Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-22
Wyszków: Usługa kompleksowego sprzątania budynku i placu
Urzędu Skarbowego w Wyszkowie
Numer ogłoszenia: 375859 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Wyszkowie , ul. Gen. J. Sowińskiego 82, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7430241, faks 029 7423422.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/USWyszkow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego sprzątania budynku i placu Urzędu Skarbowego w Wyszkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa kompleksowego sprzątania budynku i placu Urzędu Skarbowego w Wyszkowie przy ul. Gen. J. Sowińskiego 82 w okresie 24 miesięcy od dnia 01.03.2009 r. do dnia 28.02.2011 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. 2. Ocena spełnienia tych warunków będzie polegać na sprawdzeniu wg formuły spełnia - nie spełnia czy wykonawcy spełniają wymagania wymienione w pkt 1..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w oryginale, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i części V pkt 1 SIWZ. Dokument ten będzie załącznikiem nr 1 do oferty. 2. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w części V ust. 1 SIWZ, przedstawienie niżej wymienionych dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) będą przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten będzie załącznikiem nr 2 do oferty. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające brak zaległości podatkowych lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione z datą nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. Dokument ten będzie załącznikiem nr 3 do oferty. 3) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające brak zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione z datą nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. Dokument ten będzie załącznikiem nr 4 do oferty. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten będzie załącznikiem nr 5 do oferty. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten będzie załącznikiem nr 6 do oferty. 6) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub składał ofertę w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Dokument ten będzie załącznikiem nr 7 do oferty. 7) Wykaz środków czystości stosowanych do utrzymania czystości przy wykonywaniu usługi sprzątania w budynku Urzędu Skarbowego w Wyszkowie w okresie od dnia 01.03.2009 r. do dnia 28.02.2011 r. Dokument ten będzie załącznikiem nr 8 do oferty. 3. W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, muszą zostać spełnione następujące warunki: a) oferta będzie zawierać oświadczenia wymienione w części VI, pkt 1 i dokumenty wymienione w pkt 2 ppkt 1,2,3,4,5,6,8 dla każdego partnera konsorcjum, b) pozostałe warunki udziału w postępowaniu wykonawcy występujący wspólnie winni spełnić łącznie, c) udzielone pełnomocnictwo liderowi wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winno jednoznacznie wskazywać zakres pełnomocnictwa, co do reprezentacji, wniesienia wadium w imieniu wykonawców, podpisania umowy, d) Zamawiający nie dopuszcza zmian w składzie konsorcjum po złożeniu oferty i w trakcie realizacji usługi..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USWyszkow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Wyszkowie
ul. Gen. J. Sowińskiego 82
07-200 Wyszków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Wyszkowie ul. Gen. J. Sowińskiego 82, 07-200 Wyszków - pokój nr 101 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- "Modernizacja dróg powiatowych: Odc. nr1) "Modernizacja drogi powiatowej nr 4407W w m. Porządzie Odc. nr2) "Modernizacja drogi powiatowej nr 4401W w m. Długosiodło".
- "Budowa oświetlenia na ulicy Jana Pawła II w Wyszkowie" w ramach " Budowy linii zasilających i oświetlenia ulicznego"
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4403W na odcinku od granicy z Gminą Wyszków do ul. Kamienieckiej w m. Brańszczyk" - Etap I.
- Świadczenie usług pralniczych dla SPZZOZ w Wyszkowie w zakresie prania bielizny szpitalnej
- Modernizacja dachu na budynku Przedszkola Nr 7 w Wyszkowie
- Dostawa gazów medycznych do SPZZOZ w Wyszkowie
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2024 r.
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Usługa mycia okien i elewacji w budynkach Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.