eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › DOSTAWY ASORTYMENTU OZNAKOWANIA DROGOWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-13

Ząbkowice Śląskie: DOSTAWY ASORTYMENTU OZNAKOWANIA DROGOWEGO
Numer ogłoszenia: 37585 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Daleka 19, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8151657, faks 074 8153541.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ASORTYMENTU OZNAKOWANIA DROGOWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu oznakowania drogowego do siedziby zamawiającego. Realizacja dostaw objętych zamówieniem wg zgłaszanych potrzeb Zamawiającego w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 - grudnia -2009r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00 - Znaki drogowe 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe 34.92.84.70 - Elementy oznakowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy którzy :1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Art.24 ust.1 i 2 ustawy z dn.29-01-2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007r nr 223 poz.1655 z póź.zm) . 5.Wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) 2 zadania obejmujące dostawę asortymentu oznakowania drogowego - oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, o wartości nie mniejszej niż 100,00 tys. zł każde . 6. Posiadają Certyfikat - zaświadczenie potwierdzające jakość produktów ( stałych odblaskowych znaków drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego). Sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków : TAK/NIE..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pisemne oświadczenie Wykonawcy ,że spełnienia warunki określone w Art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn.29-01-2004r. (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź.zm.) wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 2. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na dzień przetargu / 3. Przedłoży dokumenty potwierdzające,że zrealizował 2 zadania obejmujące dostawę asortymentu oznakowania drogowego o wartości nie mniejszej niż 100,00tyś. zł. każde i , że wykonane zostały z należytą starannością - oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność kopii z oryginałem przez Wykonawcę . 4.Załączy CERTYFIKAT - zaświadczenie potwierdzające jakość produktów -stałych odblaskowych znaków drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę, podpisuje osoba nie będąca ustawowym przedstawicielem Wykonawcy (nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) poświadczone notarialnie.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia .Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów wymienionych w pkt 4 składa dokument lub dokumenty , zgodne z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn 19-05-2006r w sprawie dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87 poz.605) ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych , 57-200 Ząbkowice Śl., ul. Daleka nr 19 , w dni robocze od godz. 07:30 do 14:30 po uprzednim uzgodnieniu..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 08:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych , 57-200 Ząbkowice Śl., ul. Daleka nr 19,pokój nr 10..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.