eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Łódzki › Wykonanie budowy stadionu lekkoatletycznego, treningowego przy Zespole Szkół Sportowych im. J. Jaworskiego w Aleksandrowie Łódzkim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-25

Aleksandrów Łódzki: Wykonanie budowy stadionu lekkoatletycznego, treningowego przy Zespole Szkół Sportowych im. J. Jaworskiego w Aleksandrowie Łódzkim
Numer ogłoszenia: 37584 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki, Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121018, 7121620, fax 042 7121780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie budowy stadionu lekkoatletycznego, treningowego przy Zespole Szkół Sportowych im. J. Jaworskiego w Aleksandrowie Łódzkim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy stadionu lekkoatletycznego, treningowego przy Zespole Szkół Sportowych im. J. Jaworskiego ul. Bankowa 7/11 w Aleksandrowie Łódzkim. Zakres robót obejmuje wykonanie: - bieżni okólnej czterotorowej o długości 300m, - bieżni prostej sześciotorowej o długości 100m i 110m (z wybiegami 130m), - skoczni w dal i do trójskoku, - skoczni wzwyż, - rzutni kulą, - koła z zamontowaniem siatki osłonowej do rzutu dyskiem i młotem dostarczonej przez zamawiającego, - rozbiegu do rzutu oszczepem, - budowę lokalnej sieci drenażu odwodnienia płyty boiska z przyłączem do istniejącej studzienki kanalizacji deszczowej, - budowę lokalnej sieci elektrycznej słupowej oświetlenia terenu, - budowę utwardzonego zjazdu z drogi powiatowej na teren stadionu. - wykonanie dostawy elementów wyposażenia i urządzeń sportowych boiska obejmujących: 1. Piaskownica do skoku w dal i trójskoku - 2 sztuki - krawężniki z nakładka gumową białą 60x200÷250 układane na podbudowie betonowej B15 L=1m-40 szt, L=0,5m - 8 szt, narożnik 0,25mx0,25m - 8 szt. - belki do skoku w dal i trójskoku - 2 komplety. 2. Koło do pchania kulą - 1 sztuka. 3. Koło do rzutu dyskiem i młotem - 1 sztuka 4. Zeskok do skoku wzwyż - komplet o wymiarach 4,00 x3.00m (stelaż do zeskoku, zeskok o wymiarach 4,0x3,0x5,0m z pianki poliuretanowej z pokryciem winylowym i siatką antykolcową, stojak z aluminium anodowanego 2 sztuki + poprzeczka, 5. Ławki o konstrukcji z ocynkowanej stali, 6. Ogrodzenie stalowe z bramą o długości 13,20mb. Opis nawierzchni sportowej: Nawierzchnia poliuretanowa, bezspoinowa, nieprzepuszczalna dla wody, odporna na obuwie z kolcami, koloru ceglastego / czerwonego, układana na podbudowie obejmującej następujące warstwy: - podsypka piaskowa gr. 10cm, - tłuczeń 31,5-63mm gr. 15cm, - kliniec 4-31,5mm gr. 5cm, - asfaltobeton - warstwa dolna gr.4cm, - asfaltobeton - warstwa górna gr. 3cm. Nawierzchnia musi być układana bezpośrednio na placu budowy wg zaleceń producenta warstwowo z płynnej barwnej masy poliuretanowej i barwnego lekkiego granulatu EPDM fr. 1-4mm, nie może zawierać żadnych elementów składowych z recyklingu (np. granulat SBR), musi posiadać w pełnym swoim przekroju jednolitą barwę . Na wierzchniej warstwie nawierzchni musi być naniesiona posypka z barwnego granulatu EPDM fr. 1-4mm w ilości wymaganej dla tego typu nawierzchni. Na nawierzchnie musi być naniesiona poprzez natrysk fabryczna barwna powłoka ochronna. Łączna grubość nawierzchni na bieżni min. 14mm, na rozbiegu do skoku w dal, rozbiegu do skoku wzwyż, rozbiegu do skoku o tyczce, rozbiegu do rzutu oszczepem - 20mm, Na nawierzchnię należy nanieść linie specjalistyczną farbą poliuretanową systemu nawierzchniowego. Minimalne parametry techniczne poliuretanowej nawierzchni sportowej: - grubość całkowita 13mm, -przepuszczalność dla wody: nieprzepuszczalna dla wody, -konstrukcja nawierzchni: warstwowo wylewane komponenty poliuretanowe z zasypką z barwnego granulatu gumowego EPDM kolor ceglasty / czerwony. Nie dopuszcza się stosowania granulatów pochodzących z recyklingu, - przyczepność do podłoża (betonowego): 0,74 MPa, - współczynnik tarcia kinetycznego: w stanie suchym : min 0,28, w stanie mokrym : min 0,28, - odporność na ścieranie: 1,6 (rV). Minimalne parametry użytkowe poliuretanowej nawierzchni sportowej: - tłumienie siły, energii: 37%, - współczynnik poślizgu: w stanie suchym/ skóra: 0,69, w stanie mokrym/ skóra: 0,60, Zamawiający wymaga aby nawierzchnia posiadała: - atest higieniczny PZH, - aktualne badania za zgodność z IAAF, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i załączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i aktualnie znaną wiedzą z zakresu wykonywania robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50.000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. okres 30 dni od daty złożenia oferty i może być wniesione w jednej z niżej wymienionych form: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit.B ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Łódzkim Nr konta 37878000070000023110000009. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez Polską Agencję Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego (siedziba zamawiającego). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 17 marca 2008r. do godz. 9:30..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art.22 ust. 1 pkt 1,2,3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. nr 223, poz.1655).). Sposób oceny: ocena metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 6 siwz. Spełnianie warunku wymienionego w art. 22 ust. 1 pkt 1 zostanie uznane, jeżeli wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert i potwierdzające wykonywanie prac z zakresu robót budowlanych obiektów sportowych. Spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 zostanie uznane, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków, sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełnić druk Oferta który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego do niniejszej specyfikacji - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ 2) Opracować kosztorys ofertowy na podstawie projektu budowlano - wykonawczego, przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 2a, 2b, 2c i wykazu zestawienia elementów wyposażenia i urządzeń sportowych stanowiącego załączniki nr 2d do niniejszej SIWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3) Złożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi podpisane oświadczenie sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 4) Sporządzić wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie (zamówienia rozpoczęte po 1.01.2003, a zakończone do 31.12.2007r) zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał min. 1 robotę budowlana odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi być spełniony przez co najmniej jeden z podmiotów. 5) Sporządzić wykaz osób przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia na załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. Wykonawca musi wykazać kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz spełniające wymagania ustawy o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. Wymaga się aby były to dokumenty poświadczające posiadanie uprawnień do wykonywania prac w specjalności konstrukcyjno budowlanej dla kierownika budowy i specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych dla kierowników robót [art. 14 ust.1 pkt 2, 2a), 4), 5) ustawy Prawo budowlane]. Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia proponowanego przez wykonawcę kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i uprawnienia wszystkich kierowników robót wraz z zaświadczeniami o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 6) Celem potwierdzenia spełniania wymagań zamawiającego dotyczących zamawianej poliuretanowej nawierzchni sportowej należy dołączyć następujące dokumenty: - aktualny atest PZH, - certyfikat IAAF, W przypadku zaoferowania nawierzchni równoważnych wykonawcy dołączą do oferty wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich równoważność, tzn. dokumenty, z których będzie jednoznacznie wynikało, iż posiadają parametry nie gorsze niż określone w pkt 3 SIWZ. Do oferty należy dołączyć próbkę oferowanej nawierzchni sportowej. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedmiotową informację składają podmioty zbiorowe. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wyżej wymieniony warunek jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania realizacji zadania w wysokości co najmniej 50 proc. wynikającej z oferty ceny zadania inwestycyjnego. 6) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga aby wysokość ubezpieczenia wynosiła 50 proc. wynikającej z oferty wartości zadania inwestycyjnego. UWAGA: W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt. od 1 do 6 muszą być złożone przez każdy podmiot. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, d) złoży zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow-lodzki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Aleksandrów Łódzki, Pl.Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, Wydział Inwestycji Ochrony Środowiska i Rolnictwa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Aleksandrów Łódzki Pl.Kościuszki 2 Punkt podawczy budynek B (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Urząd Gminy stara się o dofinansowanie z Totalizatora Sportowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.