eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Młynary › OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-29

Ogłoszenie nr 375511 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.

Młynary:
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 357685-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Młynary, krajowy numer identyfikacyjny 17074813000000, ul. ul. Dworcowa  29, 14420   Młynary, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 2486082 w. 39, faks 552 486 400, e-mail zamowienia@mlynary.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mlynay.bip.doc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu: Udzieleniu i obsługę kredytu długoterminowego dla Gminy Młynary w kwocie 535 000,00 PLN (pięćset trzydzieści pięć tysięcy złotych) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów. Uruchomienie kredytu przez Bank nastąpi do dnia 28 grudnia 2016 roku. 2. Warunki spłaty kredytu: 1) Okres kredytowania na lata: od dnia 28 grudnia 2016 roku do 30 listopada 2027 roku, 2) Okres karencji w spłacie kapitału do 31 marca 2018 roku, 3) Kredyt zostanie spłacony w ratach począwszy od dnia 31 marca 2018 r. do dnia 30 listopada 2027 roku. Spłaty rat kapitałowych dokonywane będą w terminach: - do 31 marca 2018 r. - 13 375,00 zł, - do 30 czerwca 2018 r. - 13 375,00 zł, - do 30 września 2018 r. - 13 375,00 zł, - do 30 listopada 2018 r. - 13 375,00 zł, - do 31 marca 2019 r. - 13 375,00 zł, - do 30 czerwca 2019 r. - 13 375,00 zł, - do 30 września 2019 r. - 13 375,00 zł, - do 30 listopada 2019 r. - 13 375,00 zł, - do 31 marca 2020 r. - 13 375,00 zł, - do 30 czerwca 2020 r. - 13 375,00 zł, - do 30 września 2020 r. - 13 375,00 zł, - do 30 listopada 2020 r. - 13 375,00 zł, - do 31 marca 2021 r. - 13 375,00 zł, - do 30 czerwca 2021 r. - 13 375,00 zł, - do 30 września 2021 r. - 13 375,00 zł, - do 30 listopada 2021 r. - 13 375,00 zł, - do 31 marca 2022 r. - 13 375,00 zł, - do 30 czerwca 2022 r. - 13 375,00 zł, - do 30 września 2022 r. - 13 375,00 zł, - do 30 listopada 2022 r. - 13 375,00 zł, - do 31 marca 2023 r. - 13 375,00 zł, - do 30 czerwca 2023 r. - 13 375,00 zł, - do 30 września 2023 r. - 13 375,00 zł, - do 30 listopada 2023 r. - 13 375,00 zł, - do 31 marca 2024 r. - 13 375,00 zł, - do 30 czerwca 2024 r. - 13 375,00 zł, - do 30 września 2024 r. - 13 375,00 zł, - do 30 listopada 2024 r. - 13 375,00 zł, - do 31 marca 2025 r. - 13 375,00 zł, - do 30 czerwca 2025 r. - 13 375,00 zł, - do 30 września 2025 r. - 13 375,00 zł, - do 30 listopada 2025 r. - 13 375,00 zł, - do 31 marca 2026 r. - 13 375,00 zł, - do 30 czerwca 2026 r. - 13 375,00 zł, - do 30 września 2026 r. - 13 375,00 zł, - do 30 listopada 2026 r. - 13 375,00 zł, - do 31 marca 2027 r. - 13 375,00 zł, - do 30 czerwca 2027 r. - 13 375,00 zł, - do 30 września 2027 r. - 13 375,00 zł, - do 30 listopada 2027 r. - 13 375,00 zł. 3) Odsetki naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia pozostałego do spłaty (salda kredytu)i podlegają spłacie ostatniego dnia każdego miesiąca w okresie kredytowania począwszy od 31 stycznia 2017 roku, przy czym ostatnia rata odsetek płatna będzie w terminie płatności ostatniej raty kapitału. 4) Oprocentowanie kredytu będzie ustalane w oparciu o zmienną stawkę bazową WIBOR 1M i będzie równe przez cały okres kredytowania tej stawce bazowej powiększonej o stałą marżę banku.Ustalona wysokość stawki bazowej określana będzie na podstawie WIBOR 1M obowiązującego na dwa oficjalne dni notowań stawek WIBOR przed rozpoczęciem kolejnego okresu odsetkowego i będzie obowiązywała przez okres 1 miesiąca. 5) W skład marży banku wchodzą wszelki opłaty, prowizje, odsetki i inne świadczenia bankowe. 6) Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisany przez Burmistrza Miasta i Gminy Młynary z kontrasygnatą Skarbnika oraz złożone oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie prawa bankowego. 7) Zamawiający nie będzie ponosił żądnych opłat z tytułu: a) niewykorzystania całości kredytu, b) zmiany harmonogramu spłat kredytu w zakresie kwot i terminów, c) wcześniejszej spłaty rat kredytu. 8) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN). 9) Do formuły naliczenia odsetek należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w roku. 10) Wykonawca nie będzie pobierał żadnej prowizji przygotowawczej. 11) Wykonawca nie będzie pobierał żądnych innych opłat związanych z realizacją umowy o udzielenie kredytu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT132386.51
WalutaPN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PKOBP S.A.,  anna.matuszczak1@pkobp.pl,  ul. Puławska 15,  02-515,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 102919.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 102919.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125192.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.