eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Bieżąca eksploatacja zbiornika wodnego Maleniec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-29

Ogłoszenie nr 375815 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.

Kielce: Bieżąca eksploatacja zbiornika wodnego Maleniec
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 352102-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 357655 - 2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny 368886031300, ul. Witosa  86, 25561   Kielce, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. +48413340105 wew. 209, 309, faks +48413340105 wew. 409, e-mail zamowienia@szmiuw.kielce.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szmiuw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżąca eksploatacja zbiornika wodnego Maleniec

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ŚZMiUW.NO-NZ-3330/ 25/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia Kod CPV: 71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia. Bieżąca eksploatacja zbiornika wodnego Maleniec 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącej eksploatacji zbiornika wodnego na terenie województwa świętokrzyskiego zlokalizowanego w zlewni rzeki Czarna Maleniecka. a) przez eksploatację zbiornika rozumie się m.in.: - prowadzenie obsługi i eksploatacji zgodnie z instrukcją gospodarowania wodą przez 24 godz/dobę (w tym utrzymywanie wymaganego poziomu piętrzenia), - prowadzenie wymaganej dokumentacji zbiornika (dziennik gospodarowania wodą), - utrzymanie w stałej gotowości i sprawności technicznej urządzeń hydrotechnicznych zbiornika bez względu na pory roku i warunki atmosferyczne. - nadzorujący eksploatację (osoba z uprawnieniami budowlanymi) w m-cu październiku dokona oceny rocznej zbiornika zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane. * zbiornik Maleniec (gm. Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie) 1) Informacja o zbiorniku zamieszczona jest w "Karcie informacyjnej zbiornika" dołączonej do niniejszej specyfikacji. 2) Do obowiązków prowadzącego czynności wymienione w przedmiocie zamówienia będzie: a) prowadzenie obsługi i eksploatacji zgodnie z instrukcją gospodarowania wodą z 2008 r., b) utrzymanie w stałej gotowości technicznej urządzeń hydrotechnicznych zbiornika bez względu na pory roku i warunki atmosferyczne, c) prowadzenie bieżącej konserwacji urządzeń hydrotechnicznych mającej wpływ na sprawność działania urządzeń (smarowania itp.) jak również na ich estetykę (malowanie, koszenie itp.) w tym zakupu niezbędnych materiałów. Zakres konserwacji wynika z instrukcji oraz podany jest w karcie informacyjnej zbiornika, d) prowadzenie wymaganej dokumentacji zbiornika jak niżej: - prowadzenie dziennika gospodarowania wodą, e) zatrudnienie odpowiedniej ilości pracowników, którzy zapewnią właściwą obsługę urządzeń na zbiorniku w warunkach normalnej eksploatacji, zagrożenia powodziowego i powodzi, f) udział w przeglądach zbiornika osoby obsługującej oraz osoby nadzorującej - odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia, , g) utrzymywanie stałego kontaktu ze Świętokrzyskim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach (lub z ewentualnym następcą prawnym), który należy informować o występujących zakłóceniach w pracy urządzeń, uszkodzeniach, a w przypadku ogłoszenia stanu pogotowia i alarmu powodziowego również ze służbami wymienionymi w instrukcji eksploatacji, h) w razie alarmu powodziowego kierownik jednostki odpowiadającej za obsługę i eksploatację zbiornika powinien zgłosić się na żądanie zamawiającego w ciągu 4 godz. od chwili zawiadomienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, i) współpraca z innymi użytkownikami urządzeń w celu zapewnienia bezpieczeństwa zbiornika, j) zabezpieczenie powierzchni do składowania elementów o dużych wymiarach (np. zamknięcia szandorowe) k) informowanie UG w Rudzie Malenieckiej o przekroczonych przepływach . 3) Zabezpieczenie materiałów, sprzętu i transportu potrzebnego do bieżącej obsługi urządzeń hydrotechnicznych (dot. materiałów, smarów, olejów do bieżącej konserwacji części mechanicznych jazu). 4) Wszystkie prace związane z bieżącą obsługą powinny być prowadzone zgodnie z przepisami BHP. Osoby zatrudnione do obsługi urządzeń piętrzących powinny umieć posługiwać się łodzią, pontonem, posiadać umiejętności ratownictwa tonących oraz być przeszkolone w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Wszystkie prace wykonywane nad wodą oraz przy których istnieje możliwość upadku do wody winny być dokonywane z odpowiednią asekuracją. Najmniejsza ilość zatrudnionych osób do w/w czynności to 2 osoby (nawet wtedy gdy do danej pracy lub czynności wystarczy 1 osoba). 5) Wszelkie szkody wynikające z niewłaściwej obsługi urządzeń wodnych ponosić będzie Eksploatator. 6) zapewnienie odpowiedniego sprzętu do ratownictwa wodnego, p.poż. i BHP z uwagi na specyfikę zbiornika wraz ze wszystkimi urządzeniami z nim związanymi. 7) - zakres i terminy prac konserwacyjnych a. Wymiana uszkodzonych fragmentów konstrukcji drewnianych przy jazie - na bieżąco V ~= 0,2 m3 , b Zabezpieczanie środkami impregnującymi przed gniciem konstrukcji drewnianych położone nad wodą przy jazie - 1 raz w roku w okresie letnim F ~= 480 m2 , c Usuwanie zanieczyszczeń gromadzących się wokół budowli piętrzących oraz na odpływach - na bieżąco , d. Utrzymanie płynności przepływu koryta doprowadzalnika i usuwanie naturalnych przeszkód (drzewa, pnie, zatory, tamy bobrowe) - na bieżąco celem wyeliminowania powstawania zatorów, e. Wykaszanie roślinności ze skarp zapory czołowej i bocznej, przy budowlach piętrzących i odpływach tj. od jazu głównego do drogi prowadzącej do Kanału Ulgi Staszica-, minimum trzykrotne koszenie w terminie od początku miesiąca maja do końca października - terminy koszenia uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym - z działem TT f. Odkuwanie lodu przy urządzeniach piętrzących - na bieżąco. 2.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać: * na warunkach określonych niniejszą SIWZ * wzorem umowy oraz zgodnie z: * warunkami Zamawiającego * Kartami informacyjnymi zbiorników stanowiącymi załącznik do SIWZ (odpowiednio dla danego zbiornika) * obowiązującymi przepisami BHP; * warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać obiekty budownictwa wodnego; * polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, * przepisami prawa budowlanego. 2.2. Do zakresu zamówienia należy również wykonywanie prac konserwacyjnych wyszczególnionych w kartach informacyjnych zbiorników stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ (odpowiednio dla danego zbiornika). 2.3. Wymaga się od Wykonawcy stałej dyspozycyjności przez wszystkie dni w miesiącu i przez 24 godziny na dobę w związku z czym bezwzględnie wymaga się aby Wykonawca posiadał taki skład osobowy, który pozwoli na stały nadzór poszczególnych zbiorników. Ponadto po przekroczeniu stanu ostrzegawczego, w przypadku zagrożenia powodziowego lub w czasie lokalnych podtopień Wykonawca zobowiązany jest do obserwowania stanu wody na zbiornikach wodnych i odcinkach rzek bezpośrednio poniżej i powyżej przedmiotowych zbiorników oraz bieżące meldowanie o przepływach wód. W przypadku prowadzenia remontu, odbudowy lub innych robót na w/w zbiornikach Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z wykonawca robót budowlanych zakresu prowadzenia gospodarki wodnej i obsługi danego zbiornika. Powyższe oznacza, że każdy z w/w zbiorników wodnych winna nieprzerwanie "obsługiwać' co najmniej jedna osoba posiadająca stosowną do wykonywania tych czynności wiedzę i umiejętności (zarówno w okresie zagrożenia powodziowego, o którym mowa wyżej jak również w normalnych warunkach eksploatacji). Zamawiający będzie wykonywał szczegółowe kontrole w zakresie spełnienia tego wymogu. W trakcie realizacji umowy zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od wykonawcy imiennej listy tych osób. Nie dopuszcza się, aby jedna osoba obsługiwała więcej niż jeden z w/w zbiorników wodnych. W przypadku alarmu przeciwpowodziowego Wykonawca winien być w stałej dyspozycji Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Kielcach, tel. (041) 342 11 10, (041) 342 16 88 oraz być w kontakcie z Powiatowymi Zespołami Reagowania Kryzysowego, z Urzędami Gmin i Komendami Powiatowymi Państwowej Straży Pożarnej. ? Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji w terenie, której termin może uzgodnić z pracownikami ŚZMiUW w Kielcach. 2.4. SIWZ wraz załącznikami zwane są dalej dokumentacją przetargową. 2.6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 2.6.1 Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy p. z. p. Zamawiający określa w całym okresie realizacji zamówienia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na pełny wymiar etatu osób: a) które będą bezpośrednio realizować przedmiot zamówienia, tj. sprawować stały dozór na zbiorniku, co najmniej w zakresie: - prowadzenia ciągłej obsługi i bieżącej konserwacji urządzeń piętrzących zgodnie z instrukcją gospodarowania wodą - prowadzeniu dziennika gospodarowania wodą, 2.6.2 Czynności (osób bezpośrednio wykonujących zamówienie) niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę dotyczą w szczególności: sprawowania stałego dozoru na obiekcie, co najmniej w zakresie: - prowadzenia ciągłej obsługi i bieżącej konserwacji urządzeń piętrzących zgodnie z instrukcją gospodarowania wodą - prowadzeniu dziennika gospodarowania wodą, a) W nawiązaniu do określonego wyżej wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób dla bezpośredniej realizacji zamówienia przez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę należy rozumieć zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. b) Wymagany okres zatrudnienia osób rozpoczyna się od momentu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, a kończy z dniem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (umowy). Dla Podwykonawcy okres ten liczony jest od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego podwykonawcy, do momentu zakończe-nia realizacji prac przewidzianych do wykonania w podwykonawstwie. c) Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać do końca jego realizacji. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub podwykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wymaganych osób, bądź zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zaś wykonawca ma obowiązek przed-stawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. d) Wykonawca w terminie do 5 dni od terminu wymaganego okresu zatrudnienia, o którym mowa w pkt. 2.6.2 lit "b" i na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, jak i do wglądu zanonimizowane umowy o pracę (lub inne akty świadczące o nawiązaniu stosunku pracy) osób zatrudnionych w związku z wypełnieniem warunku realizacji zamówienia. e) Wykonawca dla swoich pracowników, jak także w odniesieniu do Podwykonawców będzie zobowiązany prowadzić ewidencję czasu pracy zatrudnionych pracowników dokumentującą świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia i przedstawić ją na każde żądanie Zamawiającego. f) Wykonawca winien zagwarantować w każdej umowie z podwykonawcą, spełnienie warunków wynikających z zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. g) Wykonawca, zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych po upływie każdego miesiąca przedłożyć Zama-wiającemu, raport w przedmiocie spełnienia, warunków zatrudnienia pracowników wymaganych przez Zamawiającego, z podaniem nazwiska i imienia każdego pracownika Wykonawcy (z podziałem na podwykonawców i obiekty) oraz okresu czasu pracy wymaganych osób zatrudnionych przy wykonaniu zamówienia. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o pracę lub ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników dokumentujących świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu stosowną karę umowną W przypadku wątpliwości, co do treści raportu Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu wykonania zamówienia poprzez zbadanie rzeczywistych warunków jego wykonania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71311100-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT50951.12
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Instalacji "WODKAN" Zdzisław Rejman ,  ,  ul. Gajowa 21 ,  26-080 ,  Mniów,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 65700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 65700.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65700.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.