eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług hotelarskich dla potrzeb Opery Wrocławskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-16

Wrocław: Świadczenie usług hotelarskich dla potrzeb Opery Wrocławskiej
Numer ogłoszenia: 375440 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Wrocławska , ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3708800, faks 081 3708852.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opera.wroclaw.pl/1/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług hotelarskich dla potrzeb Opery Wrocławskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich dla Opery Wrocławskiej. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić pokoje hotelowe osobom wskazanym przez Zamawiającego w hotelu Wykonawcy, w okresie trwania umowy oraz zapewni zakwaterowanie na każde żądanie Zamawiającego. Zaoferowane ceny będą miały zastosowanie również dla klientów Zamawiającego i jego kooperantów pod warunkiem, że rezerwacja zostanie dokonana przez przedstawiciela Zamawiającego. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dla poszczególnych części: CZĘŚĆ 1 - Usługa hotelarska rozliczana w pieniądzu i barterowo. 1. Kategoria hotelu 4* (słownie: cztery gwiazdki)zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. Nr 22 z 2006r., poz. 169 z późn. zm.). 2. Położenie hotelu - nie dalej niż 1 km od siedziby Zamawiającego 3. Podstawowe zaplecze rekreacyjne - centrum fitness (siłownia, sauna, SPA) 4. Windy - min. 2 5. Wyposażenie pokoi - klimatyzacja, bezpłatny internet, telefon, TV-SAT, pościel, zestaw do parzenia kawy, herbaty 6. Łazienka - wanna lub prysznic, suszarka do włosów, ręczniki, kosmetyki typu mydło, szampon, room service wliczone w cenie pokoju. 7. Restauracja, bar - dostępne za dodatkową opłatą 8. Parking kryty (zadaszony) 9. Gotowość do udostępnienia pokoi rozliczanych w barterze tzn. na zasadzie świadczeń wzajemnych między Zamawiającym a Wykonawcą CZĘŚĆ 2 - Usługa hotelarska rozliczana w pieniądzu i barterowo. 1. Kategoria hotelu 4* (słownie: cztery gwiazdki)zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. Nr 22 z 2006r., poz. 169 z późn. zm.). 2. Położenie hotelu - nie dalej niż 1 km od siedziby Zamawiającego 3. Podstawowe zaplecze rekreacyjne - centrum fitness (siłownia, sauna) 4. Windy - min. 2 5. Wyposażenie pokoi - klimatyzacja, bezpłatny internet, telefon, TV-SAT, pościel. 6. Łazienka - wanna lub prysznic, suszarka do włosów, ręczniki, kosmetyki typu mydło, szampon, 7. Restauracja, bar - dostępne za dodatkową opłatą 8. Parking dla klientów 9. Basen 10. Gotowość do udostępnienia pokoi rozliczanych w barterze tzn. na zasadzie świadczeń wzajemnych między Zamawiającym a Wykonawcą CZĘŚĆ 3 - Usługa hotelarska rozliczana w pieniądzu. 1. Kategoria hotelu 4* (słownie: cztery gwiazdki)zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. Nr 22 z 2006r., poz. 169 z późn. zm.). 2. Położenie hotelu nie dalej niż 1 km od siedziby Zamawiającego 3. Liczba pokoi - nie mniej niż 200 4. Wyposażenie pokoi - internet, telefon, TV-SAT, minibar, łazienka, zestaw do parzenia kawy, herbaty 5. Zaplecze rekreacyjne - fitness, sauna 6. Restauracja, bar - dostępne za dodatkową opłatą 7. Basen 8. Parking dla klientów Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy znajdujący się w dokumentacji postępowania.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w OPZ należy złożyć: opis oferowanego przez Wykonawcę potencjału do realizacji danej części zamówienia w postaci wypełnionego załącznika Nr 5.1, 5.2, 5.3 odpowiednio dla części, na którą składana jest oferta.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa, załączonego w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Stosownie do treści art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) konieczności dostosowania postanowień umownych do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści, lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron; b) zmian redakcyjnych Umowy, lub zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy; c) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających ponoszone przez Zamawiającego koszty; d) konieczności zmiany numerów rachunków bankowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.opera.wroclaw.pl/1/index.php?page=49
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opera Wrocławska ul. Świdnicka 35 50-066 Wrocław pok. 525B (V piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Opera Wrocławska ul. Świdnicka 35 50-066 Wrocław pok. 552 sekretariat (V piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa hotelarska rozliczana w pieniądzu i barterowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich dla Opery Wrocławskiej. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić pokoje hotelowe osobom wskazanym przez Zamawiającego w hotelu Wykonawcy, w okresie trwania umowy oraz zapewni zakwaterowanie na każde żądanie Zamawiającego. Zaoferowane ceny będą miały zastosowanie również dla klientów Zamawiającego i jego kooperantów pod warunkiem, że rezerwacja zostanie dokonana przez przedstawiciela Zamawiającego. CZĘŚĆ 1 - Usługa hotelarska rozliczana w pieniądzu i barterowo. 1. Kategoria hotelu 4* (słownie: cztery gwiazdki)zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. Nr 22 z 2006r., poz. 169 z późn. zm.). 2. Położenie hotelu - nie dalej niż 1 km od siedziby Zamawiającego 3. Podstawowe zaplecze rekreacyjne - centrum fitness (siłownia, sauna, SPA) 4. Windy - min. 2 5. Wyposażenie pokoi - klimatyzacja, bezpłatny internet, telefon, TV-SAT, pościel, zestaw do parzenia kawy, herbaty 6. Łazienka - wanna lub prysznic, suszarka do włosów, ręczniki, kosmetyki typu mydło, szampon, room service wliczone w cenie pokoju. 7. Restauracja, bar - dostępne za dodatkową opłatą 8. Parking kryty (zadaszony) 9. Gotowość do udostępnienia pokoi rozliczanych w barterze tzn. na zasadzie świadczeń wzajemnych między Zamawiającym a Wykonawcą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 40
    • 2. minimalna ilość zadeklarowanych pokoi jedno i lub dwuosobowych rozliczanych barterem w okresie obowiązywania umowy - 60

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa hotelarska rozliczana w pieniądzu i barterowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich dla Opery Wrocławskiej. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić pokoje hotelowe osobom wskazanym przez Zamawiającego w hotelu Wykonawcy, w okresie trwania umowy oraz zapewni zakwaterowanie na każde żądanie Zamawiającego. Zaoferowane ceny będą miały zastosowanie również dla klientów Zamawiającego i jego kooperantów pod warunkiem, że rezerwacja zostanie dokonana przez przedstawiciela Zamawiającego. CZĘŚĆ 2 - Usługa hotelarska rozliczana w pieniądzu i barterowo. 1. Kategoria hotelu 4* (słownie: cztery gwiazdki)zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. Nr 22 z 2006r., poz. 169 z późn. zm.). 2. Położenie hotelu - nie dalej niż 1 km od siedziby Zamawiającego 3. Podstawowe zaplecze rekreacyjne - centrum fitness (siłownia, sauna) 4. Windy - min. 2 5. Wyposażenie pokoi - klimatyzacja, bezpłatny internet, telefon, TV-SAT, pościel. 6. Łazienka - wanna lub prysznic, suszarka do włosów, ręczniki, kosmetyki typu mydło, szampon, 7. Restauracja, bar - dostępne za dodatkową opłatą 8. Parking dla klientów 9. Basen 10. Gotowość do udostępnienia pokoi rozliczanych w barterze tzn. na zasadzie świadczeń wzajemnych między Zamawiającym a Wykonawcą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 40
    • 2. minimalna ilość zadeklarowanych pokoi jedno i lub dwuosobowych rozliczanych barterem w okresie obowiązywania umowy - 60

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa hotelarska rozliczana w pieniądzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich dla Opery Wrocławskiej. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić pokoje hotelowe osobom wskazanym przez Zamawiającego w hotelu Wykonawcy, w okresie trwania umowy oraz zapewni zakwaterowanie na każde żądanie Zamawiającego. Zaoferowane ceny będą miały zastosowanie również dla klientów Zamawiającego i jego kooperantów pod warunkiem, że rezerwacja zostanie dokonana przez przedstawiciela Zamawiającego CZĘŚĆ 3 - Usługa hotelarska rozliczana w pieniądzu. 1. Kategoria hotelu 4* (słownie: cztery gwiazdki)zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. Nr 22 z 2006r., poz. 169 z późn. zm.). 2. Położenie hotelu nie dalej niż 1 km od siedziby Zamawiającego 3. Liczba pokoi - nie mniej niż 200 4. Wyposażenie pokoi - internet, telefon, TV-SAT, minibar, łazienka, zestaw do parzenia kawy, herbaty 5. Zaplecze rekreacyjne - fitness, sauna 6. Restauracja, bar - dostępne za dodatkową opłatą 7. Basen 8. Parking dla klientów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.