eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa autobusów pasażerskich i mikrobusów na potrzeby Sił Zbrojnych RP



Ogłoszenie z dnia 2005-07-27

POZYCJA 37554

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa autobusów pasażerskich i mikrobusów na potrzeby Sił Zbrojnych RP Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego, do kontaktów: Marek Chwiłoc-Fiłoc, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 3149868, fax +48 22 3149900, www.amw.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa autobusów pasażerskich i mikrobusów na potrzeby Sił Zbrojnych RP. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa autobusów pasażerskich i mikrobusów - szczegółowy opis stanowi załącznik nr B. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Odbiór pojazdów w siedzibie wykonawcy lub innym miejscu wskazanym przez wykonawcę na terytorium RP. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zgodnie z załącznikiem B. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 09.12.2005.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium dla wszystkich części zamówienia łącznie: 122 000,00 PLN. Wysokość wadiów dla poszczególnych części zamówienia przedstawia Załącznik B. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata za wykonaną dostawę samochodów nastąpi w terminie do 21 dni roboczych od daty złożenia wymaganych dokumentów przez wykonawcę, potwierdzających dokonanie dostawy oraz spełnianie warunków wskazanych w Umowie. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymogi wskazane w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm). Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany złożyć wraz z ofertą dokumenty wskazane w rozdziale III.2.1.1), III.2.1.2, III.2.1.3). Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia / nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wskazanych w ww. wymaganiach. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wykonawcy muszą dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez siebie za zgodność z oryginałem, następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub zgłoszenie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III 2.1.1) ppkt 1),3),4) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III 2.1.1) ppkt 2) i 5) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada zdolność ekonomiczną i finansową zobowiązany jest wraz z ofertą przedstawić polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada potencjał techniczny do wykonania zamówienia zobowiązany jest wraz z ofertą przedstawić wykaz dostaw pojazdów wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, a w przypadku jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w asortymencie i ilościach nie mniejszych niż: - dostawa 1 szt. autobusu pasażerskiego 16 - 20-miejscowego i 1 szt. autobusu pasażerskiego 43 - 50- miejscowego - potwierdzenie zdolności technicznej do wykonania zamówienia w części zamówienia nr 1, w przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w części nr 1, - dostawa 1 szt. autobusu pasażerskiego 43 - 55-miejscowego o podwyższonym standardzie (klasy VIP) - wyposażonego minimum w wc, barek, lodówkę, wideo i odtwarzacz DVD - potwierdzenie zdolności technicznej wykonania zamówienia w części zamówienia nr 2, w przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w części nr 2, - dostawa 3 szt. autobusów pasażerskich 43 - 50-miejscowych - potwierdzenie zdolności technicznej do wykonania zamówienia w części zamówienia nr 3, w przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w części nr 3, - dostawa 8 szt. autobusów pasażerskich 43 - 50-miejscowych - potwierdzenie zdolności technicznej do wykonania zamówienia w części zamówienia nr 4, w przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w części nr 4, - dostawa 4 szt. autobusów pasażerskich 43 - 50-miejscowych - potwierdzenie zdolności technicznej do wykonania zamówienia w części zamówienia nr 5, w przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w części nr 5, - dostawa 9 szt. mikrobusów 9 - 15-osobowych - potwierdzenie zdolności technicznej do wykonania zamówienia w części zamówienia nr 6, w przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w części nr 6, - dostawa 4 szt. mikrobusów 9 - 15-osobowych - potwierdzenie zdolności technicznej do wykonania zamówienia w części zamówienia nr 7, w przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w części nr 7, - dostawa 9 szt. mikrobusów 9 - 15-osobowych - potwierdzenie zdolności technicznej do wykonania zamówienia w części zamówienia nr 8, w przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w części nr 8, - dostawa 6 szt. mikrobusów 9 - 15-osobowych - potwierdzenie zdolności technicznej do wykonania zamówienia w części zamówienia nr 9, w przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w części nr 9. Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne części zamówienia, na kilka części łącznie lub na wszystkie części zamówienia, w takim przypadku do oferty powinien załączyć "Wykaz dostaw pojazdów" w asortymencie i ilościach nie mniejszych niż zawarte w odpowiednich częściach zamówienia, na które składa ofertę. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena ofertowa brutto, waga 98% okres gwarancji bez limitu przebiegu na wszystkie elementy, które nie podlegają normalnemu zużyciu w czasie eksploatacji, waga 2% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 4/L/MON/ZZSL/PN/ZO/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 06.09.2005, cena - 2000 PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w siedzibie zamawiającego lub zostanie wysłana pocztą na pisemne wystąpienie wykonawcy. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.09.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 04.11.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.09.2005, godzina 13:00, Agencja Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26 A, 00-911 Warszawa, lok. 502.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 (E165,X009,X010). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część Nr 1 - Autobusy pasażerskie: 16-miejscowy - 1 szt.; 43-miejscowy - 1 szt. dla Wojsk Lądowych (WLąd.) a) autobusy pasażerskie spełniające wymagania techniczne i użytkowe wskazane w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ, tj. w "Wymaganiach taktyczno-technicznych". b) wadium - 8 000,00 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 2 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 09.12.2005. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 (E165,X009,X010). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część Nr 2 - Autobus pasażerski o podwyższonym standardzie (klasy VIP) a) autobus pasażerski spełniający wymagania techniczne i użytkowe wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ, tj. w "Wymaganiach taktyczno-technicznych". b) wadium - 9 800,00 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 1 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 09.12.2005. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 (E165,X009,X010). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część Nr 3 - Autobusy pasażerskie 43-miejscowe dla Sił Powietrznych (SP) a) autobusy pasażerskie spełniające wymagania techniczne i użytkowe wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ, tj. w "Wymaganiach taktyczno-technicznych". b) wadium - 14 500,00 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 3 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 09.12.2005. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 (E165,X009,X010). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część Nr 4 - Autobusy pasażerskie 43-miejscowy - szt. 5; 45-miejscowy - szt. 3 dla Dowództwa Garnizonu Warszawa (DGW) a) autobusy pasażerskie spełniające wymagania techniczne i użytkowe wskazane w załączniku nr 5, 6 i 7 do SIWZ, tj. w "Wymaganiach taktyczno-technicznych". b) wadium - 45 500,00 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 8 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 09.12.2005. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 (E165,X009,X010). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część Nr 5 - Autobusy pasażerskie 43-miejscowe dla Żandarmerii Wojskowej (ŻW) a) autobusy pasażerskie spełniające wymagania techniczne i użytkowe wskazane w załączniku nr 8 do SIWZ, tj. w "Wymaganiach taktyczno-technicznych". b) wadium - 16 800,00 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 4 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 09.12.2005. CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.44.00 (E165,X009,X010). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część Nr 6 - Mikrobusy 9-osobowe dla Wojsk Lądowych (WLąd.) a) mikrobusy spełniające wymagania techniczne i użytkowe wskazane w załączniku nr 9 do SIWZ, tj. w "Wymaganiach taktyczno-technicznych". b) wadium - 8 100,00 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 9 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 09.12.2005. CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.44.00 (E165,X009,X010). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część Nr 7 - Mikrobusy 9-osobowe dla Sił Powietrznych (SP) a) mikrobusy spełniające wymagania techniczne i użytkowe wskazane w załączniku nr 10 do SIWZ, tj. w "Wymaganiach taktyczno-technicznych". b) wadium - 3 500,00 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 4 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 09.12.2005. CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.44.00 (E165,X009,X010). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część Nr 8 - Mikrobusy 9-osobowe dla Dowództwa Garnizonu Warszawa (DGW) a) mikrobusy spełniające wymagania techniczne i użytkowe wskazane w załączniku nr 11 do SIWZ, tj. w "Wymaganiach taktyczno-technicznych". b) wadium - 8 200,00 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 9 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 09.12.2005. CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 (E165,X009,X010). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część Nr 9 - Mikrobusy interwencyjne 9-osobowe dla Żandarmerii Wojskowej (ŻW) a) mikrobusy spełniające wymagania techniczne i użytkowe wskazane w załączniku nr 12 do SIWZ, tj. w "Wymaganiach taktyczno-technicznych". b) wadium - 7 600,00 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 6 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 09.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.