eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Remont Auli Forum - etap 1 - część 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-16

Polkowice: Remont Auli Forum - etap 1 - część 1
Numer ogłoszenia: 375588 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach , ul. Skalników 6, 59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 74 65 101, faks 76 74 65 180.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa - szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Auli Forum - etap 1 - część 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres podstawowy robót stanowiący przedmiot umowy obejmuje : 1)Remont branży elektrycznej - rozdzielni głównej (TG) budynku głównego Zespołu Szkół : -inwentaryzacja obwodów wychodzących z TG -demontaż istniejącej rozdzielni TG -montaż nowej rozdzielni TG z przeniesieniem dwóch układów pomiarowych -budowa wewnętrznej linii zasilającej do Auli Forum z wewnętrznym układem pomiarowym (podlicznikiem) 2)Remont branży elektrycznej - instalacji elektrycznej Auli Forum : -montaż nowej rozdzielni RA -budowa wewnętrznych linii zasilających do : reżyserki, sceny, podłogowych punktów dostępowych, toalet zascenicznych, -remont instalacji wewnętrznych reżyserki - obwodów gniazd i oświetlenia, wymianę opraw oświetleniowych, -montaż w reżyserce rozdzielni RS -montaż okablowania sterującego, podłogowych punktów dostępowych (kaset podłogowych) 3)Remont branży budowlanej i instalacyjnej - zaplecza sceny i reżyserki : -przebudowa korytarza - wyodrębnienie toalet wraz z instalacjami sanitarnymi i wyposażeniem -wymianę stolarki drzwiowej i okiennej reżyserki -remont ścian, sufitów, podłogi reżyserki, -wyposażenie obiektu w hydranty ppoż. 4)Dostawa i montaż urządzeń i elementów instalacji nagłośnienia Auli Forum wraz z przeszkoleniem przedstawicieli Zamawiającego w ich obsłudze. 5)Uruchomienie, sprawdzenie, pomiary i badania wykonanych instalacji i elementów przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w : 1. SIWZ 2. Projekcie umowy 3. Projekcie wykonawczym : a) branży budowlanej, b) branży elektrycznej, c) branży instalacyjnej d) branży teletechnicznej - nagłośnienie 4. Przedmiarach robót : a) Przedmiarze nr 1 - branża budowlana b) Przedmiarze nr 2 - branża elektryczna c) Przedmiarze nr 3 - branża instalacji sanitarnych d) Przedmiarze nr 4 - branża teletechniczna - nagłośnienie 5. Specyfikacjach Technicznych (ST) : . a) branży budowlanej, b) branży elektrycznej, c) branży instalacyjnej. Uwaga : Z przedmiotu zamówienia wyłączono roboty wszystkich branż dotyczące : d) pomieszczenia gospodarczego (archiwum) e) pokoju gościnnego (hotelowego) f) pokoju gastronomicznego (kuchni) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w projekcie wykonawczym i opisach pozycji przedmiarów robót. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp.. Warunki równoważności urządzeń systemu nagłośnienia opisano w uwagach do przedmiaru nr 4. Zamawiający wymaga aby na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił minimum 36-miesięcznej gwarancji jakości oraz minimum 36 miesięcy rękojmi za wady. Udzielona przez Wykonawcę 36 - miesięczna gwarancja oraz 36-miesięczna rękojmia za wady obejmuje w szczególności roboty budowlane oraz wbudowane materiały i urządzenia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca zobowiązany jest wykazać i udokumentować realizację w okresie ostatnich pięciu lat, jednego zadania związanego z remontem, przebudową wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku użyteczności publicznej o wartości robót co najmniej 170.000,00 zł brutto (brutto tzn. z należnym podatkiem VAT) oraz 3) Wykonawca zobowiązany jest wykazać i udokumentować realizację w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jednej instalacji nagłośnienia w budynku użyteczności publicznej o łącznej wartości minimum 130.000,00 zł brutto (brutto tj. z należnym podatkiem VAT). Pod pojęciem wykonania Zamawiający rozumie realizację niezbędnych dla instalacji nagłośnienia robót budowlanych wraz z dostawami i montażem urządzeń systemu. - przy badaniu dokumentów potwierdzających wiedzę i doświadczenie Wykonawcy Zamawiający będzie się posługiwał definicją budynku użyteczności publicznej podaną w §3 ust 6 Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2002.nr 75, Poz.690 z późniejszymi zmianami).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia posiadającymi : a)dla osoby pełniącej funkcję kierownika robót elektrycznych - uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do prowadzenia lub nadzorowania robót budowlanych w specjalności elektrycznej. b)dla osoby pełniącej funkcję kierownika robót nagłośnieniowych : -wykształcenie wyższe techniczne, -minimum 5-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w zarządzaniu wykonaniem instalacji systemów nagłośnieniowych lub multimedialnych, -minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w programowaniu zintegrowanych systemów nagłośnieniowych lub multimedialnych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać posiadanie opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 300.000,00 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Opis techniczny - zestawienia kart technicznych/DT-erek i innych dokumentów opisujących urządzenia instalacji nagłośnienia objęte ofertą Wykonawcy wskazane w przedmiarze nr 4 - jako załącznik nr 5 do oferty (formularza ofertowego). Treść dostarczonych dokumentów ma potwierdzić Zamawiającemu , że objęte ofertą urządzenia instalacji nagłośnienia spełniają wymagania Zamawiającego - są urządzeniami równoważnymi w stosunku do tych wymienionych w SIWZ : -Projekcie wykonawczym branży teletechnicznej - nagłośnienie -Przedmiarze nr 4

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Dowodami, o których mowa w pkt III.4.1a) oraz c), są: a)poświadczenie; b)inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt 1). Zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, wykonawca w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, w miejsce poświadczeń może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817), np. referencje, końcowe protokoły odbioru bez uwag, itp. 2)Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; 3)W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika; 4)W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty, tj.: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokument wymieniony w punkcie III. 4.2 lit. b muszą być złożone przez każdy podmiot; 5)Każdy z podmiotów występujących wspólnie powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualną opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, a suma kwot wynikających z tych dokumentów powinna wynosić minimum 300.000,00 zł; 6)Dowód lub dowody uiszczenia należnych składek w zakresie aktualnej opłaconej polisy lub innego dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 7)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy; 8)W przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę występującego jako spółka cywilna zaleca się załączenie umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. 9)Jako załącznik nr 4 formularza ofertowego - Lista podmiotów należących wraz z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a)Termin zakończenia robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy może ulec zmianie w drodze obustronnie podpisanego aneksu, w przypadku : -konieczności wprowadzenia do realizacji przedmiotu umowy robót zamiennych, -potwierdzonych pisemnie przez Inspektora Nadzoru okresów wstrzymania robót budowlanych ze względu na warunki funkcjonowanie szkoły np w czasie trwania imprez w Auli Forum. Strony za datę wznowienia lub wstrzymania robót przyjmować będą datę spisania stosownych notatek służbowych przez Inspektora Nadzoru i Kierownika Robót nakazujących wznowienie lub wstrzymanie robót, -gdy Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na realizację robót dodatkowych lub uzupełniających. -gdy ze względu na niezależne od Wykonawcy procedury lub działania instytucji trzecich nastąpiło wstrzymanie robót potwierdzone przez Inspektora Nadzoru stosownymi notatkami służbowymi. b)Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy o udzielenie zamówienia publicznego na realizację przedmiotowego zadania w sytuacji zaistnienia konieczności poprawy oczywistej omyłki oraz zmiany przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zobowiązań stron w okresie trwania umowy lub udzielonych gwarancji jakości. c)Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu podstawowego robót. W przypadku określenia przez Zamawiającego takiej konieczności zostanie sporządzony aneks do umowy, a Wykonawca z tytułu ograniczenia zakresu podstawowego robót nie będzie dochodził żadnego odszkodowania. d)Zamawiający przewiduje zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy również w przypadku powykonawczej zmiany ilości wykonanych robót i wprowadzenia do obowiązującej treści przedmiotu umowy robót zamiennych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.polkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach, ul. Skalników 6, 59-101 Polkowice w Sekretariacie szkoły -A1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach, ul. Skalników 6, 59-101 Polkowice w Sekretariacie szkoły -A1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.