Ogłoszenie z dnia 2016-12-29
Ogłoszenie nr 375492 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.
Choroszcz: Zimowe utrzymanie dróg i ulic (gminnych oraz powiatowych) na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2016/2017
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 317933-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 375442-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Choroszczy, krajowy numer identyfikacyjny
00052735100000, ul.
ul. Dominikańska
2,
16070
Choroszcz, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
085 7132200, faks
085 7191839, e-mail
urzad@choroszcz.pl; jakub-homenda@gaztea.pl
Adres strony internetowej (URL): www.choroszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg i ulic (gminnych oraz powiatowych) na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2016/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Or - V.271.36.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia: 1. Odśnieżanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Choroszcz zgodnie z załączonym wykazem dróg i ulic I-ej i II-giej kolejności odśnieżania oraz określonych standardów odśnieżania - szacunkowa ilość wynosi 63 godzin, w tym: zadanie nr 1 - 36 godzin, zadanie nr 2 - 10 godzin, zadanie nr 3 - 17 godziny a) gminnych, według załączonych map i wykazów - dróg oraz ulic - miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 9, 10, 11 i 12 do SIWZ; b) powiatowych, według załączonych map i wykazów - dróg oraz ulic - miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 9, 10, 11 i 12 do SIWZ; 2. Zwalczanie śliskości zimowej (szacunkowa ilość wynosi 257 godziny w tym: zadanie nr 1 - 108 godzin, zadanie nr 2 - 81 godzin, zadanie nr 3 - 68 godziny poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną (szacunkowa ilość mieszanki wynosi 765 m3 w tym: zadanie nr 1 - 351 m3, zadanie nr 2 - 223 m3, zadanie nr 3 - 191 m3 według określonych standardów i kolejności utrzymania dróg a) gminnych, według załączonych map i wykazów - dróg oraz ulic - miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 9, 10, 11 i 12 do SIWZ; b) powiatowych, według załączonych map i wykazów - dróg oraz ulic - miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 9, 10, 11 i 12 do SIWZ; 3. Wywiezienie zalegającego śniegu z terenów dróg, ulic, placów, skwerów wskazanych przez Zamawiającego - na każdorazowe żądanie Zamawiającego (uwaga: zapewnienie miejsca do składowania wywożonego śniegu należy do obowiązków Wykonawcy) szacunkowa ilość wynosi 40 godzin w tym: zadanie nr 1 - 30 godzin, zadanie nr 2 - 8 godzin, zadanie nr 3 - 2 godziny Ilości w/w są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania i porównania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów usług w ciągu trwania realizacji usługi w zależności od warunków atmosferycznych, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przetargu nieograniczonego. a) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania prac określonych w punktach: 1 i 2 ze szczególną starannością i dbałością o wykonanie ich we właściwym terminie w rejonach mostów, wiaduktów, przepustów, pętli i zatok autobusowych, odcinków dróg i ulic w rejonach przystanków autobusowych, tras kursowania komunikacji zbiorowej, tras kursowania autobusów dowożących dzieci do szkół, odcinków dróg przebiegających przez tereny leśne, odcinków dróg i ulic o pochyleniu podłużnym większym niż 4% (zwłaszcza obszarów łuków pionowych), odcinków dróg i ulic o pochyleniu poprzecznym większym niż 2% (zwłaszcza obszarów łuków poziomych), rejonów skrzyżowań (wraz z obszarami ich oddziaływania). 4. Wartość zadań realizowanych w ramach zamówienia nie może przekroczyć łącznie kwoty .................. zł brutto (słownie: ............). W przypadku uzyskania dodatkowych środków finansowych na ten cel i zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności Zamawiający może aneksem do umowy zwiększyć tę kwotę - nie więcej jednak niż o 50 % (od wartości zamówienia podstawowego). a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z dniem 01 stycznia 2017 r. z zimowego utrzymania dróg i ulic stanowiących przebieg dróg powiatowych na terenie miasta i gminy Choroszcz. W przypadku podjęcia powyższej decyzji Zamawiający poinformuje o niej Wykonawcę w terminie do 01.12.2016 r. Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV:
90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
Dodatkowe kody CPV:90630000-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 21/10/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Spółdzielnią Kółek Rolniczych w Choroszczy ,
,
ul. Zastawie I/22,
16-070,
Choroszcz, kraj/woj.
podlaskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 3 | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 21/10/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Spółdzielnią Kółek Rolniczych w Choroszczy ,
,
ul. Zastawie I/22,
16-070,
Choroszcz , kraj/woj.
podlaskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/12/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zwiększenie kwoty umowy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności i uzyskania dodatkowych środków finansowych na ten cel Zamawiający może aneksem do umowy zwiększyć tę kwotę, nie więcej jednak niż o 50% (od wartości zamówienia podstawowego).
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI CHOROSZCZ
- Modernizacja nawierzchni chodnika drogi gminnej Nr 106255B ul. Lipowa w Choroszczy położnej na działce 1533/1 - obręb 0031 Choroszcz, j. ew. gm. Choroszcz. - na odcinku 410,00 mb
- ZAKUP AMBULANSU TYPU B Z WYPOSAŻENIEM - 2 SZT
więcej: przetargi CHOROSZCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2024/2025 r. dla nieruchomości Zarządu Mienia m. st. Warszawy - z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.06.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.