eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Prowadzenie zajęć terapeutyczo-edukacyjnych z dziećmi w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 7 w Krakowie przy ul. Czarnogórskiej 14(8)



Ogłoszenie z dnia 2010-12-30

Kraków: Prowadzenie zajęć terapeutyczo-edukacyjnych z dziećmi w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 7 w Krakowie przy ul. Czarnogórskiej 14(8)
Numer ogłoszenia: 375995 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4100215, 4188510, faks 012 4104390.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć terapeutyczo-edukacyjnych z dziećmi w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 7 w Krakowie przy ul. Czarnogórskiej 14(8).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie w okresie od 02.01.2011r. do 30.06.2011r. przez osobę posiadającą kwalifikacje do pracy w charakterze nauczyciela wspomagającego w klasie integracyjnej zajęć terapeutyczno-edukacyjnych z grupą 3 dzieci (uczniów) w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 7 w Krakowie przy ul. Czarnogórskiej 14. Ww. zajęcia odbywać się będą w ramach finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego należącego do Programu Kapitał Ludzki - Projektu: Edukacja w dobrym stylu. Zajęcia winny zostać przeprowadzone wg innowacyjnego programu nauczania matematyki z zastosowaniem nowoczesnych metod pracy i wykorzystaniem pomocy dydaktycznych - winny obejmować realizację zmodyfikowanego programu nauczania matematyki, ćwiczenia ruchowe z zakresu metody S. Goddarda, dostosowanie form i metod pracy z dzieckiem do jego potrzeb wynikających z bieżącej obserwacji ucznia podczas lekcji w klasie. Ilosć godzin lekcyjnych zajęć terapeutyczno-edukacyjnych: 46.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program: Kapitał Ludzki/ Projekt: Edukacja w dobrym stylu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Migdał, ul. Słoneczna 11/43, 32-050 Skawina, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3680,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3680,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 5 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku usług o charakterze niepriorytetowym dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach możliwość zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki. Przedmiotowe zamówienie jest realizowane w ramach finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego nalezacego do Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Projektu Edukacja w dobrym stylu. Przesłanki do zastosowania dla przedmiotowego zamówienia trybu zamówienia z wolnej ręki wynikają z istoty zawartej we wniosku dot. projektu skierowanym do Ministerstwa Edukacji Narodowej - pozytywnie zaopiniowanym przez niezaleznych ekspertów. Odstąpienie od założeń sformułowanych we wniosku nie gwarantuje uzyskania rezultatów, zrealizowania celów i pozostaje w sprzeczności z ideą zaakceptowanego projektu. 1) Przedmiotowe zamówienie dot. usługi niepriorytetowej polegającej na prowadzeniu przez nauczyciela zajęć terapeutyczno-edukacyjnych z dziećmi należącymi do grupy dzieci niepełnosprawnych (tj. niedowidzących, niedosłyszących, upośledzonych umysłowo, autystycznych, niepełnosprawnych ruchowo, z zaburzeniami zachowania i emocji). Wieloletnie doświadczenia w pracy integracyjnej wykazują, że dzieci te wymagają bardzo długiego okresu adaptacji do każdej nowej sytuacji, mają bardzo dużą trudność w nawiązywaniu nowych kontaktów, są nieufne wobec nieznanych osób, co może przejawiać się wycofaniem i nasileniem objawów ich zaburzeń. Projekt Edukacja w dobrym stylu od początku był tak pomyślany, by zajęcia z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych prowadzili pedagodzy specjalni na co dzień z nimi pracujacy, by uniknąć trudności, o których mowa wyżej. Elementem integralnym projektu jest diagnoza ucznia, w której wczesniejsza znajomość ucznia ma zasadnicze znaczenie. Program ma krótki okres realziacji (zaledwie jeden rok szkolny), a więc nie ma czasu na oswajanie ucznia z nowym nauczycielem i nauczyciela z nieznanym mu uczniem niepełnosprawnym. 2) Rezultaty projektu zostały sformułowane w oparciu o założenie że nauczyciel będzie pracował z dzieckiem nowymi metodami (adekwatnie do zdiagnozowanego stylu) nie tylko w czasie dodatkowych zajęć, ale także w codziennej pracy na każdej lekcji. Tylko taka organziacja nauczyciela gwarantuje osiągnięcie opisanych we wniosku rezultatów. 3) Zgodnie z założeniami Projektu nauczyciel prowadzący zajęcia z uczniami zobowiazany jest do realizacji Indywidualnego Programu Edukacyjno Terapeutycznego (IPET) dla każdego dziecka uczestniczącego w projekcie. Podstawą do sformułowania IPET-u jest indywidualna opinia psychologiczno-pedagogiczna, która w myśl obowiazujących przepisów nie może być udostępniania nauczycielom spoza szkoły, w której uczy się dziecko. 4) Warunkiem uczestnictwa ucznia w projekcie jest zgoda rodziców. Z uzyskanych informacji wynika, ze rodzice nie wyrażają zgody na uczestnictwo ich dzieci w zajęciach prowadzonych przez obcą, nieznaną dziecku i jego rodzicom osobę. Z uwagi na powyższe, do realizowanych w ramach projektu Edukacja w dobrym stylu zajęć z uczniami (w tym zajęć stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia) należy zatrudnić nauczycieli, którzy na co dzień pracują z tymi dziećmi - co jest gwarantem zrealizowania założonych celów i uzyskania opisanych w projekcie rezultatów. Jedyną możliwością, aby tak się stało jest udzielenie zamówień na prowadzenie zajęć, których dotyczy projekt w trybie zamówienia z wolnej ręki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.