eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Zagospodarowanie turystyczne jezior Głęboczek, Stobno i Rudnica oraz wykonanie szlaku turystycznego do akweduktu w Fojutowie na terenie Gminy Tuchola

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-23

Tuchola: Zagospodarowanie turystyczne jezior Głęboczek, Stobno i Rudnica oraz wykonanie szlaku turystycznego do akweduktu w Fojutowie na terenie Gminy Tuchola
Numer ogłoszenia: 37601 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchola , pl. Zamkowy 1, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 56 42 500, faks 052 3342138.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.tuchola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie turystyczne jezior Głęboczek, Stobno i Rudnica oraz wykonanie szlaku turystycznego do akweduktu w Fojutowie na terenie Gminy Tuchola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę stanic wodnych oraz zagospodarowanie turystyczne jezior Głęboczek w m. Tucholi, Stobno w m. Stobno i Rudnica w m. Raciąż oraz wykonanie szlaku turystycznego do akweduktu w Fojutowie od km 2,4 do km 3,0 na terenie Gminy Tuchola. Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007-2013, na realizację projektu pn. Bory Tucholskie - w labiryntach natury. Wzmocnienie pozycji regionu Borów Tucholskich na turystycznej mapie Polski poprzez rozwój infrastruktury turystycznej. Zamawiający zdecydował się w ramach jednego postępowania przetargowego podzielić zamówienie na cztery odrębne części: 1) zagospodarowanie j. Głęboczek. 2) zagospodarowanie j. Stobno. 3) zagospodarowanie j. Rudnica. 4) Wykonanie nawierzchni drogi gminnej 010101 C relacji Legbąd - Fojutowo..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6) i 7) Prawa zamówień publicznych możliwość dokonania zamówień uzupełniających, jesli zajdzie konieczność ich wykonania a projekt nie uwzględniał takich robót

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.11.12.91-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • załaczenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • załączenie wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane z godnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wymagane jest wykazanie wykonania po min. 1 robocie dla poszczególnych części zamówienia tj. budowa budynku o zbliżonej kubaturze, całościowe zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-turystyczne i budowa ścieżki rowerowej lub chodnika z kostki polbrukowej o długości powyżej 1 km dla części I zamówienia, budowa budynku o zbliżonej kubaturze i całościowe zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-turystyczne dla części II i III zamówienia oraz budowa drogi publicznej z kostki polbrukowej o długości powyżej 0,5 km dla części IV zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • załaczenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5. Do ww. wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych: - 1 osoby pełniącej na budowie funkcję kierownika budowy w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia tj. w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz - 1 osoby do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - 1 osoby do kierowania robotami o specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - 1 osoby do kierowania robotami o specjalności drogowej w zakresie budowy dróg, zjazdów i chodników i ścieżek rowerowych. Wykonawca zobowiązany jest załączyć kopie ich aktualnych zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającego ważne ubezpieczenie OC. Składając ofertę na I część Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz wszystkich 4 osób o ww. specjalnościach, składając ofertę na I i II część Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz min. 3 osób w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej, natomiast składając ofertę na IV część Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz min. 1 osoby w specjalności drogowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • załączenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorysy ofertowe

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.tuchola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski pl. Zamkowy 1 89-500 Tuchola.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski pl. Zamkowy 1 89-500 Tuchola.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007-2013, na realizację projektu pn. Bory Tucholskie - w labiryntach natury. Wzmocnienie pozycji regionu Borów Tucholskich na turystycznej mapie Polski poprzez rozwój infrastruktury turystycznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zagospodarowanie j. Głęboczek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planuje się: przebudowę istniejącego hangaru na sprzęt wodny oraz budowę drugiego hangaru (znajdą się w nich: magazyn, pomieszczenie dla ratownika, toalety, natryski i przebieralnie). Strop parteru budynków spełniać będzie rolę tarasu widokowego, przystosowanego do uruchomienia punktów gastronomicznych. Budynki wyposażone zostaną w niezbędne przyłącza i zostaną przykryte dachem dwuspadowym; wykonanie ciągów pieszych i rowerowych. W ciągach wykonane zostaną też mini ronda pieszo-rowerowe, mostek, przepust oraz palisada i murek oporowy; niwelacja terenu, ogrodzenie drewnianymi żerdziami i utwardzenie parkingu na około 30 samochodów; niwelacja terenu, nawiezienie piasku i wykonanie placu zabaw wraz z ogrodzeniem; nawiezienie piasku na brzeg jeziora na terenie kąpieliska oraz usuniecie trzciny; nasadzenia odtworzeniowe, zakup i montaż elementów małej architektury, w tym: ławek parkowych z koszem, altanek, kompletów wypoczynkowych, zakup i montaż zjeżdżalni wodnych; wykonanie pomostów widokowo-wędkarskich; wykonanie punktów świetlnych wraz z niezbędną siecią zasilania oraz systemu monitoringu wizyjnego; remont istniejącego oraz wykonanie nowego, trzyczęściowego pomostu wypoczynkowego oraz wykonanie promenady - ciągu pieszo-rowerowego wokół jeziora gdzie w chwili obecnej występuje naturalna (wydeptana przez spacerujące osoby) gruntowa ścieżka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.11.12.91-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zagospodarowanie j. Stobno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zagospodarowania planuje się: budowę hangaru wraz z przyłączami. W hangarze znajdą się: pomieszczenie dla ratownika, toalety, natryski i przebieralnie oraz pomieszczenie gospodarcze i magazyn. Dach budynku będzie tarasem widokowym, budynek będzie funkcjonalnie i fizycznie połączony z budowanym budynkiem świetlicy wiejskiej; wyrównanie terenu plaży wraz z nawiezieniem piasku na brzeg jeziora, niwelacja terenu oraz utwardzenie drogi wewnętrznej oraz zjazdu; wykonanie boiska do piłki siatkowej plażowej z ogrodzeniem; wykonanie punktów świetlnych oraz systemu monitoringu wizyjnego; nasadzenia odtworzeniowe, zakup i montaż elementów małej architektury, w tym: altanek oraz kompletów wypoczynkowych. W związku z tym, iż w równoległym terminie obok budynku hangaru powstanie budynek świetlicy, Wykonawca realizujący ww. inwestycję zobowiązany będzie przy budowie budynku uwzględnić konieczność wykonania elementów stykowych w sposób spójny funkcjonalnie z powstającym budynkiem świetlicy, z wykonawcą świetlicy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.11.12.91-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zagospodarowanie j. Rudnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planuje się: przebudowę i rozbudowę istniejącego hangaru wraz z wykonaniem przytłacza kanalizacyjnego z przepompownią domową i likwidacją szamba. W budynku znajdą się: pomieszczenie dla ratownika, przebieralnie, toalety i natryski, magazyn oraz punkt gastronomiczny. Dach budynku będzie przystosowany do pełnienia funkcji tarasu widokowego/adaptacji na cele hotelowe; wyrównanie terenu plaży, nawiezienie piasku na brzeg jeziora; niwelację terenu oraz wyznaczenie krawężnikiem: parkingu na 25 samochodów, drogi wewnętrznej oraz zjazdu z drogi powiatowej; regulację rowu melioracji szczegółowej, oskarpowanie brzegów, wykonanie kamiennej kaskady i oczka wodnego, wykonanie mostku nad rowem; wykonanie boiska do piłki siatkowej plażowej o nawierzchni piaskowej; wykonanie pola namiotowego; wykonanie punktów świetlnych oraz systemu monitoringu wizyjnego; utwardzenie placu przed hangarem, nasadzenia odtworzeniowe; zakup i montaż elementów małej architektury, w tym: ławek parkowych z koszem, kompletów wypoczynkowych, altanek, miejsca na ognisko..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.11.12.91-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie nawierzchni drogi gminnej 010101 C relacji Legbąd - Fojutowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni (polbruk kolor) wraz z oznakowaniem drogi prowadzącej od Zajazdu FOJUTOWO do akweduktu w Fojutowie w ciągu drogi gminnej 010101C na odcinku od km 2+421 do km 3+000 o dł. 0,579 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.