To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-29
Ogłoszenie nr 375274 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.
Spytkowice: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Spytkowice na których zamieszkują mieszkańcy od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 342131
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Spytkowice, krajowy numer identyfikacyjny
49079651600000, ul.
Spytkowice
26,
34745
Spytkowice, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
182 688 370, faks
182 688 961, e-mail
bernadeta.gwiazdon@spytkowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.spytkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Spytkowice na których zamieszkują mieszkańcy od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przetarg na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Spytkowice, na których zamieszkują mieszkańcy od 1.01.2017 do 31.12.2017 r. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Spytkowice, na których zamieszkują mieszkańcy (- ilość zameldowanych mieszkańców ok. 4460, pow. Gminy ok. 3220 ha) w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. nr 1399 z późn. zm.), zapisami uchwały sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/397/12 z dnia 2 lipca 2012 r. z - Plan Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego oraz postanowieniami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Spytkowice. 1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zgromadzonych w workach, pojemnikach i kontenerach usytuowanych przy zamieszkałych budynkach mieszkalnych: a) zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, b) segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny) podanych poniżej rodzajów odpadów: a. papier i tektura (kody 20 01 01, 15 01 01), b. tworzywa sztuczne (kody 20 01 39, 15 01 02), c. metal (kody 15 01 04, 20 01 40), d. szkło (kody 20 01 02, 15 01 07), e. opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05), c) odpadów ulegających biodegradacji (kody 20 02 01), d) odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych (tj. chemikalia, zużyte baterie i akumulatory i inne) o kodach 20 01 13, 20 01 14, 20 01 15, 20 01 19, 20 01 21, 20 01 27, 20 01 29, 20 01 33, e) przeterminowanych leków (kody 20 01 31, 20 01 32), f) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (kody 20 01 35, 20 01 36, 20 01 23), g) odpadów wielkogabarytowych (kod 20 03 07), h) budowlanych (kody 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 01 81 oraz 17 02 01, 17 02 03), i) zużyte opony (kod 16 01 03). 2) W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu południowego zgodnie z uchwałą Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. z późn. zm. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania i postępowania z odpadami zgodnie z art. 20 Ustawy o odpadach z dn. 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2013 nr 21 z późn. zm.). 3) Właściciele nieruchomości zamieszkałych od których będą odbierane odpady, mają obowiązek gromadzenia odpadów w następujących typach pojemników (urządzeń do gromadzenia odpadów) : a) papier i tekturę w workach koloru niebieskiego lub oznaczonych pojemnikach, b) metal w workach koloru czerwonego lub oznaczonych pojemnikach, c) tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe w workach koloru żółtego lub oznaczonych pojemnikach, d) szkła w workach koloru zielonego lub oznaczonych pojemnikach, e) odpady ulegające biodegradacji workach o zabarwieniu brązowym lub do oznaczonych pojemników, f) odpadów komunalnych niesegregowanych - dla pozostałych frakcji odpadów komunalnych nienadających się do segregacji - w workach koloru czarnego i lub oznaczonych pojemnikach, 4) Zamawiający dopuszcza/przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego polegającego na wyposażeniu nieruchomości w pojemniki (pojemniki i worki) służące do zbierania odpadów komunalnych. 5) W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest posiadać bazę magazynowo - transportową oraz o odpowiednim stanie technicznym wyposażenie umożliwiające odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - zgodnie Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013 r. poz. 122). 6) Zamawiający zaleca zapoznanie się z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia - zamawiający będzie wymagał, aby na drogach będących w zarządzie zamawiającego i dojazdach do posesji był użyty właściwy tabor transportowy, nie powodujący niszczenia dróg (część dróg wąska, ze znacznym spadkiem podłużnym, ograniczonymi warunkami manewrowania). 7) Częstotliwość odbioru odpadów na terenie Gminy Spytkowice z obszarów zabudowy zagrodowej, jednorodzinnej i wielorodzinnej będzie odbywał się wg podziału na odpady: a) zbierane selektywnie: papier i tektura, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, szkło, odpady ulegające biodegradacji - odbiór odpadów min. jeden raz w ciągu miesiąca; b) odpady zmieszane / pozostałości po segregacji - odbiór odpadów min. jeden raz w ciągu miesiąca; c) odpady wielkogabarytowe, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony i odpady komunalne zaliczane do niebezpiecznych- zbiórka odpadów nie rzadziej niż dwa razy w ciągu roku na zasadzie akcji ogłoszonej wcześniej przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą, ze specjalnie do tego wyznaczonych miejsc zbiórki, na które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kontenery o pojemności uzgodnionej z Zamawiającym. Odbiór odpadów wielkogabarytowych, opon, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, innych odpadów problematycznych oraz odpadów segregowanych będzie następował z ogólnodostępnego punktu w momencie zapełnienia pojemników i kontenerów. 8) Ogólnodostępny punkt będzie zlokalizowany na terenie oczyszczalni ścieków Spytkowicach. Ponadto będą 3 mini punkty selektywnej zbiórki (przy Szkole Podstawowej Nr 2, Szkole Podstawowej Nr 3 i Urzędzie Gminy) odpadów komunalnych (tzw. gniazd dzwonów) na papier, tworzywo sztuczne, szkło. Odbiór odpadów segregowanych z trzech mini punktów będzie następował w momencie zapełnienia pojemników i kontenerów. Trzy mini punkty są wyposażone w pojemniki typu dzwon więc wykonawca musi dysponować odpowiednim samochodem do opróżniania lub w razie braku takiego może w zamian dostarczyć odpowiednie kontenery. 9) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno-prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 10) Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Spytkowice Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu zgodnie z obowiązującym prawem), w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przekazywać do regionalnej lub zastępczej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (właściwej dla regionu południowego zgodnie z Uchwałą Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dn. 2 lipca 2012 r. z późn. zm. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego) oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. kart przekazania odpadów. 11) Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. nr 1399 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012 r., poz. 645) oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012 r. poz. 676). 12) Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną) na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Dokumentację wraz z wykazem właścicieli nieprawidłowo segregujących odpady oraz fakturą miesięczną za wykonaną usługę przekaże Zamawiającemu. 13) Wykonawca zobowiązany jest do: a) ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych w punkcie wagowym zlokalizowanym w Punkcie Skupu Surowców Wtórnych w Spytkowicach lub w Punkcie Skupu Surowców Wtórnych w Rabie Wyżnej, b) przekazywania odpadów do uprawnionego przedsiębiorcy wykonującego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych i uzyskania od niego potwierdzenia odbioru odpadów zebranych z terenu Gminy Spytkowice na karcie przekazania odpadów, c) terminowego zbierania i wywożenia odpadów według ustalonego harmonogramu, d) przeładowywania odpadów w legalnym i przystosowanym do tego miejscu, e) niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi, f) rozliczania się z wykonywanych usług poprzez przedstawienie wymaganych przepisami dokumentów, g) utrzymania w należytym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym narzędzi i urządzeń wykorzystywanych na potrzeby realizacji umowy, h) w sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie, i) wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych, 14) Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: a) miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych zmieszanych, w terminie 10 dni od zakończenia danego miesiąca, b) miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych segregowanych, w terminie 10 dni od zakończenia danego miesiąca, c) zestawienie odebranych odpadów komunalnych segregowanych pochodzących ze zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, d) karty przekazania odpadów sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami, e) półroczną informację o masie poszczególnych rodzajów odpadów (z podaniem kodów odpadów zgodnie z obowiązującą klasyfikacją), stanowiących pozostałość po przerobie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, kierowanych do składowania wraz z podaniem instalacji, do której zostały przekazane. Informacja ta ma być składana do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy. Przewidywana ilość odpadów zebranych z terenu Gminy w ciągu roku: ok. 460 Mg w tym segregowanych - ok. 110 Mg. Ilość oszacowano na podstawie ilości odpadów odebranych od mieszkańców w okresie od października 2015 do września 2016 wg faktur i szacunków w podanych miesiącach, która wyniosła: odpady zmieszane - 372,24 Mg, odpady segregowane (tworzywa sztuczne, szkło, papier i tektura, metal, wielkogabarytowe i inne problematyczne) - 110,53 Mg. Wskazane powyżej ilości odebranych odpadów są podane jedynie pomocniczo w celu ułatwienia Wykonawcom wyceny zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90514000-3,
90511000-2,
90513100-7,
90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT190600.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 205848.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.