eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › REWITALIZACJA BOISKA PRZY UL. ROMANTYCZNEJ W SZCZECINIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-17

Szczecin: REWITALIZACJA BOISKA PRZY UL. ROMANTYCZNEJ W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 375948 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298496 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REWITALIZACJA BOISKA PRZY UL. ROMANTYCZNEJ W SZCZECINIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja boiska przy ul. Romantycznej w Szczecinie. CPV: 45212200-8 roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 2. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w załącznikach nr 9 i 10 do SIWZ. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: 1) karczowanie krzaków, 2) usuniecie warstwy ziemi urodzajnej, 3) wykonanie płyty boiska - nawierzchnia trawiasta, 4) wyposażenie obiektu w piłkochwyty, bramki, ławki betonowo - drewniane, 5) zabiegi pielęgnacyjne do dnia odbioru prac, w tym pierwsze koszenie, 6) wykonanie ścieżek i dojść. 3. Wykonawca zobowiązany będzie - na własny koszt i we własnym zakresie - również m. in. do: 1) organizacji placu budowy oraz organizacji zaplecza socjalnego, 2) organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i zajęciem pasa drogowego łącznie z naliczonymi opłatami, oznakowaniem oraz przywróceniem oznakowania pierwotnego, o ile będzie to konieczne, 3) oznakowania terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (wykonanie i umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej) oraz utrzymywania w należytym stanie tymczasowego zabezpieczenia, 4) zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót, 5) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót, określonych przepisami p.poż. i bhp, 6) uporządkowania terenu po zakończeniu prac (przywrócenie terenu do stanu pierwotnego), 7) wykonania i przedłożenia Zamawiającemu niezbędnych badań laboratoryjnych, np. kruszywa, betonu, odczynu podłoża pH pod trawnik, itd. oraz certyfikatów, atestów, aprobat technicznych, itp. na wbudowywane materiały (w języku polskim), 8) wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z kartami gwarancyjnymi, instrukcjami obsługi, kartami katalogowymi, itp. w języku polskim oraz powykonawczej mapy geodezyjnej - w 2 egz., 9) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjno-kartograficznej. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania corocznych, bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi. 5. Zamawiający zobowiązuje się: 1) przekazać protokolarnie Wykonawcy plac budowy w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, 2) dokonać odbioru wykonanych prac, 3) zapewnić zapłatę wynagrodzenia za wykonane prace. 6. Podwykonawcy: 1) Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 2) Zawarcie umowy z podwykonawcą wymaga zgody Zamawiającego przed jej zawarciem, 3) Umowa z podwykonawcą musi zawierać: a) zakres rzeczowo - finansowy powierzony podwykonawcy, b) kwotę wynagrodzenia podwykonawcy, c) termin wykonania prac, 4) Wszelkie zmiany umów wymagają formy pisemnej i zgody Zamawiającego, pod rygorem nieważności, 5) Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów przez podwykonawców z dalszym podwykonawcą, 6) Zabezpieczenie ewentualnych roszczeń podwykonawców wobec Wykonawcy i Zamawiającego z tytułu zawarcia umowy, będzie potrącone z faktury Wykonawcy i zatrzymane na koncie Zamawiającego do czasu wypłaty przez Wykonawcę wynagrodzenia należnego podwykonawcy, 7) Zwrot zabezpieczenia nastąpi z chwilą udokumentowania przez podwykonawcę otrzymania wynagrodzenia zgodnie z umową, przekazanego Zamawiającemu w formie jego oświadczenia, 8) Niezależnie od uprawnień opisanych powyżej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcy bezpośrednio na jego rachunek, na co Wykonawca wyraża zgodę, 9) Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego udzielić mu wszelkich informacji dotyczących podwykonawców, 10) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców, jak za działania własne, 11) Zapisy pkt 6), 7) i 8) powyżej nie znajdą zastosowania, o ile Wykonawca wraz z fakturą za wykonane roboty dostarczy Zamawiającemu oświadczenie Podwykonawców o zapłacie na jego rzecz wierzytelności z tytułu robót zrealizowanych przez Podwykonawców. 7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), a także ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 8. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na: 1) zmianie przedmiotu umowy spowodowanej wprowadzeniem zmian do dokumentacji projektowej, 2) zmianie terminu zakończenia realizacji, 3) zmianie wynagrodzenia. 9. Zmiany w umowie będą możliwe na warunkach opisanych poniżej: 1) wystąpi konieczność wykonania zamówień dodatkowych lub uzupełniających, których realizacja będzie miała wpływ na termin realizacji robót podstawowych. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 2) wystąpi opóźnienie w przekazaniu placu budowy, a opóźnienie to będzie miało wpływ na termin zakończenia zadania. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin zakończenia przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy, 3) w trakcie wykonywania robót wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji i będzie to miało wpływ na termin realizacji robót podstawowych. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy, 4) w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, warunki pogodowe uniemożliwiające, ze względów technologicznych, prowadzenie robót - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 5) ulegnie zmianie urzędowa stawka należnych podatków i opłat, w szczególności zmiana stawki podatku VAT. W takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zmiana wynagrodzenia zostanie wprowadzona aneksem do umowy, 6) w przypadku zmiany sposobu przeprowadzenia prac, np. z powodu możliwości zastosowania innej, korzystniejszej ekonomicznie technologii niż ta, która była przewidziana do dnia składania ofert. W takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy, 7) w przypadku innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ. W takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Rewitalizacja boiska przy ul. Romantycznej w Szczecinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OGRÓD Usługi Ogrodnicze Leszek Kułak, ul. Lawendowa 1, 66-440 Skwierzyna, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84246,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 137537,37

  • Oferta z najniższą ceną: 137537,37 / Oferta z najwyższą ceną: 155000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.