Ogłoszenie z dnia 2011-11-14
Łódź: dostawy materiałów biurowych na potrzeby GDDKiA Oddział w Łodzi Rejonu w Sieradzu ul.Wojska Polskiego 13
Numer ogłoszenia: 375922 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6622300, faks (042) 6622377, 6622337.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy materiałów biurowych na potrzeby GDDKiA Oddział w Łodzi Rejonu w Sieradzu ul.Wojska Polskiego 13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa materiałów biurowych takich jak : tusze , segregatory ,skoroszyty, wyroby papiernicze z papieru lub tektury ,teczki , długopisy i inne materiały biurowe za wyjatkiem papieru A-3 i A-4.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.61.20.00 - Tusz kreślarski 22.81.60.00 - Bloki papierowe 30.19.21.00 - Gumki 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawy materiałów biurowych na potrzeby GDDKiA Oddział w Łodzi Rejonu w Sieradzu ul.Wojska polskiego 13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CORRECT E. MIKAS, J. MIKAS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CORRECT E. MIKAS, J. MIKAS SPÓŁKA JAWNA
- CORRECT E.Mikas , J.Mikas Spółka Jawna, ul.Lawendowa 12/14, 98-220 Zduńska Wola, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20691,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20691,75
Oferta z najniższą ceną: 20691,75 / Oferta z najwyższą ceną: 21452,26
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępnych materiałów biurowych o ustalonych standartach jakościowych.wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 2024 Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi
- Wydzielenie stref pożarowych w budynku XVIII Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi - Klatka nr 1
- Wynajem środków transportowych i sprzętu do robot bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2024 r. z podziałem na zadania i prawem opcji
- Wydzielenie stref pożarowych w budynku XXV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi - Etap 2
- Zakup papieru ksero na wszystkie obiekty Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- Przebudowa sali konf. - ZSiPOWŁ Łowicz, ul. Ułańska 2-zadanie pn.: "Łowickie centrum aktywności międzypokoleniowej "Łobyczaj-TO" - ETAP 2" w ramach budżetu obywatelskiego "ŁÓDZKIE NA PLUS" na 2023 rok
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz faksów będących w posiadaniu Prokuratury Okręgowej w Warszawie i podległych prokuratur rejonowych.
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla potrzeb Oddziału w Krakowie oraz jednostek terenowych - Rejonów
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
więcej: Tusz kreślarski »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.