eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Druk sześciu wydawnictw Muzeum Historii Kielc

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-19

Kielce: Druk sześciu wydawnictw Muzeum Historii Kielc
Numer ogłoszenia: 375358 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Kielc , ul. Św. Leonarda 4, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3405520, faks 041 3405525.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www:muzuemhistoriikielc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk sześciu wydawnictw Muzeum Historii Kielc.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk sześciu wydawnictw Muzeum Historii Kielc: 1. Antoni Heda Szary. Biografia 2. Miejsca pamięci narodowej w Kielcach 3. Studia muzealno-historyczne, t. II 4. Byli kiedyś wśród nas... Pomnik Sybiraków na cmentarzu starym w Kielcach 5. Źródła do dziejów Kielc 6. Ptaki i Anioły Parametry techniczne wydawnictw: 1. Antoni Heda Szary. Biografia: Nakład 200 egz., Format 200mm x 150 mm, Objętość 100 stron, Środek: kolorystyka 1 + 1, papier: NOWATECH mat 130 gram lub równoważny, biały, Okładka: karton - 300 gram, mat, miękka, foliowana + skrzydełko 60mm, kolorystyka, 4 + 0, Oprawa: broszurowa, szyto-klejona. Publikacja opatrzona numerem ISBN. 2. Miejsca pamięci narodowej w Kielcach: Nakład 200 egz., Format 240mm x 165 mm, Objętość 330 stron, Środek: kolorystyka 1 + 1, papier: NOWATECH mat 130 gram lub równoważny, biały, Okładka: karton - 300 gram, mat, miękka, foliowana + skrzydełko 60mm, kolorystyka, 4 + 0, Oprawa: broszurowa, szyto-klejona. Publikacja opatrzona numerem ISBN. 3. Studia muzealno-historyczne, t. II: Nakład 200 egz., Format 240mm x 165 mm, Objętość 250 stron, Środek: kolorystyka 1 + 1, papier: NOWATECH mat 130 gram lub równoważny, biały, Okładka: twarda, foliowana, mat, kolorystyka, 4 + 0, Oprawa: szyta. Publikacja opatrzona numerem ISSN. 4. Byli kiedyś wśród nas... Pomnik Sybiraków na cmentarzu starym w Kielcach: Nakład 200 egz., Format 200mm x 150mm, Objętość 92 stron, Środek: kolorystyka 1 + 1, papier: NOWATECH mat 130 gram lub równoważny, biały, Okładka: karton - 300 gram + skrzydełko 60 mm, miękka, foliowana - połysk, kolorystyka, 4 + 0, Oprawa: broszurowa, szyto-klejona. Publikacja opatrzona numerem ISBN. 5. Źródła do dziejów Kielc: Nakład 200 egz., Format 220mm x220 mm, Objętość 46 stron, Środek: kolorystyka 1 + 1, papier: NOWATECH mat 130 gram lub równoważny, biały, Okładka: karton - 300 gram ze skrzydełkami 60 mm, mat, miękka, foliowana, kolorystyka, 4 + 4, Oprawa: broszurowa, szyto-klejona. Publikacja opatrzona numerem ISBN. 6. Ptaki i Anioły (Kalendarz): Nakład 200 egz., Format 210 x 250 mm, Objętość 16 stron, Środek: kolorystyka 4 + 4, papier: NOWATECH mat 300 gram lub równoważny, biały, Oprawa: ruchoma na dłuższym boku z zawieszeniem, z drutu, malowana, okładka foliowana jednostronnie, mat. Publikacja opatrzona numerem ISBN..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - jakośc wydawnia wydawnictw - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:muzeumhistoriikielc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historii Kielc, ul. św. Leonarda 4, 25-303 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Historii Kielc, ul. św. Leonarda 4, 25-303 Kielce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.