To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-29
Ogłoszenie nr 375818 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.
Węgorzewo: Dożywianie dzieci na terenie miasta i gminy Węgorzewo w roku budżetowym 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 360542-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 361246-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Węgorzewie, krajowy numer identyfikacyjny
79020872800000, ul.
ul. Zamkowa
4,
11-600
Węgorzewo, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
87 427 03 90, faks
87 427 03 94, e-mail
ops@mgopswegorzewo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mgopswegorzewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dożywianie dzieci na terenie miasta i gminy Węgorzewo w roku budżetowym 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków do: oświetlic przy Szkole Podstawowej nr 1 (Świetlica Socjoterapeutyczna "Dom") i Szkole Podstawowej nr 2 (Ognisko Wychowawcze "Przyjazny Kącik") na terenie miasta Węgorzewa oszkół (szkoła podstawowa i gimnazjum) i oddziałów przedszkolnych przy szkołach na terenie gminy Węgorzewo. 1) Posiłek na terenie miasta Węgorzewa (do świetlic) w formie: oII śniadania - kanapka (bułka nie mniej niż 80 g) z wędliną lub serem naprzemiennie oraz dodatkiem warzywnym (np. sałata, ogórek, pomidor), opakowana (np. w folię spożywczą, pergamin, torebkę papierową lub inny materiał do tego przystosowany) 2) Natomiast posiłek na terenie gminy Węgorzewo: a)do szkół w formie: oII śniadania - kanapka (bułka nie mniej niż 80 g) z wędliną lub serem naprzemiennie oraz dodatkiem warzywnym (np. sałata, ogórek, pomidor), opakowana (np. w folię spożywczą, pergamin, torebkę papierową lub inny materiał do tego przystosowany) odwudaniowego obiadu - jedna porcja zupy do szkół musi posiadać objętość min. 300 ml + pieczywo 100 g, natomiast porcja drugiego dania musi posiadać gramaturę nie mniejszą niż 400 gram - w tym mięso i surówka lub gotowane jarzyny po 100 gram (co najmniej raz w tygodniu ryba) oraz ziemniaki lub zamiennik (ryż, kasza, makaron, itp.) 200 gram. Jeden raz w tygodniu drugie danie mogą stanowić pierogi, naleśniki, kopytka, gołąbki, krokiety, placki ziemniaczane, itp. o wadze 300 gram. Do każdego obiadu musi być kompot, napój lub herbata 200 ml. Kaloryczność każdego posiłku nie może być mniejsza niż 800 kcal. b)do oddziałów przedszkolnych w formie: oII śniadania - kanapka (bułka nie mniej niż 45 g) z wędliną lub serem naprzemiennie oraz dodatkiem warzywnym (np. sałata, ogórek, pomidor), opakowana (np. w folię spożywczą, pergamin, torebkę papierową lub inny materiał do tego przystosowany) odwudaniowego obiadu -jedna porcja zupy musi posiadać objętość min. 200 ml + pieczywo 50 g,natomiast porcja drugiego dania musi posiadać gramaturę nie mniejszą niż 200 gram - w tym mięso i surówka lub gotowane jarzyny po 50 gram (co najmniej raz w tygodniu ryba) oraz ziemniaki lub zamiennik (ryż, kasza, makaron, itp.) 100 gram. Jeden raz w tygodniu drugie danie mogą stanowić pierogi, naleśniki, kopytka, gołąbki, krokiety, placki ziemniaczane, itp. o wadze 150 gram. Do każdego obiadu musi być kompot, napój lub herbata 200 ml. Kaloryczność każdego posiłku nie może być mniejsza niż 500 kcal. 2.Żywienie dzieci odbywać się będzie w dniach zajęć w szkołach, w okresie od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym - łącznie 195 dni. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia żywienia w okresie ferii, wakacji lub w innych uzasadnionych przypadkach w ramach realizacji niniejszego zamówienia. 3.Prognozowana dzienna ilość posiłków dla poszczególnych szkół i przedszkoli oraz świetlic:*Szkoła Podstawowa w Perłach - 35 posiłkioZespół Szkół w Radziejach(szkoła podstawowa i gimnazjum)- 40 posiłkioSzkoła Podstawowa w Węgielsztynie - 15 posiłkówoOddział przedszkolny przy szkole w Perłach - 5 posiłkówoOddział przedszkolny przy szkole w Węgielsztynie - 5 posiłkówoŚwietlica Socjoterapeutyczna "DOM" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Węgorzewie - 2 posiłkówoOgnisko Wychowawcze "Przyjazny Kącik" przy Szkole Podstawowej nr 2 w Węgorzewie - 6 posiłków.Szacunkowa dzienna ilość posiłków to:odo szkół ok. 90, łącznie w okresie objętym zamówieniem ok. 17 550 posiłków,odo przedszkoli ok. 10, łącznie w okresie objętym zamówieniem ok. 1 950 posiłków,odo świetlic ok. 8, łącznie w okresie objętym zamówieniem ok. 1 560 posiłków.4.Powyższe zakresy usług są jedynie ilościami szacunkowymi określonymi dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo i dopuszcza możliwość zlecenia mniejszej lub większej ilości poszczególnych usług, w zależności od bieżących potrzeb w/w placówek lub aktualnej liczby uczniów uprawnionych do posiłku. Przewidywane ilości poszczególnych usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego usług w toku realizacji umowy. 5.Posiłki powinny być dostarczane od poniedziałku do piątku do świetlic w godzinach 8.00 - 9.00, natomiast do szkół i oddziałów przedszkolnych w godzinach 9.00 - 12.00. 6.Dostarczane posiłki muszą być urozmaicone o wysokiej wartości odżywczej, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności, przygotowane zgodnie z zasadami żywienia dzieci, smaczne i atrakcyjne pod względem organoleptycznym. Urozmaicenie posiłków musi dotyczyć: doboru posiłków, barwy, smaku, zapachu, konsystencji i sposobu przyrządzania potraw. Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić: zalecaną wartość energetyczną dla dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym, normy produktów dla każdej z grup oraz wartość odżywczą przygotowanych posiłków. 7.Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. 8.Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu 10 dni wystąpiła powtarzalność tego samego posiłku. Posiłki do szkół i oddziałów przedszkolnych muszą być przygotowywane według wcześniej ustalonego dekadowego jadłospisu, który Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Dyrektorom Szkół z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających posiłki zarówno pod względem higienicznym, kalorycznym, jak i wagowym. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w obowiązujących przepisach oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kosztami badania Zamawiający obciąży Wykonawcę oraz nałoży na niego karę pieniężną. 9.Wykonawca powinien dysponować pracownikami, którzy posiadają aktualne wymagane do prowadzenia żywienia zbiorowego karty lub książeczki zdrowia oraz dysponować środkiem transportu do przewozu posiłków (właściwy stan sanitarno-techniczny potwierdzony przez Państwową Inspekcję Sanitarną). 10.Wykonawca zapewnia naczynia jednorazowe (talerze, sztućce, kubki), na których będą spożywane posiłki oraz opakowanie kanapki (II śniadania). 11.Wykonawca będzie dostarczać posiłki własnym transportem, na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości i higieny przewożonych potraw - posiłki mają być dostarczane w pojemnikach przystosowanych do kontaktu z żywnością (posiadające atesty). Dowiezione i podane w szkołach i oddziałach przedszkolnych posiłki mają być zawsze gorące. O czystość termosów zadba Wykonawca. 12.Wykonawca poniesie koszty załadunku i rozładunku wszystkich posiłków oraz usunięcia z terenu szkół wszelkich odpadków pokonsumpcyjnych. 13.W ramach zamówienia Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. 14.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o prace osób wykonujących kluczową cześć zamówienie, tj. przygotowywanie posiłków (art. 29 ust. 3a ustawy). Na udokumentowanie powyższego Wykonawca przekazuje informację o zatrudnianiu osób na umowę o pracę według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do umowy. Wykonawca zobowiązany jest do poddania się w tym zakresie kontroli przez Zamawiającego, a w szczególności do przedstawienia na każde wezwanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających spełnienie powyższego warunku (np. umowy o pracę do wglądu, deklaracje ZUS DRA itp.). W przypadku niedotrzymania tego warunku Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej. 15.Wykonawca gwarantuje, że realizacja zamówienia będzie przeprowadzona zgodnie z warunkami określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U z 2015 r. poz.594 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016r. poz. 1154 z późniejszymi zmianami). 16.Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
55523100-3
Dodatkowe kody CPV:
55524000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT154375.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 166 725,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WĘGORZEWA
więcej: przetargi w Węgorzewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.