eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otyń › Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2012/2013 na terenie Gminy Otyń

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-02

Otyń: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2012/2013 na terenie Gminy Otyń
Numer ogłoszenia: 375430 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339276 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otyń, Rynek 1, 67-106 Otyń, woj. lubuskie, tel. 068 350 58 16, faks 068 350 58 16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2012/2013 na terenie Gminy Otyń.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na likwidacji śliskości pośniegowej, gołoledzi oraz odśnieżania dróg o długości 21,215 km oraz na odcinku drogi nr 3 (od km 297+680 do km 305+100 z wyłączeniem odcinka od km 298+900 do 299+750) km należy wykonać objazd dwukrotny, tam i z powrotem (dwa pasy drogowe, tj. 13,11 km); na pozostałych drogach objazd jednorazowy. Likwidacja śliskości pośniegowej, gołoledzi wykonywana będzie materiałami uszorstniającymi przy zastosowaniu mieszanki piaskowo-solnej (w ilości 80g/m2), oczyszczenie z lodu i śniegu nawierzchni jezdni w razie konieczności ze szczególnym uwzględnieniem wpustów ulicznych oraz oczyszczanie przejść dla pieszych i przejazdów kolejowych w według wskazań Zamawiającego. Do obowiązków Wykonawcy należy także w szczególności: - usuwanie zalegającego śniegu. Czas, zakres i miejsce wywozu śniegu zależeć będzie od Zamawiającego, który będzie określał czas, zakres i miejsce wywozu. Transport śniegu na odległość do 1 km, - odśnieżanie dróg i ciągów pieszo jezdnych o szerokości do 4 m, - uzupełnianie piasku z solą w pojemnikach na piasek. Niezbędną ilość piasku i mieszanki piaskowo-solnej zapewni Wykonawca. Fakt złożenia przez Wykonawcę mieszanki piaskowo-solnej w wyznaczonych miejscach musi być potwierdzony pisemnie przez pracownika Urzędu Gminy zajmującego się sprawami dróg gminnych. Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt. Pługopiaskarka powinna być dodatkowo wyposażone w pług posiadający amortyzację listwy zgarniającej. Przedmiot zamówienia należy rozpocząć w każdej chwili wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, powodujących konieczność przystąpienia do odśnieżania, likwidacji gołoledzi, likwidacji śliskości pośniegowej, pod warunkiem uzgodnienia telefonicznego w godz. od 700 do 1500 z osobą odpowiedzialną ze strony zamawiającego. Przy realizacji zamówienia istnieje możliwość wykorzystania posiadanego przez Zamawiajacego sprzętu, tj.: piaskarka i pług. Posiadane urządzenia można sprawdzić w m. Niedoradz, po telefonicznym umówieniu spotkania. Zamawiający może zwiększyć zakres i ilość wykonywanych usług. Wykonawca oświadcza, że jest w stanie wykonać usługi w zwiększonym zakresie i w zwiększonej ilości, gdy zajdzie taka potrzeba Zamawiającego. Ocena wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, powodujących konieczność przystąpienia do odśnieżania, likwidacji odśnieżania, likwidacji śliskości pośniegowej, należy do Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TUR-MAR-POL Beata Turkiewicz, ul. Spacerowa 1, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156970,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 182898,00

  • Oferta z najniższą ceną: 182898,00 / Oferta z najwyższą ceną: 182898,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.