasadzeń z okresu ostatnich 2 lat. Zakres prac obejmuje również grabienie liści w okresie jesiennym oraz usuwanie śliskości oraz odśnieżanie w okresie zimowym. W parkach należy uwzględnić również opróżnianie koszy na śmieci. 3. Zakres prac związanych z utrzymaniem trawników polega na takim utrzymaniu traw by ich wysokość nie przekraczała 10 cm niezależnie od ilości koniecznych koszeń. 4. Utrzymanie bieżące urządzeń infrastruktury zabawowej obejmuje naprawy w zakresie koniecznym do prawidłowej eksploatacji danego urządzenia i estetycznego wyglądu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: za Część I zadania 610 PLN za Część II zadania 1080 PLN za Część III zadania 1038 PLN za Część IV zadania 500 PLN za Część V zadania 100 PLN za Część VI zadania 500 PLN za Część VII zadania 160 PLN za Część VIII zadania 500 PLN za Część IX zadania 3200 PLN za Część X zadania 300 PLN za Część XI zadania 500 PLN za Część XII zadania 4317 PLN w terminie określonym art.45 ustawy PZP 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu PARP /Dz.U. Nr 109, poz.1158 z póź.zm./ 3. Wadium wnoszo ne w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowyzamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PEKAO S.A. I O/Zgorzelec.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (§ 1 ust.1, pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) b) Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1pkt. 4-8 oraz art. 24 ust. 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert (§ 1 ust 1. pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) c) Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert (§ 1 ust 1. pkt 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) d) Zaświadczeń, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków do Urzędu Skarbowego, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczeni Społecznego lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (§ 1 ust 1. pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) Zgodnie z zapisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1 a) i d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zamiast dokumentu , o ktorym mowa w pkt. 4.1 b i c składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, ,a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia tj. utrzymanie terenów zieleni i wartości łącznej nie mniejszej niż dwukrotna wartość złożonej oferty (wartością oferty jest suma cen poszczególnych części zadania na które Wykonawca sklada ofertę ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. - załączą wykaz osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, jak również przedstawią dokumenty potwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie uprawnienia - posiadanie minimum 1 pracownika posiadającego wykształcenie zgodne z przedmiotem zamówienia /ogrodnicze, rolnicze/ oraz minimum 1 pracownika posiadającego uprawnienia pilarza do prowadzenia prac pielęgnacyjnych na terenach zieleni miejskiej lub posiadanie minimum 1 pracownika spełniającego łącznie w/w wymagania z załączeniem dokumentów stwierdzających kwalifikacje w/w pracowników. - mają do dyspozycji w pełni sprawne jednostki sprzętu pozwalające na realizację zamówienia, posiadać lub mieć zapewniony dostęp /przez dzierżawę, wynajem lub inny/ do sprzętu niezbędnego do wykonywania zamówienia w niżej podanych ilościach: kosiarka do trawy - 1 szt. pilarka - 1 szt. samochód samowyładowawczy lub ciągnik - 1 szt. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. - załączą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5. Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zgorzelec.iap.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zgorzelec ul. Domańskiego 7 , 59-900 Zgorzelec, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 13:00, miejsce: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7 Punkt Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie bieżące parku im. Popiełuszki wraz z utrzymaniem fontanny i urządzeń infrastruktury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie bieżące parku im. Popiełuszki wraz z utrzymaniem fontanny i urządzeń infrastruktury.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie bieżące parku im. Błachańca wraz z podczyszczaniem powierzchniowym stawów /oraz dodatkowo wygrabieniem w okresie jesiennym z liści dna małego stawu i zbiornika p-poż po spuszczeniu wody/ i utrzymaniem urządzeń infrastruktury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie bieżące parku im. Błachańca wraz z podczyszczaniem powierzchniowym stawów /oraz dodatkowo wygrabieniem w okresie jesiennym z liści dna małego stawu i zbiornika p-poż po spuszczeniu wody/ i utrzymaniem urządzeń infrastruktury.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie bieżące parku im. Paderewskiego wraz z utrzymaniem urządzeń infrastruktury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie bieżące parku im. Paderewskiego wraz z utrzymaniem urządzeń infrastruktury.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utrzymanie bieżące parku im. II AWP wraz z podczyszczaniem powierzchniowym stawów utrzymaniem urządzeń infrastruktury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie bieżące parku im. II AWP wraz z podczyszczaniem powierzchniowym stawów i utrzymaniem urządzeń infrastruktury.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Utrzymanie bieżące Wąwozu przy ul. Struga.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie bieżące Wąwozu przy ul. Struga.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Utrzymanie bieżące Bulwaru nad Nysą wraz z utrzymaniem urządzeń infrastruktury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie bieżące Bulwaru nad Nysą wraz z utrzymaniem urządzeń infrastruktury.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Utrzymanie bieżące Skwerów przy ul. Daszyńskiego, ul. Reja, ul. Wrocławskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie bieżące Skwerów przy ul. Daszyńskiego, ul. Reja, ul. Wrocławskiej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 77.31.30.00-7, 77.30.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Utrzymanie bieżące Placu przy ul. Orzeszkowej wraz z urządzeniami infrastruktury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie bieżące Placu przy ul. Orzeszkowej wraz z urządzeniami infrastruktury.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Utrzymanie terenów zielonych wzdłuż arterii komunikacyjnych dróg gminnych i innych terenów przyległych wraz z urządzeniami infrastruktury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zielonych wzdłuż arterii komunikacyjnych dróg gminnych i innych terenów przyległych wraz z urządzeniami infrastruktury.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sadzenie i utrzymanie klombów i rabat /wraz z materiałem nasadzeniowym do pory roku/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sadzenie i utrzymanie klombów i rabat /wraz z materiałem nasadzeniowym do pory roku/.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Utrzymanie bieżące 120 szt. kwietników /wraz z materiałem nasadzeniowym - 240 szt. doniczek/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie bieżące 120 szt. kwietników /wraz z materiałem nasadzeniowym - 240 szt. doniczek/.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Utrzymanie bieżące podwórek wraz z urządzeniami placów zabaw / w tym wymiana piasku w piaskownicach/ i urządzeniami infrastruktury /ławki, śmietniki, place zabaw/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie bieżące podwórek wraz z urządzeniami placów zabaw / w tym wymiana piasku w piaskownicach/ i urządzeniami infrastruktury /ławki, śmietniki, place zabaw/.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.