Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-17
Radziejów: Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Radziejów w sezonie 2013/2014
Numer ogłoszenia: 376034 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Radziejów , ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 285 7100, faks 54 285 7105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umradziejow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Radziejów w sezonie 2013/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Odśnieżanie jedni pługami odśnieżnymi na nośnikach samochodowych lub ciągnikach rolniczych oraz zwalczanie gołoledzi poprzez posypywanie dróg 4t mieszaniną piasku z solą. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części: Część 1: Odśnieżanie jezdni zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (część A) (max 75 godzin) Część 2: Odśnieżanie jezdni zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (część B) (max 75 godzin) Część 3: Likwidowanie gołoledzi przez posypywanie jezdni 4t mieszaniną piasku z solą zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (część C) (max 40 piaskarek). Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Do odśnieżania dróg należy stosować odpowiedni sprzęt, gwarantujący solidne usunięcie śniegu i naboju śnieżnego. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Do zwalczania gołoledzi dróg należy stosować odpowiedni sprzęt, gwarantujący solidne posypywanie dróg 4t mieszaniną piasku z solą. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Operator sprzętu powinien posiadać odpowiednie uprawnienia. 4. Likwidacja gołoledzi i odśnieżanie dróg nie powinno utrudniać ruchu pojazdów. 5. Mieszaninę piasku z solą zapewnia Wykonawca. 6. Każdorazowo odśnieżanie lub posypywanie mieszaniną piasku z solą winno nastąpić po wydaniu zlecenia przez interwencję pracownika Urzędu Miasta. 7. Wykonawca będzie rozliczany za rzeczywistą ilość rozsypanych piaskarek oraz za rzeczywistą ilość godzin odśnieżania. 8. Wykonawca jest zobowiązany odśnieżyć miasto lub wykonać usługę posypywania 4t mieszaniny piasku z solą w czasie 3 godzin od momentu otrzymania zlecenia. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 10. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 11. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13.Zamawiający nie zapewnia ciągłości pracy w okresie umownym i zastrzega sobie prawo do wyznaczania terminów podstawienia sprzętu przez Wykonawcę w miarę bieżących potrzeb wynikających z aktualnych warunków atmosferycznych na drogach. Czas pracy sprzętu uzależniony jest więc od aktualnych potrzeb oraz możliwości finansowych Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 500,00 zł dla każdej części osobno (słownie złotych: pięćset złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część A: Wykonawca dysponuje minimum 1 zestawem sprzętowym do odśnieżania oraz minimum 1 osobą do obsługi ww. zestawu, posiadającą stosowne uprawnienia do prowadzenia pojazdów silnikowych zgodnie z prawem o ruchu drogowym lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiego zestawu lub osób. Każdy zestaw sprzętowy musi składać się minimum z jednego pojazdu (ciągnika)z pługiem do odśnieżania dróg. Część B: Wykonawca dysponuje minimum 1 zestawem sprzętowym do odśnieżania oraz minimum 1 osobą do obsługi ww. zestawu, posiadającą stosowne uprawnienia do prowadzenia pojazdów silnikowych zgodnie z prawem o ruchu drogowym lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiego zestawu lub osób. Każdy zestaw sprzętowy musi składać się minimum z jednego pojazdu (ciągnika) z pługiem do odśnieżania dróg. Część C: Wykonawca dysponuje minimum 1 zestawem sprzętowym do posypywania dróg oraz minimum 1 osobą do obsługi ww. zestawu, posiadającą stosowne uprawnienia do prowadzenia pojazdów silnikowych zgodnie z prawem o ruchu drogowym lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiego zestawu lub osób. Każdy zestaw sprzętowy musi składać się minimum 1 rozrzutnika do likwidowania śliskości. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część A: Wykonawca dysponuje minimum 1 osobą do obsługi zestawu do odśnieżania, posiadającą stosowne uprawnienia do prowadzenia pojazdów silnikowych zgodnie z prawem o ruchu drogowym lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób. Część B: Wykonawca dysponuje minimum 1 osobą do obsługi zestawu do odśnieżania, posiadającą stosowne uprawnienia do prowadzenia pojazdów silnikowych zgodnie z prawem o ruchu drogowym lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób. Część C: Wykonawca dysponuje minimum 1 osobą do obsługi zestawu do odśnieżania, posiadającą stosowne uprawnienia do prowadzenia pojazdów silnikowych zgodnie z prawem o ruchu drogowym lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wraz z określeniem warunków zmian: a) Zmiana terminu realizacji proporcjonalnie do czasu występowania nw. warunków: - warunki pogodowe wymuszają przedłużenie świadczenia usługi, - wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których nie można było przewidzieć i którym Zamawiający i/lub Wykonawca nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać, b) Zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego przez przedstawiciela Wykonawcy oraz zatwierdzonego przez Zamawiającego. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umradziejow.pl, Zakładka Zamówienia publiczne i przetargi, Zakładka Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radziejów ul. Kościuszki 20/22 88-200 Radziejów pok. 113.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Radziejów ul. Kościuszki 20/22,88-200 Radziejów pok. 117.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RADZIEJÓW
- zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pod nazwą "Modernizacja części kompleksu szkolnego Zespołu Szkół Mechanicznych w Radziejowie - warsztaty
- Dostawa sukcesywna wegla kamiennego- "sortyment ekogroszek"
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych oraz kalibratorów i materiałów kontrolnych dla analizatora oznaczeń immunochemicznych wraz z obsługą serwisową i dzierżawą analizatora na okres 36 m-c
- przebudowa dróg powiatowych 2
więcej: przetargi RADZIEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.