eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › udzielenie dwóch kredytów komercyjnych przeznaczonych na sfinansowanie części deficytu budżetowego zaplanowanego w budżecie Miasta Krakowa na rok 2005

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-27

POZYCJA 37574

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kraków: udzielenie dwóch kredytów komercyjnych przeznaczonych na sfinansowanie części deficytu budżetowego zaplanowanego w budżecie Miasta Krakowa na rok 2005 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, do kontaktów: Renata Sykut, Mariusz Walczyński, pl. Wszystkich Świętych 3/4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax 012 6161236, e-mail: info@um.krakow.pl, www.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Danuta Angełow, Plac Wszystkich Świętych 3/4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. + 48 12 61 61 321. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Gmina Miejska Kraków Urząd Miasta Krakowa, Dorota Turska, pok. 244, poniedziałek 9:00-16:00, wtorek-piątek 8:00-15:00, Plac Wszystkich Świętych 3/4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 61 61 217, fax 12 61 61 217, e-mail: info@um.krakow.pl, www.krakow.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Gmina Miejska Kraków Urząd Miasta Krakowa, Kancelaria Magistratu stanowisko nr 1, Plac Wszystkich Świętych 3/4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, e-mail: info@um.krakow.pl, www.krakow.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 6. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie dwóch kredytów komercyjnych przeznaczonych na sfinansowanie części deficytu budżetowego zaplanowanego w budżecie Miasta Krakowa na rok 2005. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie dwóch kredytów komercyjnych przeznaczonych na sfinansowanie części deficytu budżetowego zaplanowanego w budżecie Miasta Krakowa na rok 2005 1. w kwocie 90 mln PLN indeksowanego kursem CHF (frank szwajcarski) o terminie spłaty do 2012 r. 2. w kwocie od 105 mln PLN do 120 mln PLN indeksowanego kursem CHF (frank szwajcarski) o terminie spłaty do 2014 r. Zamówienie składa się z dwóch części. Zostały one opisane w załączniku B do ogłoszenia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, Kraków. Kod NUTS: PL213. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 5 mln euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2014;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium wynosi: dla części 1 - 36.000 zł; dla części 2 - 60.000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. Wszystkie niżej wymienione warunki stanowią istotne dla zamawiającego postanowienia umowy. W związku z tym muszą się one znaleźć w zaproponowanym przez wykonawcę wzorze umowy. Jeśli wzór ten nie będzie uwzględniał przedmiotowych warunków bądź będzie z nimi sprzeczny, oferta zostanie odrzucona. 1.1. Płatności zobowiązań Miasta z tytułu obsługi kredytu (odsetki) regulowane będą w PLN miesięcznie po kursie negocjowanym, wg zmiennej stopy procentowej LIBOR - 1 miesięczny dla CHF, powiększonej o marżę banku (w okresie karencji odsetki płatne będą od całości zadłużenia, w okresie spłaty kapitału odsetki malejące), 1.2. Spłata kapitału: a) Część 1 - w PLN, od stycznia 2010 r. do grudnia 2012 r. na koniec każdego miesiąca, w równych ratach po kursie negocjowanym b) Część 2 - w PLN, od stycznia 2011 r. do grudnia 2014 r. na koniec każdego miesiąca, w równych ratach po kursie negocjowanym 1.3. Ewentualna prowizja przygotowawcza płatna będzie w terminie 3 dni od daty przelania kredytu na rachunek Miasta, 1.4. Wszystkie rozliczenia między wykonawcą a zamawiającym prowadzone będą w PLN po kursie negocjowanym w stosunku do CHF (frank szwajcarski), 1.5. Wykonawca winien zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości zadłużenia z tytułu kredytu bez ponoszenia przez zamawiającego dodatkowych kosztów, po uprzednim powiadomieniu wykonawcy o zamiarze dokonania takiej spłaty, 1.6. Jedyną dopuszczalną formą zabezpieczenia kredytu akceptowaną przez zamawiającego jest weksel in blanco z wystawienia Gminy Miejskiej Kraków, 1.7. Wykonawca winien zagwarantować możliwość przewalutowania kredytu bez ponoszenia przez zamawiającego dodatkowych kosztów, po uprzednim powiadomieniu wykonawcy o takim zamiarze, 1.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z instrumentów zabezpieczających ryzyko kursowe i/lub zmianę stopy procentowej w dowolnie wybranym przez siebie banku, 1.9. Wykonawca będzie przedstawiać do dyspozycji zamawiającego miesięczne prognozy kursu CHF do PLN oraz miesięczne prognozy stawki LIBOR dla CHF, 1.10. Umowa będzie zawierać maksymalną wartość nominalną zobowiązania określoną zgodnie z art. 51 ust 1 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 15 poz. 148, z późn. zm.). Wartość ta będzie wartością prognozowaną, jej poziom zostanie uzgodniony z Wykonawcą, a zamawiający podejmie działania by nie została ona przekroczona. 1.11. Zapis dotyczący zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z pkt 19 specyfikacji. 2. Ostateczna treść umowy będzie uzgodniona przez strony po rozstrzygnięciu przetargu w zakresie szczegółowych rozwiązań technicznych i kwestii nie objętych wymienionymi powyżej warunkami. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy - banki (instytucje kredytowe) działające zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665, z późn. zm.) - niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2 A do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 B do specyfikacji). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione Formularz oferty według druku stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 8. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 253, poz. 2532 z późn. zm.). Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 9. Kserokopia dowodu wniesienia wadium (w przypadku wpłaty przelewem). 10. Wzór umowy, zawierający wszystkie istotne dla zamawiającego postanowienia umowne, wskazane w pkt 24 niniejszej specyfikacji. Jeśli wzór ten nie będzie uwzględniał przedmiotowych postanowień bądź będzie z nimi sprzeczny, oferta zostanie odrzucona. Ostateczna treść umowy będzie uzgodniona przez strony po rozstrzygnięciu przetargu w zakresie szczegółowych rozwiązań technicznych i kwestii nie objętych ww postanowieniami. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: nie dotyczy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: nie dotyczy. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665, z późn. zm.). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 97 - 96543 z dnia 21.05.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: OR-12.3410-97/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.09.2005, cena - 2 PLN. Warunki i sposób płatności: - gotówką w kasie Urzędu Miasta Krakowa - Pl. Wszystkich Świętych 3/4, Kraków lub - za zaliczeniem pocztowym lub - przelewem na rachunek bankowy BPH S.A. nr 36 1060 0076 0000 3310 0002 5097. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.09.2005, godzina 11:00, Urząd Miasta Krakowa, Pl. Wszystkich Świętych 3/4, Kraków, sala Portretowa.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo w trybie art. 34 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: nie dotyczy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Udzielenie kredytu komercyjnego przeznaczonego na sfinansowanie części deficytu budżetowego zaplanowanego w budżecie Miasta Krakowa na rok 2005 w kwocie 90 mln PLN indeksowanego kursem CHF (frank szwajcarski) o terminie spłaty do 2012 r. a) kwota kredytu: 90 mln PLN indeksowanego kursem CHF (frank szwajcarski), b) okres zaciągania kredytu: kredyt udzielony w październiku 2005 r., uruchomiony jednorazowo w całej kwocie na żądanie Zamawiającego w terminie nie później niż do 15 listopada 2005 r. c) spłata odsetek: w PLN, miesięcznie, na koniec każdego miesiąca po kursie negocjowanym w okresie karencji - od całości zadłużenia, w okresie spłaty kapitału - odsetki malejące d) spłata kapitału: w PLN, od stycznia 2010 r. do grudnia 2012 r. na koniec każdego miesiąca, w równych ratach po kursie negocjowanym e) prowizje i opłaty: Zamawiający nie dopuszcza płatności z tytułu prowizji za gotowość i innych dodatkowych opłat. 3) Zakres lub wartość: wartość powyżej 130.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Udzielenie kredytu komercyjnego przeznaczonego na sfinansowanie części deficytu budżetowego zaplanowanego w budżecie Miasta Krakowa na rok 2005 w kwocie od 105 PLN do 120 mln PLN indeksowanego kursem CHF (frank szwajcarski) o terminie spłaty do 2014 r. a) kwota kredytu: od 105 mln PLN do 120 mln PLN indeksowanego kursem CHF (frank szwajcarski); ostateczną kwotę kredytu Zamawiający określi przed podpisaniem umowy, b) okres zaciągania kredytu: kredyt udzielony w październiku 2005 r., uruchomiony jednorazowo w całej kwocie na żądanie Zamawiającego w terminie nie później niż do 15 listopada 2005 r. c) spłata odsetek: w PLN, miesięcznie, na koniec każdego miesiąca po kursie negocjowanym w okresie karencji - od całości zadłużenia, w okresie spłaty kapitału - odsetki malejące d) spłata kapitału: w PLN, od stycznia 2011 r. do grudnia 2014 r. na koniec każdego miesiąca, w równych ratach po kursie negocjowanym e) prowizje i opłaty: Zamawiający nie dopuszcza płatności z tytułu prowizji za gotowość i innych dodatkowych opłat. 3) Zakres lub wartość: wartość powyżej 130.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.