To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-14
Poznań: obsługa i serwis urządzeń kopiujących
Numer ogłoszenia: 375846 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 342902 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Biblioteka Publiczna i Centrum Animacji Kultury, ul. Bolesława Prusa 3, 60-819 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6640850, 6640856, faks 061 6627366.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa i serwis urządzeń kopiujących.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa maszyn i urządzeń kopiujących będących na wyposażeniu Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej i Centrum Animacji Kultury. 2. Typ, model oraz numery fabryczne kopiarek wraz z ich lokalizacją wyszczególnione są w załączniku. 3. Usługa serwisowa polega na: . regularnym konserwowaniu maszyn i urządzeń kopiujących (w siedzibie zamawiającego) nie rzadziej niż raz na kwartał, . usuwaniu powstałych awarii (termin realizacji nie później niż 4 godz. od momentu zgłoszenia), . dostawie i wymianie materiałów eksploatacyjnych w terminie nie dłuższym niż 24 godz. od momentu zgłoszenia (w tym tonery czarne, zszywki oraz farba do RISOGRAFU za wyjątkiem papieru i tonerów kolorowych), . świadczeniu napraw (wymianie zużytych elementów maszyn kopiujących), w przypadku naprawy, której usunięcie potrwa dłużej niż 5 dni roboczych Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na koszt własny urządzenia zastępczego tej samej klasy gotowego do użycia . odbiorze zużytych części maszyn kopiujących oraz materiałów eksploatacyjnych (pojemników po zużytych tonerach zarówno kolorowych jak i czarnych) celem utylizacji nie rzadziej niż raz w kwartale. Odbiór materiałów przyjętych do utylizacji potwierdzany będzie protokolarnie, . świadczeniu pomocy merytorycznej i technicznej (przybycie do siedziby Zamawiającego lub telefonicznie) przy uruchamianiu druku o skomplikowanym charakterze. 4. Rozliczanie należności za powyższe usługi odbywać się będzie na podstawie ilości wykonanych kopii formatu A4 dla każdej maszyny kopiującej oddzielnie (wykonana jedna kopia w formacie A3 liczona jest jak dwie kopie formatu A4). W cenę 1 kopii wliczone być muszą koszty związane ze świadczonymi naprawami, dostawą materiałów eksploatacyjnych, innymi ewentualnymi kosztami pośrednimi (np. opłaty celne) oraz dojazdem do siedzib Zamawiającego. 5. Stany liczników kopiarek określonych w załączniku spisane zostaną w dniu rozpoczęcia obowiązywania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MD SERWIS S.C. DARIUSZ JANKOWSKI, BERNADETA JANKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
MD SERWIS S.C. DARIUSZ JANKOWSKI, BERNADETA JANKOWSKA
- MD SERWIS s.c. Michał Wesoły, Dariusz Jankowski, ul. Bułgarska 60, 60-321 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 165100,00
Oferta z najniższą ceną: 165100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 165100,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
- Remont z przebudową ściany oporowej przy ul. Marcelińskiej 27 w Poznaniu
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- "Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Budowa zbiornika retencyjnego na Łacinie""
- Dostawa leku Andeksanetu Alfa
- Serwis sterowników GTS
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.