eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Frombork › Ochrona osób i mienia Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku na rok 2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-29

Ogłoszenie nr 375812 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.

Frombork: Ochrona osób i mienia Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku na rok 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 344155-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Mikołaja Kopernika, krajowy numer identyfikacyjny 17092154400000, ul. ul. Katedralna  8, 14-530   Frombork, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 2440071, faks 55 2440072, e-mail frombork@frombork.art.pl, a.zienkiewicz@frombork.art.pl
Adres strony internetowej (URL): www.frombork.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja kultury - Muzeum

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ochrona osób i mienia Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku na rok 2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia przez koncesjonowanego wykonawcę w oparciu o postanowienia Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1432). W ramach ochrony osób i mienia Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi polegającej na ochronie fizycznej przed kradzieżą, zniszczeniem lub innymi zagrożeniami obiektów wchodzących w skład Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku oraz mienia w nich się znajdującego, jak również ochronę przed naruszeniem nietykalności cielesnej, utratą życia lub zdrowia osób w nich przebywających. Miejsce realizacji zamówienia: Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku - Wzgórze Katedralne we Fromborku, ul. Katedralna 8, tj: a)Dawny pałac biskupi, b)Dzwonnica, c)Kanonia Najświętszej Marii Panny, d)Dom kustosza, e)Baszta kustosza, f)Baszta wschodnia, g)Brama południowa, h)Wieża Kopernika; Zespół poszpitalny Św. Ducha przy ul. Starej 6 we Fromborku; Park Astronomiczny Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku, Ronin 25, 14-530 Frombork; Wymiar realizacji zamówienia: 1)Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku - Wzgórze Katedralne we Fromborku, ul. Katedralna 8: - w okresie od 01 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku (wyłączając 10 dni wolnych od pracy w 2017r. zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Muzeum Mikołaja Kopernika nr 75 /2016), 16 h na dobę przez 7 dni w tygodniu (1 osoba przez 16 h), -10 dni w 2017r. (tj.: 1 i 6 stycznia, 16 i 17 kwietnia, 1 i 11 listopada, 24, 25, 26 i 31 grudnia) 24 h na dobę przez ww. 10 dni (1 osoba przez 24 h) 2)Zespół poszpitalny Św. Ducha przy ul. Starej 6 we Fromborku: -w okresie od 01 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku, (wyłączając 10 dni wolnych od pracy w 2017r. zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Muzeum Mikołaja Kopernika nr 75 /2016), 16 h na dobę przez 7 dni w tygodniu (1 osoba przez 16 h), -10 dni w 2017r. (tj.: 1 i 6 stycznia, 16 i 17 kwietnia, 1 i 11 listopada, 24, 25, 26 i 31 grudnia) 24 h na dobę przez ww. 10 dni (1 osoba przez 24 h) 3)Park Astronomiczny Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku, Ronin 25, 14 - 530 Frombork: -w okresie od 01 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku: przez 7 dni w tygodniu przyjmowanie transmisji sygnałów alarmowych i informacyjnych z obiektu do bazy elektronicznego systemu ostrzegania wykonawcy oraz zapewnienie interwencji grup patrolowo-interwencyjnych, które podejmą czynne działania ochronne w razie zagrożenia, z gwarantowanym czasem dojazdu nie dłuższym niż 20 minut. Łączna szacunkowa ilość godzin ochrony obiektów wymienionych w pkt. 4 w okresie 12 miesięcy wynosi - 11.840 godzin. Osoby wyznaczone do realizacji zamówienia przez Wykonawcę podczas wykonywania obowiązków w ramach świadczonej usługi , podlegać będą ze strony Zamawiającego wyznaczonemu pracownikowi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sposobem wykonywania usługi. Ze strony Zamawiającego bieżący nadzór nad prawidłową realizacją zamówienia sprawuje Dyrektor Muzeum oraz osoby pisemnie upoważnione przez Dyrektora Muzeum do kontroli realizacji usługi. Wnioski i uwagi z przeprowadzonej kontroli, kontrolujący wpisują do dziennika zmiany. Obowiązki pracowników ochrony: 1)ochrona powierzonego mienia, przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, napadem, dewastacją, pożarem, zagrożeniem wybuchem i przed zalaniem; 2)przeciwdziałanie przestępstwom oraz wykroczeniom przeciwko obiektom i osobom przebywającym na jego terenie, a także przeciwdziałaniu powstawania szkód wynikających ze zdarzeń przestępczych lub wykroczeń, w tym kradzieży i niszczeniu chronionego mienia; 3)udaremnianie prób dewastacji chronionego mienia; 4)patrolowanie chronionego terenu na zewnątrz oraz wewnątrz obiektu; 5)bezpośrednia interwencja, w sposób zgodny z prawem, w przypadku ingerencji osób z zewnątrz, zagrażającej zniszczeniem, kradzieżą lub innym naruszeniom chronionego mienia, łącznie z zatrzymaniem sprawcy ewentualnego zagrożenia i przekazaniem go wezwanym funkcjonariuszom Policji; 6)podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu; 7)nadzorowanie i niezwłoczne powiadamianie osób upoważnionych przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia zagrożenia dla osób przebywających na chronionym terenie lub zagrożenia chronionego mienia oraz o wszelkich zdarzeniach mogących wpłynąć na chronione mienie, w tym w szczególności o pożarze, zalaniu, wycieku, itp. lub o zagrożeniach ich powstania; 8)udzielanie pierwszej pomocy potrzebującym, wzywanie niezbędnej pomocy medycznej oraz niezwłoczne powiadamianie właściwych publicznych służb ochrony (Policja, straż pożarna, pogotowie medyczne, pogotowie gazowe i inne służby) oraz osób upoważnionych przez Zamawiającego o zagrożeniach; 9)prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi w obiekcie instalacjami; 10)przeciwdziałanie przebywaniu na chronionym terenie osób nieupoważnionych; 11)nadzorowanie i śledzenie monitoringu zainstalowanego w obiekcie; 12)obsługa interesantów - udzielanie informacji, kierowanie ruchem osobowo - towarowym obiektu, itp.; 13)w przypadku wyemitowania sygnału alarmowego podjęcie interwencji przez grupę patrolowo-interwencyjną; 14)po przyjeździe na miejsce zdarzenia grupa patrolowo-interwencyjna zobowiązana jest do oględzin zewnętrznych chronionych obiektów; interwencja wewnątrz obiektów może być przeprowadzona w obecności osób uprawnionych, zakończenie interwencji możliwe jest po poinformowaniu o tym fakcie osoby uprawnionej przez Zleceniodawcę i uzyskaniu jej akceptacji - potwierdzone sporządzeniem notatki; 15)po wykonaniu interwencji - w uzasadnionych przypadkach - nadzorowanie Obiektu do chwili przybycia upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego co najmniej przez dwie godziny od powiadomienia; 16)podjęcie interwencji przez grupę interwencyjną na wezwanie pracownika ochrony fizycznej pełniącego służbę w budynkach wskazanych w pkt 4. Dobór pracowników Wykonawcy: 1)Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru pracowników, którzy wykonywać będą usługę ze składu przedstawionego przez Wykonawcę. W sytuacji w której wybrany pracownik Wykonawcy nieprawidłowo wypełniał będzie swoje obowiązki Wykonawca zastąpi takiego pracownika innym. Zmiana pracownika nastąpi na pisemne lub w szczególnych wypadkach, telefoniczne żądanie Zamawiającego, w którym wskazane zostaną przyczyny żądania; 2)Wykonawca zobowiązany będzie przekładać zbiorczą listę osób wykonujących usługę na rzecz Zamawiającego wraz z potwierdzeniem posiadania przez nich stosownych kwalifikacji, posiadanych uprawnień do wykonywania usługi ochrony, doświadczenia, stażu oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniami Wykonawcy o ich niekaralności. Wykonawca wybrany w przetargu do realizacji zamówienia będzie zobowiązany przedstawić przed podpisaniem umowy zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. 3)Rotacja osób wykonujących usługę ochrony Muzeum ze strony Wykonawcy w skali roku nie może przekraczać 25 %, chyba że większych zmian zażąda Zamawiający. Ze względu na specyfikę ochranianych obiektów Wykonawca zobowiązany jest realizować umowę przez osoby posiadające aktualne badania psychofizyczne stwierdzające zdolność do wykonywania zadań pracownika ochrony oraz osoby, które są jednocześnie sprawne fizycznie (wykluczeni są pracownicy z dysfunkcją narządów mowy, ruchu, słuchu lub zaburzeniami psychicznymi), niekarane i komunikatywne. 4)Wykonawca nie może zatrudniać w Muzeum osób wykonujących usługę o orzeczonym stopniu niepełnosprawności uniemożliwiającym lub utrudniającym wykonanie przedmiotu zamówienia. 5)Wykonawca zobowiązany jest aby pracownicy ochrony pełnili służbę w jednolitym, czystym schludnym umundurowaniu - stroju służbowym, a także aby posiadali elementy identyfikujące firmę ochrony oraz indywidualne identyfikatory pracownika ochrony. 6)Kwalifikacje/umiejętności pracowników Wykonawcy: a)Stan personelu ochrony musi stanowić 100 procent pracowników kwalifikowanych czyli wpisanych na listę wykwalifikowanych pracowników ochrony, zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014r. poz. 1099 z późniejszymi zmianami), b)Pracownicy ochrony muszą być przeszkoleni w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, c)Pracownicy ochrony muszą posiadać doświadczenie w pracy w budynkach użyteczności publicznej. 7)Wykonawca zobowiązany jest terminowo uiszczać całość wynagrodzenia należnego pracownikom ochrony ochraniającym obiekty Zamawiającego. 8)Wykonawca zobowiązany będzie przekazywać Zamawiającemu co miesiąc, nie później niż do 5ego dnia miesiąca następnego, poświadczone przez siebie za zgodność z oryginałem kopie dzienników zmian w ochranianych obiektach obejmujące okres danego miesiąca. Zamawiający wskazuje, że formalne przejęcie obowiązków w zakresie ochrony obiektów nastąpi w dniu 31 grudnia 2016 r. w godzinach pracy Zamawiającego. Przez formalne przejęcie obowiązków przez Wykonawcę należy rozumieć: 1)odbiór kluczy od dotychczasowego Wykonawcy, 2)przejęcie chronionych obiektów od dotychczasowego Wykonawcy,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT188807.20
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EKOTRADE, sp. z o.o. ,  ochrona.gdansk@ekotrade.com.pl,  ul. Hallera 107 ,  80-416,  Gdańsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 275.390,11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 247.574,40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 275.390,11
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.