Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-23
Tuchola: Zagospodarowanie turystyczne jezior Głęboczek, Stobno i Rudnica oraz wykonanie szlaku turystycznego do akweduktu w Fojutowie na terenie Gminy Tuchola
Numer ogłoszenia: 37601 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchola , pl. Zamkowy 1, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 56 42 500, faks 052 3342138.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.tuchola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie turystyczne jezior Głęboczek, Stobno i Rudnica oraz wykonanie szlaku turystycznego do akweduktu w Fojutowie na terenie Gminy Tuchola.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę stanic wodnych oraz zagospodarowanie turystyczne jezior Głęboczek w m. Tucholi, Stobno w m. Stobno i Rudnica w m. Raciąż oraz wykonanie szlaku turystycznego do akweduktu w Fojutowie od km 2,4 do km 3,0 na terenie Gminy Tuchola. Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007-2013, na realizację projektu pn. Bory Tucholskie - w labiryntach natury. Wzmocnienie pozycji regionu Borów Tucholskich na turystycznej mapie Polski poprzez rozwój infrastruktury turystycznej. Zamawiający zdecydował się w ramach jednego postępowania przetargowego podzielić zamówienie na cztery odrębne części: 1) zagospodarowanie j. Głęboczek. 2) zagospodarowanie j. Stobno. 3) zagospodarowanie j. Rudnica. 4) Wykonanie nawierzchni drogi gminnej 010101 C relacji Legbąd - Fojutowo..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6) i 7) Prawa zamówień publicznych możliwość dokonania zamówień uzupełniających, jesli zajdzie konieczność ich wykonania a projekt nie uwzględniał takich robót
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.11.12.91-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
załaczenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
załączenie wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane z godnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wymagane jest wykazanie wykonania po min. 1 robocie dla poszczególnych części zamówienia tj. budowa budynku o zbliżonej kubaturze, całościowe zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-turystyczne i budowa ścieżki rowerowej lub chodnika z kostki polbrukowej o długości powyżej 1 km dla części I zamówienia, budowa budynku o zbliżonej kubaturze i całościowe zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-turystyczne dla części II i III zamówienia oraz budowa drogi publicznej z kostki polbrukowej o długości powyżej 0,5 km dla części IV zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
załaczenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5. Do ww. wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych: - 1 osoby pełniącej na budowie funkcję kierownika budowy w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia tj. w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz - 1 osoby do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - 1 osoby do kierowania robotami o specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - 1 osoby do kierowania robotami o specjalności drogowej w zakresie budowy dróg, zjazdów i chodników i ścieżek rowerowych. Wykonawca zobowiązany jest załączyć kopie ich aktualnych zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającego ważne ubezpieczenie OC. Składając ofertę na I część Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz wszystkich 4 osób o ww. specjalnościach, składając ofertę na I i II część Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz min. 3 osób w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej, natomiast składając ofertę na IV część Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz min. 1 osoby w specjalności drogowej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
załączenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kosztorysy ofertowe
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.tuchola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
pl. Zamkowy 1
89-500 Tuchola.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski pl. Zamkowy 1 89-500 Tuchola.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007-2013, na realizację projektu pn. Bory Tucholskie - w labiryntach natury. Wzmocnienie pozycji regionu Borów Tucholskich na turystycznej mapie Polski poprzez rozwój infrastruktury turystycznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zagospodarowanie j. Głęboczek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planuje się: przebudowę istniejącego hangaru na sprzęt wodny oraz budowę drugiego hangaru (znajdą się w nich: magazyn, pomieszczenie dla ratownika, toalety, natryski i przebieralnie). Strop parteru budynków spełniać będzie rolę tarasu widokowego, przystosowanego do uruchomienia punktów gastronomicznych. Budynki wyposażone zostaną w niezbędne przyłącza i zostaną przykryte dachem dwuspadowym; wykonanie ciągów pieszych i rowerowych. W ciągach wykonane zostaną też mini ronda pieszo-rowerowe, mostek, przepust oraz palisada i murek oporowy; niwelacja terenu, ogrodzenie drewnianymi żerdziami i utwardzenie parkingu na około 30 samochodów; niwelacja terenu, nawiezienie piasku i wykonanie placu zabaw wraz z ogrodzeniem; nawiezienie piasku na brzeg jeziora na terenie kąpieliska oraz usuniecie trzciny; nasadzenia odtworzeniowe, zakup i montaż elementów małej architektury, w tym: ławek parkowych z koszem, altanek, kompletów wypoczynkowych, zakup i montaż zjeżdżalni wodnych; wykonanie pomostów widokowo-wędkarskich; wykonanie punktów świetlnych wraz z niezbędną siecią zasilania oraz systemu monitoringu wizyjnego; remont istniejącego oraz wykonanie nowego, trzyczęściowego pomostu wypoczynkowego oraz wykonanie promenady - ciągu pieszo-rowerowego wokół jeziora gdzie w chwili obecnej występuje naturalna (wydeptana przez spacerujące osoby) gruntowa ścieżka..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.11.12.91-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zagospodarowanie j. Stobno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zagospodarowania planuje się: budowę hangaru wraz z przyłączami. W hangarze znajdą się: pomieszczenie dla ratownika, toalety, natryski i przebieralnie oraz pomieszczenie gospodarcze i magazyn. Dach budynku będzie tarasem widokowym, budynek będzie funkcjonalnie i fizycznie połączony z budowanym budynkiem świetlicy wiejskiej; wyrównanie terenu plaży wraz z nawiezieniem piasku na brzeg jeziora, niwelacja terenu oraz utwardzenie drogi wewnętrznej oraz zjazdu; wykonanie boiska do piłki siatkowej plażowej z ogrodzeniem; wykonanie punktów świetlnych oraz systemu monitoringu wizyjnego; nasadzenia odtworzeniowe, zakup i montaż elementów małej architektury, w tym: altanek oraz kompletów wypoczynkowych. W związku z tym, iż w równoległym terminie obok budynku hangaru powstanie budynek świetlicy, Wykonawca realizujący ww. inwestycję zobowiązany będzie przy budowie budynku uwzględnić konieczność wykonania elementów stykowych w sposób spójny funkcjonalnie z powstającym budynkiem świetlicy, z wykonawcą świetlicy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.11.12.91-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zagospodarowanie j. Rudnica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planuje się: przebudowę i rozbudowę istniejącego hangaru wraz z wykonaniem przytłacza kanalizacyjnego z przepompownią domową i likwidacją szamba. W budynku znajdą się: pomieszczenie dla ratownika, przebieralnie, toalety i natryski, magazyn oraz punkt gastronomiczny. Dach budynku będzie przystosowany do pełnienia funkcji tarasu widokowego/adaptacji na cele hotelowe; wyrównanie terenu plaży, nawiezienie piasku na brzeg jeziora; niwelację terenu oraz wyznaczenie krawężnikiem: parkingu na 25 samochodów, drogi wewnętrznej oraz zjazdu z drogi powiatowej; regulację rowu melioracji szczegółowej, oskarpowanie brzegów, wykonanie kamiennej kaskady i oczka wodnego, wykonanie mostku nad rowem; wykonanie boiska do piłki siatkowej plażowej o nawierzchni piaskowej; wykonanie pola namiotowego; wykonanie punktów świetlnych oraz systemu monitoringu wizyjnego; utwardzenie placu przed hangarem, nasadzenia odtworzeniowe; zakup i montaż elementów małej architektury, w tym: ławek parkowych z koszem, kompletów wypoczynkowych, altanek, miejsca na ognisko..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.11.12.91-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie nawierzchni drogi gminnej 010101 C relacji Legbąd - Fojutowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni (polbruk kolor) wraz z oznakowaniem drogi prowadzącej od Zajazdu FOJUTOWO do akweduktu w Fojutowie w ciągu drogi gminnej 010101C na odcinku od km 2+421 do km 3+000 o dł. 0,579 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku pojedynczej, wolnostojącej kancelarii leśnictwa Pleśna zlokalizowany na działce nr 1000/1 i 1000/2 w miejscowości Szczepanowice
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Ksawerów - Sobótka Kolonia
- "Przebudowa nawierzchni drogi w miejscowości Wolbromek"
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- Utwardzenie drogi dojazdowej wewnętrznej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Górze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.