eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › przedmiotem zamówienia jest dostawa 16 sztuk fabrycznie nowych autobusów niskopodwoziowych przeznaczonych do komunikacji miejskiej, długości 11,5 - 12 m, napędzanych gazem ziemnym (CNG)



Ogłoszenie z dnia 2005-07-27

POZYCJA 37542

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Radom: przedmiotem zamówienia jest dostawa 16 sztuk fabrycznie nowych autobusów niskopodwoziowych przeznaczonych do komunikacji miejskiej, długości 11,5 - 12 m, napędzanych gazem ziemnym (CNG) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Radomiu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, do kontaktów: mgr inż. Barbara Karmalska, inż. Andrzej Żurek, mgr Jerzy Gorgoń, ul. Wjazdowa 4, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. +48 48 3855201 - centrala, fax +48 48 3855285, e-mail: przetargi@mpk.radom.pl, www.mpk.radom.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Radomiu Spółka z o.o., mgr inż. Barbara Karmalska, inż. Andrzej Żurek, mgr Jerzy Gorgoń, ul. Wjazdowa 4, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. +48 48 3855208, 3855204, 3855205, fax +48 48 3855285, e-mail: przetargi@mpk.radom.pl, www.mpk.radom.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Radomiu Spółka z o.o., mgr inż. Barbara Karmalska, inż. Andrzej Żurek, ul. Wjazdowa 4, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. +48 48 3855208, 3855204, fax +48 48 3855285, e-mail: przetargi@mpk.radom.pl, www.mpk.radom.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Radomiu Spółka z o.o., mgr inż. Barbara Karmalska, inż. Andrzej Żurek, mgr Jerzy Gorgoń, ul. Wjazdowa 4, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. +48 48 3855208, 3855204, 3855205, fax +48 48 3855285, e-mail: przetargi@mpk.radom.pl, www.mpk.radom.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest dostawa 16 sztuk fabrycznie nowych autobusów niskopodwoziowych przeznaczonych do komunikacji miejskiej, długości 11,5 - 12 m, napędzanych gazem ziemnym (CNG). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 16 sztuk fabrycznie nowych autobusów niskopodwoziowych przeznaczonych do komunikacji miejskiej, długości 11,5 - 12 m, napędzanych gazem ziemnym (CNG) spełniających wymagania techniczne określone w załączniku nr 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Radomiu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wjazdowa 4, 26-600 Radom Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.11.00 - Autobusy transportu publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.11.00 - Autobusy transportu publicznego Oryginalny kod CPV: 34.12.14.00 - Autobusy niskopodłogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.14.00 - Autobusy niskopodłogowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia:16 sztuk nowych autobusów niskopodwoziowych do komunikacji miejskiej zasilanych gazem ziemnym (CNG), długości 11,5 - 12 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do niniejszego ogłoszenia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36; data rozpoczęcia: I kwartał 2006r., zakończenia: IV kwartał 2008r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamawiający w terminie 21 dni od daty odbioru autobusów wpłaci kwotę wartości zamówienia brutto. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Do przetargu zostaną zakwalifikowani wszyscy wykonawcy którzy: 1. są uprawnieni do ubiegania się o udzielenie im zamówienia publicznego zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 z dnia 09.02.2004), zwanej w dalszej części ustawą i w wyznaczonym terminie złożyli, uzupełnili lub wyjaśnili dokumenty potwierdzające warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, złożyli wymagane oświadczenia i spełnili wszystkie warunki określone ustawą i SIWZ; 3. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4. zaoferują przedmiot zamówienia spełniający warunki określone w szczegółowym opisie wymagań (załącznik nr 1 do SIWZ ). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące aktualne dokumenty i oświadczenia: 2. oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w przetargu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i przez zamawiającego (wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ); Do załącznika nr 3 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 2.1. aktualny odpis z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów podanych w pkt 1, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokumenty, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 2.2. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m.in.: a) określenie celu gospodarczego, b) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, c) wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera), d) oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi, e) zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. 2.3. nie dopuszcza się do składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym, innym niż objęcie zamówienia w niniejszym postępowaniu. 2.4. w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty (za wyjątkiem określonych w ppkt. VI 1, VI 3, VI 4, VI 5 i VI 6) muszą być złożone przez każdy podmiot. Uwaga: Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków przez podmioty występujące wspólnie będzie rozpatrywał i oceniał informacje dotyczące wszystkich tych podmiotów. 2.5. pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów, 2.6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy; w przypadku gdy wykonawca jest osobą prawną, informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz; informacja winna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.7. aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego ( wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu do składania ofert ) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 2.8. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu do składania ofert ) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 3. dowód wniesienia wadium i nr konta bankowego (dla zwrotu wadium, jeżeli wniesiono wadium w pieniądzu), Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty stosownego dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Bilans oraz rachunek zysków i strat za rok 2004. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. wypełniony i podpisany przez osoby (osobę) upoważnione(ą) lub upełnomocnione(ą) do reprezentowania wykonawcy formularz oferty - (wzór - załącznik do SIWZ) wraz ze szczegółowym opisem wymagań sporządzonych według wzoru z załącznika do SIWZ i odnoszącym się do wszystkich wymogów w nim określonych. Wraz z ofertą należy złożyć: 1.1 dokument dopuszczenia autobusu do ruchu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami, którym jest aktualne polskie świadectwo homologacji oferowanych autobusów wraz z załącznikami, 1.2. rysunek (szkic) przedstawiający rozmieszczenie siedzeń oraz miejsc mocowania wózka inwalidzkiego; 1.3. rysunek ofertowy (lub zdjęcie oferowanego autobusu), 1.4. wykaz materiałów użytych do budowy nadwozia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 60% Ocena techniczno-eksploatacyjna - 20% Warunki gwarancji i serwisu - 20% Kolejność według znaczenia: Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Tak. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZS nr 2/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.09.2005, cena - 100 PLN. Warunki i sposób płatności: przy odbiorze dokumentów osobiście gotówką lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.09.2005 godzina 10:00; 52 dni od daty wysłania ogłoszenia. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Osoby upoważnione reprezentujące podmioty składające ofertę. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.09.2005, godzina 10:30, Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Radomiu Spółka z o.o., ul. Wjazdowa 4, 26-600 Radom Polska.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.