eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Ochrona obiektów administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie znajdujących przy ul. K. Miarki 15,ul. Kolejowej 2 oraz ul. Kard. Wyszyńskiego 13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-29

Ogłoszenie nr 375381 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.

Mikołów: Ochrona obiektów administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie znajdujących przy ul. K. Miarki 15,ul. Kolejowej 2 oraz ul. Kard. Wyszyńskiego 13
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 349244-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej, krajowy numer identyfikacyjny 27054706000000, ul. ul. Kolejowa  2, 43190   Mikołów, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 242 600, faks 323 242 612, e-mail zamowienia@zgl.mikolow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zgl.mikolow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ochrona obiektów administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie znajdujących przy ul. K. Miarki 15,ul. Kolejowej 2 oraz ul. Kard. Wyszyńskiego 13

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZGL/KZP/12/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przy pomocy osób, którymi dysponuje świadczył usługę stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia, na które składają się budynki wskazane poniżej, ich pomieszczenia oraz rzeczy znajdujące się w tych pomieszczeniach. Zamawiający wymaga, aby osoby oddelegowane do wykonywania czynności ochrony były wyposażone w mundur służbowy oraz identyfikator. 2. Usługa ochrony fizycznej będzie świadczona przez osoby, którymi dysponuje wykonawca świadczący usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spełniający wymogi określone w ustawie z 22.8.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2016 poz. 1432 z późn.zm), i będzie polegać na zabezpieczeniu budynków przed włamaniem, kradzieżą, zniszczeniem mienia oraz działaniem osób trzecich, jak również w sytuacjach bezpośredniego zagrożenia, w tym pożaru, zalania wodą. 3. Zamówienie podzielone zostało na 3 części: CZĘŚĆ I : Ochrona obiektu przy ul. K. Miarki 15 w Mikołowie (Biały Domek) - Urząd Stanu Cywilnego, Referat Spraw Obywatelskich UM, Mikołowska Placówka Muzealna. CZĘŚĆ II Ochrona obiektu przy ul. Kolejowej 2 w Mikołowie - Zakład Gospodarki Lokalowej, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Centrum Integracji Społecznej, Referat Lokalowy i Dodatków Mieszkaniowych UM, Zakład Usług Komunalnych. CZĘŚĆ III Ochrona obiektu przy ul. Kard. Wyszyńskiego 13 w Mikołowie - Prokuratura Rejonowa, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa 4. Szczegółowy opis poszczególnych części: CZĘŚĆ I : ul. K. Miarki 15 - Biały Domek (1 osoba oddelegowana przez Wykonawcę do ochrony) - 79 h/tydzień Zakres obowiązków obejmuje: a)Pilnowanie obiektu przez osobę oddelegowaną przez Wykonawcę do ochrony wg harmonogramu: -jedna osoba sprawuje dozór nad obiektem od strony wejścia głównego w dni robocze od godziny 7:00 do 21:30 oraz w soboty w godzinach od 7:30 do godziny 14:00 b)W przypadku zaistnienia zdarzenia naruszającego stan bezpieczeństwa obiektu niezwłoczne podjęcie działań neutralizujących niebezpieczeństwo, zgodnie z obowiązującymi instrukcjami lub zarządzeniami. c)Dozór będzie sprawowany poprzez systematyczny obchód oraz kontrolę obiektową. W szczególności strażnik ma obowiązek interweniować w sytuacjach zagrożenia mienia, zakłócenia spokoju i porządku. Obchód polegać ma na sprawdzaniu ogólnego stanu technicznego instalacji elektrycznej, wodnokanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ewentualnym zamknięciu drzwi i okien, zamknięciu pomieszczeń biurowych, jak też innych zabezpieczeń, kontroli ogólnodostępnych pomieszczeń, korytarzy i zaułków oraz niezamkniętych pomieszczeń biurowych w celu zbadania, czy nie znajduje się tam osoba niepożądana, bądź czy nie pozostawiono podejrzanego przedmiotu. Po godzinach urzędowania w budynku ma prawo przebywać tylko osoba posiadająca stosowne zezwolenie. d)Prowadzenie książki zdarzeń. e)Zabezpieczenie kluczy oraz ich przechowywanie w sposób chroniący je przed dostępem osób nieuprawnionych oraz wydawanie osoba uprawnionym. f)Obsługa portierni oraz odbieranie telefonów. g)Kontrola i dbanie o bezpieczeństwo osób wchodzących i opuszczających budynek (odśnieżanie i posypywanie schodów - sól dostarcza ZGL, zgłaszanie uszkodzeń do administracji). h)Powiadamianie odpowiednich jednostek (Straży Pożarnej, Policji, itp.) w razie awarii, zakłóceń spokoju i porządku w budynku. i)Obsługa windy dla osób niepełnosprawnych. j)Przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu pracy należy wyłączyć bądź uruchomić instalację alarmową ciągów komunikacyjnych oraz Sali Ślubów i powiadomić Administratora budynku wiadomością sms na wskazany numer telefonu o włączeniu i wyłączeniu powyższej instalacji. CZĘŚĆ II: ul. Kolejowa 2 (1 osoba oddelegowana przez Wykonawcę do ochrony) - 168 h/tydzień Zakres obowiązków obejmuje: a)Pilnowanie przez jednego ochroniarza obiektu głównego wraz z pomieszczeniem spawalni - w dni powszednie, soboty, niedziele i święta całodobowo. b)W przypadku zaistnienia zdarzenia naruszającego stan bezpieczeństwa obiektu niezwłoczne podjęcie działań neutralizujących niebezpieczeństwo, zgodnie z obowiązującymi instrukcjami lub zarządzeniami. c)Kontrola ruchu samochodowego, tj. wpuszczanie i wypuszczanie na wydzielony parking samochodów mających zezwolenie ZGL-u. d)Obsługa windy dla osób niepełnosprawnych. e)Dbanie o porządek w pomieszczeniu socjalnym przeznaczonym dla ochroniarzy. f)Systematyczny obchód oraz kontrola obiektowa - w szczególności ochroniarz ma obowiązek interweniować w sytuacjach zagrożenia mienia, zakłócenia spokoju i porządku. Obchód ma polegać na sprawdzeniu ogólnego stanu technicznego instalacji elektrycznej, wodnokanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ewentualnego zamknięcia drzwi i okien, zamknięcia pomieszczeń biurowych, jak też innych zabezpieczeń, kontroli ogólnodostępnych pomieszczeń, korytarzy i zaułków oraz nie zamkniętych pomieszczeń biurowych w celu zbadania - czy nikt nie ukrył się w tych miejscach przed zamknięciem budynku, bądź też czy nie pozostawiono podejrzanego przedmiotu. Po zakończeniu pracy w w/w budynku na terenie obiektu ma prawo przebywać tylko osoba posiadająca stosowne zezwolenie; g)Zabezpieczenie kluczy, ich przechowywanie oraz wydawanie osobom uprawnionym. h)Kontrola i dbanie o bezpieczeństwo osób wchodzących i opuszczających budynek (odśnieżanie i posypywanie schodów - sól dostarcza ZGL, zgłaszanie uszkodzeń do administracji) i)Powiadamianie odpowiednich jednostek (Straży Pożarnej, Policji, itp.) w razie awarii, zakłóceń spokoju i porządku w budynku j)Monitoring (przy pomocy siedmiu zamontowanych kamer) wymiennikowni ciepła, rozdzielni napięć oraz dróg wewnętrznych; k)Prowadzenie książki zdarzeń CZĘŚĆ III ul. Kard. Wyszyńskiego 13 (1 osoba oddelegowana przez Wykonawcę do ochrony) - 35 h /tydzień Zakres obowiązków obejmuje: a)W dni robocze otwarcie budynku i rozkodowanie alarmu w godzinach 5:45 - 6:45 ( konkretna godzina zostanie podana po uzgodnieniu z użytkownikami budynku i może być ruchoma) - 1 rh. b)Pilnowanie parteru i pierwszego piętra obiektu- od godziny 15:00 do 21:00 w dni robocze ( godziny mogą być ruchome). c)W przypadku zaistnienia zdarzenia naruszającego stan bezpieczeństwa obiektu niezwłoczne podjęcie działań neutralizujących niebezpieczeństwo, zgodnie z obowiązującymi instrukcjami lub zarządzeniami. d)Dozór ma być wykonywany poprzez systematyczny obchód oraz kontrolę obiektową. W szczególności strażnik ma obowiązek interweniować w sytuacjach zagrożenia mienia, zakłócenia spokoju i porządku. Obchód ma polegać na sprawdzeniu ogólnego stanu technicznego instalacji elektrycznej, wodnokanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ewentualnego zamknięcia drzwi i okien, zamknięcia pomieszczeń biurowych, jak też innych zabezpieczeń, kontroli ogólnodostępnych pomieszczeń, korytarzy i zaułków oraz nie zamkniętych pomieszczeń biurowych w celu zbadania czy nikt nie ukrył się w tych miejscach przed zamknięciem budynku, bądź też czy nie pozostawiono podejrzanego przedmiotu. Po zakończeniu pracy w w/w budynku, na terenie obiektu ma prawo przebywać tylko osoba posiadająca stosowne zezwolenie. e)Prowadzenie książki zdarzeń. f)Kontrola i dbanie o bezpieczeństwo osób wchodzących i opuszczających budynek (odśnieżanie i posypywanie schodów - sól dostarcza ZGL, zgłaszanie uszkodzeń do administracji) g)Powiadamianie odpowiednich jednostek (Straży Pożarnej, Policji, itp.) w razie awarii, zakłóceń spokoju i porządku w budynku. h)Przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu pracy należy wyłączyć bądź uruchomić instalację alarmową ciągów komunikacyjnych i powiadomić Administratora budynku wiadomością sms na wskazany numer telefonu o włączeniu i wyłączeniu powyższej instalacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV: 79715000-9, 79711000-1, 79713000-5, 90620000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Ochrona obiektu przy ul. K. Miarki 15 w Mikołowie (Biały Domek) - Urząd Stanu Cywilnego, Referat Spraw Obywatelskich UM, Mikołowska Placówka Muzealna.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT63958.20
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Agencja Ochrony GWARANT Sp.o.o.,  ,  ul.Sobieskiego 11 lok.E6,  40-082,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 54094.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54094.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 77760.12
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Ochrona obiektu przy ul. Kolejowej 2 w Mikołowie - Zakład Gospodarki Lokalowej, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Centrum Integracji Społecznej, Referat Lokalowy i Dodatków Mieszkaniowych UM, Zakład Usług Komunalnych.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT140860.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Agencja Ochrony GWARANT Sp.zo.o.,  ,  ul.Sobieskiego 11 lok.E6,  40-082,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119136.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119136.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 171258.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Ochrona obiektu przy ul. Kard. Wyszyńskiego 13 w Mikołowie - Prokuratura Rejonowa, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT28252.56
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.H.U.PARASOL Sp.zo.o.,  ,  Al.W.Korfantego 51/21,  40-161,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33945.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24211.46
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34349,35
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.