eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzany › Przebudowa kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej w rejonie ulicy Staszica w mieście Dobrzany

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-14

Dobrzany: Przebudowa kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej w rejonie ulicy Staszica w mieście Dobrzany
Numer ogłoszenia: 375834 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 342534 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzany, Ul. Staszica 1, 73-130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 562 02 01, faks 91 561 02 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej w rejonie ulicy Staszica w mieście Dobrzany.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace i czynności niezbędne do przebudowy kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej w rejonie ulicy Staszica w mieście Dobrzany, w tym: 1) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z budynku 11-9 i 9-5 do studzienki S21, 2) wykonanie z budynków 20-28, 30-38 do studzienki S20 przy budynku Urzędu Miejskiego, 3) wykonanie kanalizacji deszczowej do rzeki Pęzinki z ulicy Staszica, 4) demontaż wyposażenia i rozbiórka istniejącej przepompowni ścieków, 5) kanalizacja sanitarna: - dostawa i montaż studni kanalizacyjnych D1200 - 12 szt. - dostawa i montaż studni kanalizacyjnych D425 - 2 szt. - wykonanie kanału z rur D315 PVC - 213,5 m - wykonanie kanału z rur D200 PVC - 78 m - wykonanie kanału z rur D160 PVC - 6 m - przeciski rurą stalową D457 x 10mm - 32,5m 6) kanalizacja deszczowa: - dostawa i montaż wylotu brzegowego - 1 szt - dostawa i montaż separatora lamelowego 15/150 - 1 szt - dostawa i montaż osadnika D2000 mm - 1 szt - dostawa i montaż studni kanalizacyjnych: D1200 - 6 szt., D425 - 1 szt. - wykonanie kanału z rur D315 PVC - 82 m - wykonanie kanału z rur D250 PVC - 18 m - wykonanie kanału z rur D200 PVC - 7 m 7) odtworzenia nawierzchni: - odtworzenie nawierzchni asfaltowej - 337m2 - odtworzenie chodników i nawierzchni betonowych - 328m2 - odtworzenia trawnika - 1000 m2 8) realizacja zadania dla wymienionego zakresu rzeczowego obejmuje kompleksowe wykonanie robót: - przygotowawczych, - montażowych, technologicznych, - rozruchu osadnika i separatora, - przygotowanie dokumentów koniecznych do formalnego przygotowania obiektu do przekazania do eksploatacji, - wykonania dokumentacji powykonawczej 2. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz STWiORB, stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Załączniki te stanowią integralną część SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością w oparciu o dokumentację projektową. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny. 4. Przedmiotowe zadanie należy wykonać tak, aby spełniało swoją funkcję, zgodnie z SIWZ oraz wskazanymi w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca realizując zamówienie powinien zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie pod względem BHP miejsca wykonywania robót i miejsc składowania materiałów. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, łącznie z dokonaniem wizji lokalnej, przy czym koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wykonania robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót . 6. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 7. Zakres zadania obejmuje również: 1) pełną obsługę geodezyjną (wszystkie wymagane pomiary geodezyjne w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz naniesienie na mapy Państwowego Zasobu Geodezyjnego wykonanego zakresu robót i przekazanie odbitek Zamawiającemu), 2) ponoszenie kosztów opłat za zajęcie pasa drogowego podczas realizacji inwestycji oraz opłat umieszczenia urządzeń kanalizacyjnych w pasie drogowym do końca roku w którym została ukończona (2014r), 3) wykonanie wszystkich wymaganych prawem i określonych w specyfikacji technicznej badań, prób i pomiarów szczelności, atestów materiałowych, 4) zapewnienie kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalator sieci, 5) w przypadku zaistnienia konieczności, na żądanie Zamawiającego, wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym kosztorys powykonawczy i różnicowy. 6. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 7. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który może być wykorzystany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy. Kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert. 8. Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. 9. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały. 10. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie płatne w dwóch transzach, w tym: 1) pierwsza transza przewiduje płatność za roboty wykonane do dnia 02.03.2015r., 2) druga transza przewiduje płatność końcową za roboty wykonane do dnia 30.04.2015r. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest w uzgodnieniu z Zamawiającym sporządzić harmonogram rzeczowo - finansowy (zgodny ze zbiorczym zestawieniem kosztów), który będzie stanowił załącznik do umowy. 11. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ, przedmiot zamówienia określony zostanie poprzez wskazanie znaków towarowych, to należy to odczytać w następujący sposób: wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca, podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych a jedynie mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne, co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji projektowej oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. 12. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Inżynieryjno - Budowlanych ELJOT Jacek Luterek, ul. M. Skłodowskiej - Curie 9/1, 71-332 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 909210,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 599745,44

  • Oferta z najniższą ceną: 599745,44 / Oferta z najwyższą ceną: 924410,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.