eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › remont i przebudowa dróg gminnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-20

POZYCJA 37566

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowy Dwór Mazowiecki: remont i przebudowa dróg gminnych: Legionów, Szarych Szeregów i Sikorskiego oraz budowa Wrzosowej, Modrzewiowej i Sosnowej w Nowym Dworze Mazowieckim Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki, do kontaktów: Katarzyna Urbaś - Wiśniewska, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7751673, fax 022 7752532, e-mail: promocja2@nowydwormaz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bipnowydwormaz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont i przebudowa dróg gminnych: Legionów, Szarych Szeregów i Sikorskiego oraz budowa Wrzosowej, Modrzewiowej i Sosnowej w Nowym Dworze Mazowieckim. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nowy Dwór Mazowiecki ulice: Legionów, Szarych Szeregów, Sikorskiego, Wrzosowa, Modrzewiowa i Sosnowa.. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie remontu i przebudowy dróg gminnych: Legionów, Szarych Szeregów i Sikorskiego, oraz budowa Wrzosowej, Modrzewiowej i Sosnowej w Nowym Dworze Mazowieckim, w następującym zakresie: 1) ul. Legionów o łącznej długości 409,3 mb i szerokości 7 mb: -wykonanie nakładki na istniejącej nawierzchni asfaltowej. 2) ul. Szarych Szeregów o długości 180 mb i szerokości 6 mb: -wykonanie nakładki na istniejącej nawierzchni asfaltowej, -wymiana krawężników o dł. 473 mi obrzeży o dł. 125 m, -wymiana nawierzchni chodnika z płyt betonowych na czerwoną kostkę brukową o gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 3) ul. Sikorskiego o dł. 156 mb i szerokości 6 mb: -wykonanie nakładki na istniejącej nawierzchni asfaltowej, -wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi, -wymiana krawężników o dł. 410 m i obrzeży o dł. 220 m, -wymiana nawierzchni chodnika z płyt betonowych na czerwoną kostkę brukową o gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 4) ul. Wrzosowa o dł. 139 mb i szerokości 4mb: -wykonanie robót ziemnych (rozebranie istniejącej nawierzchni żwirowej, wywiezienie gruzu, wykopy), -wykonanie podbudowy (profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem), -wykonanie nawierzchni ( drogi z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej czerwonej o gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej oraz chodnika z kostki brukowej betonowej czerwonej o gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej), -wykonanie krawężników i obrzeży -ręczne rozplantowanie terenu, -humusowanie skarp z obsianiem przy grubości humusu 5 cm -regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych; 5) ul. Modrzewiowa o długości 138 m i szerokości 4 mb: -wykonanie robót ziemnych (rozebranie istniejącej nawierzchni żwirowej, wywiezienie gruzu, wykopy), -wykonanie podbudowy (profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem), -wykonanie nawierzchni (drogi z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej -wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej czerwonej o gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej i chodników z kostki brukowej betonowej czerwonej o gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej), -wykonanie krawężników i obrzeży -ręczne rozplantowanie terenu, -humusowanie skarp z obsianiem przy grubości humusu 5 cm -regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych; 6) ul. Sosnowa o długości 145 b i szerokości 4 mb: -wykonanie robót ziemnych (rozebranie istniejącej nawierzchni żwirowej, wywiezienie gruzu, wykopy), -wykonanie podbudowy (profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem), -wykonanie nawierzchni (drogi z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej czerwonej o gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej i wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej czerwonej o gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej), -wykonanie krawężników i obrzeży -ręczne rozplantowanie terenu, -humusowanie skarp z obsianiem przy grubości humusu 5 cm -regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych; 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na każde żądanie Zamawiającego okazać, w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub z normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich EOG przenoszących te normy Zamawiający uwzględni: europejskie aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne, normy miedzynarodowe, inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.53.10 - Drogi dla taksówek Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.53.10 - Roboty budowlane w zakresie dróg do kołowania Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont i przebudowa dróg gminnych o łącznej długości 1218,3 mb oraz budowa dróg o łącznej długości 422 mb. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 102

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 18 500 zł (słownie złotych: osiemnaście tysięcy pięćset).Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:a)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w PeKaO S.A. I Oddział w Nowym Dworze Mazowieckim nr 67124034801111000042683405, b)poręczeniach bankowych;c)gwarancjach bankowych;d)gwarancjach ubezpieczeniowych;e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).Wadium wniesione w formach, o których mowa w ppkt od b) do e) należy złożyć najpóźniej w dniu 16 sierpnia 2006 r. do godz. 10.00 u Skarbnika Miasta w siedzibie Zamawiającego, pok. 212, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym (tel. 775-28-37, lub 775-22-22 wew. 332). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)Warunki ogólne: a)Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. b)W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w ppkt a) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę.2)Warunki szczegółowe: a)dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 0,6 mln zł.b)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 0,6 mln zł.c)warunek określony w ppkt a) musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę.d)warunek określony w ppkt musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę.e)Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego kierownika robót, tj. posiadającego uprawnienia specjalności drogowej bez ograniczeń lub konstrukcyjno-budowlanej bez wyłączenia dróg oraz posiadającego 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy/robót i 5-letnie doświadczenie w zakresie budowy dróg f) Wykonawca musi posiadać w pełni sprawne jednostki sprzętowe niezbędne do należytego wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. g) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj.: polegające na budowie lub remoncie dróg lub ulic o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o łącznej długości co najmniej 1500 m lub łącznej powierzchni nie mniejszej niż 6000 m2 oraz o nawierzchni asfaltowej o długości co najmniej 500 m lub łącznej powierzchni nie mniejszej niż 2900 m2.Warunek ten winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywać będzie komisja przetargowa oceniając je w nastepujący sposób: SPEŁNIA lub NIE SPEŁNIA. Ocena będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ.2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5)Aktualne zaświadczenia (1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz (2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza niż 0,6 mln zł. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.7)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 0,6 mln zł.8)Informację o osobach, którym powierzone zostanie kierowanie budową/robotami. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby w zakresie kierowania budową/robotami potwierdzające spełnienie wymaganych warunków. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa).9)Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia. 10)Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.11)Informację na temat Podwykonawców, przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena wykonania 1 m2 nakładki asfaltowej na istniejącej nawierzchni asfaltowej 42 2. Cena wykonania 1m2 nawierzchni bitumicznej drogi 4 3. Cena wykon. wymiany 1 m2 chodnika z płyt beton. na kostkę brukową czerw. o gr. 6 cm na podsypce cement-piask. 3 4. Cena wykonania wymiany 1 mb krawężnika 15x30 cm z oporem na ławie betonowej 5 5. Cena wykonania wymiany 1 mb obrzeża 20x6 cm na ławie betonowej 0,8 6. Cena wykonania 1 m3 robót ziemnych 4 7. Cena wykonania 1m2 podbudowy 11 8. Cena wykonania 1m2 nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, szarej, układanej na podsypce cementowo-piaskowej 13 9. Cena wykonania 1m2 chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, czerwonej, układanej na podsypce cementowo-piaskowej 3 10. Cena wykonania 1m2 chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm, czerwonej, układanej na podsypce cementowo-piaskowej 0,8 11. Cena ułożenia 1mb krawężnika betonowego zatopionego wraz z wykonaniem ław betonowych 3 12. Cena ułożenia 1mb obrzeża betonowego na podsypce cementowo-piaskowej 0,2 13. Cena wykonania rozplantowania 1 m3 terenu 0,1 14. Cena wykonania humusowania 1 m 2 skarp wraz z obsianiem przy grubości humusu 5 cm 0,08 15. Cena wykonania regulacji pionowej 1m 3 studzienki dla urządzeń podziemnych 0,1 16. Termin realizacji 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowydwormaz.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w kasie zamawiającego, przelewem lub za pobraniem pocztowym.. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.08.2006, godzina 12:00, Siedziba zamawiającego, sala nr 312..

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.