To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-22
Działdowo: Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Działdowie
Numer ogłoszenia: 375381 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304999 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Działdowie, ul. Władysława Jagiełły 30, Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6972178, faks 023 6870981.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Działdowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi opiekuńcze wykonywane dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Działdowo, w miejscu ich zamieszkania lub pobytu od dnia 01 stycznia 2009 do 31 grudnia 2009 roku. 2.Usługi opiekuńcze świadczone są u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy osób (trzecich), a są jej pozbawione. a) przewidywana liczba godzin usług wynosi : 8 000 przez okres 12 miesięcy. 3.Zakres usług opiekuńczych obejmuje: a)pomoc w utrzymaniu higieny osobistej podopiecznego (np. pomoc przy myciu, ubieraniu ) b)zmianę bielizny osobistej, pościelowej, przesłanie łóżka, c)utrzymanie w czystości bielizny osobistej i pościelowej podopiecznego, d)pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych- pomoc w dojściu do toalety, e)zmianę pozycji obłożnie chorego w łóżku w celu zapobieganiu odleżyn i odparzeń , f)opiekę zalecaną przez lekarza - podawanie leków, okłady, nacieranie, g)zakupy artykułów spożywczych i przemysłowych, h)przygotowanie posiłku lub pomoc w jego przygotowaniu: karmienie chorego, i)palenie w piecu, dostarczenie węgla, wody i drewna do mieszkania podopiecznego, j)utrzymywanie w czystości pomieszczeń użytkowanych przez podopiecznego, k)utrzymywanie w czystości sprzętu i urządzeń sanitarnych, l)zamawianie wizyt lekarskich, realizacja recept, m)załatwianie spraw urzędowych, n)współpracę z innymi instytucjami i organizacjami powołanymi do opieki nad chorym w domu. o)organizowanie spacerów, p)podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań oraz pomoc w zaspakajaniu potrzeb duchowych, q)prowadzenie zeszytu wydatków i rozliczanie się z podopiecznym z wydanych pieniędzy przez osobę sprawującą usługi opiekuńcze, 4.Świadczenie usług dla podopiecznego w miejscu jego zamieszkania lub pobytu ma na celu: -zaspokojenie codziennych potrzeb życiowych, -zapewnienie kompleksowej opieki w domu chorego -w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem. 5.Zamawiający wskazuje Wykonawcy osoby kwalifikujące się do przyznania usług i określa rodzaj i zakres w zależności od rodzaju schorzenia stwierdzonego u podopiecznego. Usługi opiekuńcze świadczone są w oparciu o decyzję administracyjną, która określa: -miejsce realizacji usługi, -czas jej trwania, -zasady odpłatności za zrealizowaną usługę, -szczegółowy zakres czynności do wykonania. 6.Usługi opiekuńcze świadczone są w dni powszednie. 7.Objęcie podopiecznego opieką musi nastąpić zgodnie z terminem określonym w decyzji. 8.Usługi opiekuńcze mogą być świadczone przez osoby, które posiadają doświadczenie w opiece nad chorym w domu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 79215 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polski Czerwony Krzyż Warmińsko - Mazurski Zarząd Okręgowy w Olsztynie,, ul. Partyzantów 82, 10-527 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11,00
- Oferta z najniższą ceną: 11,00 oferta z najwyższą ceną: 11,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
więcej: przetargi w Działdowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.