eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Ocieplenie i wykończenie elewacji budynku Komendy Powiatowej Policji w Działdowie z wykonaniem remontu schodów wejściowych i podjazdu dla niepełnosprawnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-17

Olsztyn: Ocieplenie i wykończenie elewacji budynku Komendy Powiatowej Policji w Działdowie z wykonaniem remontu schodów wejściowych i podjazdu dla niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 375826 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 316372 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ocieplenie i wykończenie elewacji budynku Komendy Powiatowej Policji w Działdowie z wykonaniem remontu schodów wejściowych i podjazdu dla niepełnosprawnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego ocieplenia i wykończenia elewacji budynku Komendy Powiatowej Policji w Działdowie przy ul. Grunwaldzkiej 8 oraz wykonanie remontu schodów z dobudową podjazdu dla niepełnosprawnych. 2.Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót. 3.Zakres zamówienia obejmuje roboty branży budowlanej. 4.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z: a)dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, b)warunkami pozwolenia na budowę, c)zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi oraz normami, 5.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z następującymi wymaganiami Zamawiającego: a)zagospodarowanie odpadów (materiałów z rozbiórki) należy do obowiązków Wykonawcy, który jest wytwórcą odpadów, b)zagospodarowanie odpadów Wykonawca udokumentuje kartą przekazania odpadów, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach tj. (Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.), c)roboty budowlane, przewidziane do wykonania w ramach przedmiotu umowy, należy zorganizować i przeprowadzić z uwzględnieniem ograniczeń wynikających z funkcji i czasu użytkowania sąsiednich budynków; 6.Konieczność wprowadzenia nieistotnej zmiany projektu budowlanego (zgodnie z definicją zawartą w art. 36a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) wynikająca z zasad wiedzy technicznej, niezbędną dla realizacji zamówienia nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia. 7.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z materiałów własnych. Wszystkie materiały muszą być nowe i muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Użyte materiały i urządzenia muszą mieć aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, tzn. posiadać aktualne aprobaty techniczne, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z aprobatą techniczną lub inne stosowne dokumenty określone prawem. 8.Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie elementu przedmiotu zamówienia, poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia, sprzętu lub materiałów, ma wyłącznie na celu doprecyzowanie elementów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały parametry techniczne i użytkowe nie gorsze niż te, które są określone w dokumentacji projektowej. Ze względów użytkowych, technicznych lub finansowych, w trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakładanych rozwiązań materiałowych i technologicznych w uzgodnieniu z projektantem i Wykonawcą. 9. Roboty budowlane odbywać się będą w czynnym budynku Komendy Powiatowej Policji w Działdowie przy ul. Grunwaldzkiej 8. Roboty należy tak zorganizować, żeby nie utrudniać lub uniemożliwiać funkcjonowanie obiektu łącznie z dojściami do wejść budynków, wjazdem na teren Komendy. Teren robót należy oznakować i zabezpieczyć zgodnie z przepisami BHP w budownictwie. 10.Zamawiający umożliwi, po uzgodnieniu telefonicznym, możliwość dokonania wizji na terenie obiektu przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 11.Podczas realizacji robót (od dnia przejęcia placu budowy) Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę wykonanych robót oraz mienia Zamawiającego i użytkownika przekazanego razem z terenem budowy oraz utrzymanie obiektu lub jego elementów w dobrym stanie przez cały czas, aż do momentu odbioru końcowego. Jeżeli Wykonawca w jakimkolwiek czasie zaniedba powyższego, to pod rygorem wstrzymania robót z winy Wykonawcy, na polecenie inspektora nadzoru inwestorskiego i nie później niż 48 godzin od wezwania, powinien rozpocząć prace mające na celu przywrócenie prawidłowego stanu. 12.Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru końcowego wykonanych robót. 13.Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania przepisów obowiązujących w strefach ograniczonego dostępu dla jednostek Policji. 14.Potwierdzeniem odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego będzie podpisanie protokółu końcowego odbioru wykonanych robót budowlanych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane i Konserwacja Zabytków KAMIX Andrzej Kamiński, ul. W. Pileckiego 19, 13-200 Działdowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 330882,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 194950,12

  • Oferta z najniższą ceną: 194950,12 / Oferta z najwyższą ceną: 320000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.