eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › WYKONYWANIE USŁUGI:UTRZYMANIA PARKÓW, STAWÓW PARKOWYCH I FONTANN MIEJSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-29

Ogłoszenie nr 375253 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.

Piotrków Trybunalski: WYKONYWANIE USŁUGI:UTRZYMANIA PARKÓW, STAWÓW PARKOWYCH I FONTANN MIEJSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 358288-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 358417-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, krajowy numer identyfikacyjny 592276114, ul. Kasztanowa  31, 97-300  Piotrków Trybunalski, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. +48447339253, faks +48447339252, e-mail zp@zdium-piotrkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdium-piotrkow.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONYWANIE USŁUGI:UTRZYMANIA PARKÓW, STAWÓW PARKOWYCH I FONTANN MIEJSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.3310/32/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zakres prac związanych z wykonywaniem usługi obejmuje: - UTRZYMANIE PARKU ŚRÓDMIEJSKIEGO IM. JANA PAWŁA II - UTRZYMANIE PARKU IM. KS. JÓZEFA PONIATOWSKIEGO (park wpisany do rejestru zabytków) - UTRZYMANIE PARKU BELZACKIEGO (park wpisany do rejestru zabytków)-wg zlecenia zamawiającego - UTRZYMANIE PARKU IM. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO Zakres rzeczowy obejmuje: 1. UTRZYMANIE PARKU ŚRÓDMIEJSKIEGO IM. JANA PAWŁA II WRAZ Z CHODNIKIEM PRZYLEGŁYM DO TERENU PARKU (OD STRONY UL. SŁOWACKIEGO), FONTANNĄ ORAZ ALEJKĄ I SCHODAMI PRZY TERENIE O.O. BERNARDYNÓW (BEZ TERENU AMFITEATRU) + POMNIK JANA PAWŁA II. Powierzchnia parku -16 026 m^2 i przyległego chodnika - 760 m^2 SPRZĄTANIE - 7 DNI W TYGODNIU - bieżące, wielokrotne w ciągu dnia zbieranie odpadów (zniczy) i innych zanieczyszczeń z terenów zielonych, chodników, alejek, terenu pomnika Jana Pawła II itp. Zgromadzenie w odpowiednich pojemnikach lub workach i wywóz (bezpośrednio po sprzątaniu) na składowisko odpadów środkami transportu przystosowanymi do wywozu odpadów. Zbieranie zanieczyszczeń powinno być wykonywane na bieżąco. Sprzątanie po imprezach odbywających się w parku; - zamiatanie zanieczyszczeń, piasku na terenach utwardzonych (chodniki, alejki, parkingi, place itp. ręcznie lub sprzętem mechanicznym służącym do zamiatania oraz wywóz piasku i innych zanieczyszczeń na składowisko odpadów. Zamiatanie należy wykonywać w godzinach i w sposób nie uciążliwy dla przechodniów i okolicznych mieszkańców. KOSZENIE TRAWNIKÓW, (min. 8 razy w roku) - trawy, chwastów kosiarkami mechanicznymi, zgrabienie trawy i wywóz na kompostownię, uporządkowanie rozrzuconej trawy podczas koszenia z jezdni i chodnika. Koszenie powinno się odbywać cyklicznie. Wykonawca będzie zobowiązany rozpocząć wykaszanie najpóźniej gdy trawa osiągnie maksymalnie 15 cm. Po skoszeniu trawa powinna mieć wysokość od 2-7cm. Uwaga! Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia nasadzeń w trakcie koszenia. Wykonawca na własny koszt będzie wymieniał drzewa i inne nasadzenia uszkodzone podczas koszenia. KOSZE - codzienne opróżnianie koszy (na odpady i na psie odchody) minimum jeden raz dziennie, utrzymanie porządku wokół koszy oraz wywóz na składowisko odpadów; - bieżąca konserwacja, naprawa koszy utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym; - mycie koszy, utrzymanie w należytym stanie pod względem sanitarnym; - wymiana uszkodzonych koszy. LIŚCIE - systematyczne grabienie i usuwanie liści w sposób nie uciążliwy dla przebywających w pobliżu osób oraz wywóz poza teren parku; - grabienie liści powinno się odbywać w pierwszej kolejności z powierzchni alejek, natomiast w drugiej kolejności z trawników, rabat kwiatowych itp. FONTANNA - bieżąca konserwacja i obsługa zgodnie z instrukcją obsługi fontanny w dni powszechne i święta; - bieżące oczyszczenie z nieczystości całości fontanny; - bieżąca kontrola poboru wody do uzupełnienia zładu; - bieżące oczyszczenie filtrów w niecce fontanny, z liści i innych nieczystości (w godzinach pracy fontanny) w celu zapobieżenia dodatkowego poboru wody do wypełnienia niecki fontanny; - zakup i dozowanie tabletek uzdatniających i soli zmiękczającej wodę; - bieżąca kontrola i regulacja PH oraz twardości wody; - obsługa stacji uzdatniania wody, poprzez: obserwację wskazań urządzenia; zgłaszanie nieprawidłowości, czyszczenie co 30 dni filtra i naczynia pomiarowego; obserwację poziomu zużycia chemii; wymianę na czas korektora pH oraz podchlorynu sodu (przed zupełnym wyczerpaniem zawartości pojemnika); wymianę zużytych wężyków; - stosowanie bezpośrednio do niecki środków przeciw glonom; - demontaż elementów fontanny lub wykonanie zabezpieczeń mechanicznych; - zabezpieczenie fontanny na okres zimowy; - montaż elementów fontanny po okresie zimy; - konserwacja i oczyszczanie tarasu zgodnie z zaleceniami producenta podestu; - czyszczenie płyt kamiennych fontanny i ich impregnacja środkami ekologicznymi. Uwaga! Prawidłowe wskazania automatycznej stacji uzdatniania wody, powinny wynosić: pH 7,2 +/- 0.4 i 650 mV +/- 5 mV. Uwaga! W sezonie działania fontanny, w zależności od warunków atmosferycznych, producenta chemii i innych czynników, zapotrzebowanie na chemię w przybliżeniu, może wynosić: ponad 60 kg preparatu przeciwko glonom; ponad 1 000 kg korektora pH; ponad 1 500 kg podchlorynu sodu. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie odpowiedniej ilości chemii w celu utrzymania odpowiednich parametrów wody, niezależnie od działania czynników zewnętrznych. Uwaga! Zimą nie należy posypywać tarasu piachem ani solą. POMNIK Jana Pawła II - mycie 2 razy w roku; - bieżące usuwanie zabrudzeń; - usuwanie wypalonych zniczy, zwiędłych kwiatów itp. ROŚLINNOŚĆ - systematyczne usuwanie wyrastającej roślinności z chodników, asfaltu; - zebranie nieczystości oraz wywóz na składowisko odpadów; - dokonywanie oprysków zapobiegających ponownemu wzrostowi roślin, środkami nie szkodliwymi dla ludzi i zwierząt w sposób nie uciążliwy dla przechodniów i okolicznych mieszkańców; - usuwanie chwastów z rabat obsadzonych krzewami ozdobnym; - dokonywanie nasadzeń uzupełniających (materiał roślinny Zamawiającego). ODŚNIEŻANIE CHODNIKÓW, ALEJEK - systematyczne odśnieżanie alejek, chodników, przejść dla pieszych; - zwalczanie śliskości, usuwanie zlodowaceń, błota, skuwanie naboi lodowych, posypywanie piaskiem; - minimalna szerokość odśnieżonego chodnika - 1,5m; - odśnieżanie należy wykonywać ręcznie lub mechanicznie, przy czym stosowanie urządzeń mechanicznych nie może powodować zniszczeń alejek, chodników i urządzeń (zawory, studzienki itp.); - czynności związane z odśnieżaniem winny być wykonywane we wczesnych godzinach porannych najpóźniej do godz. 6-tej, a w przypadku utrzymywania się opadów śniegu lub gołoledzi po godz. 6-tej, sukcesywne usuwanie zagrożeń dla użytkowników ciągów pieszych; - pełnienie dyżurów całodobowych. RABATY KWIATOWE - bieżące pielenie, spulchnienie gleby, stosowanie oprysków na rabatach kwiatowych i różankach oraz podlewanie roślin, w zależności od panujących warunków atmosferycznych, - przycinanie krzewów róż zgodnie z wymogami agrotechnicznymi oraz zabezpieczenie na okres zimowy róż i bylin, - uzupełnienie istniejących nasadzeń róż i bylin (materiał roślinny Zamawiającego). ŁAWKI - mycie, konserwacja ławek, uzupełnienie brakujących listew; - zamontowanie wyrwanych ławek. 2. UTRZYMANIE PARKU IM. JÓZEFA PONIATOWSKIEGO WRAZ Z CHODNIKIEM PRZYLEGŁYM OD UL. ŻEROMSKIEGO I FONTANNĄ W STAWIE (BEZ PLACU ZABAW, TERENU KORTÓW TENISOWYCH I OGRODU BOTANICZNEGO). Powierzchnia parku 56 572 m^2 (w tym 0,4 ha wód) + chodnik od strony Żeromskiego-513m^2 Uwaga! Nie dopuszcza się poruszania samochodami i ciągnikami, po alejach innych niż z nawierzchnią asfaltową. Wszelkie zniszczenia nawierzchni alej i trawników, będą naprawiane przez Wykonawcę na własny koszt, niezwłocznie po uszkodzeniu. SPRZĄTANIE 7 DNI W TYGODNIU - bieżące, wielokrotne w ciągu dnia zbieranie odpadów i innych zanieczyszczeń z terenów zielonych, chodników, alejek. Zgromadzenie w odpowiednich pojemnikach lub workach i wywóz (bezpośrednio po sprzątaniu) na składowisko odpadów, środkami transportu przystosowanymi do wywozu odpadów. Zbieranie zanieczyszczeń powinno być wykonywane na bieżąco; - sprzątanie po imprezach odbywających się w parku; - zamiatanie zanieczyszczeń, piasku na terenach utwardzonych (chodniki, alejki, parkingi, place itp.) ręcznie lub sprzętem mechanicznym, służącym do zamiatania oraz wywóz piasku i innych zanieczyszczeń na składowisko odpadów. Zamiatanie należy wykonywać w godzinach i w sposób nie uciążliwy dla przechodniów i mieszkańców; - usunięcie gałęzi stwarzających niebezpieczeństwo dla ruch pieszego. KOSZENIE TRAWNIKÓW, ( minimum 8 razy w roku) - trawy, chwastów kosiarkami mechanicznymi, zgrabienie trawy i wywóz na kompostownię, uporządkowanie rozrzuconej trawy podczas koszenia z alejek. Koszenie powinno się odbywać cyklicznie. Wykonawca będzie zobowiązany rozpocząć wykaszanie najpóźniej gdy trawa osiągnie maksymalnie 15 cm. Po skoszeniu trawa powinna mieć wysokość od 2 - 7cm. Uwaga! Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia nasadzeń w trakcie koszenia. Wykonawca niezwłocznie i na własny koszt będzie wymieniał drzewa i inne nasadzenia uszkodzone podczas koszenia. KOSZE - codzienne opróżnianie koszy (na odpady i na psie odchody) minimum jeden raz dziennie, utrzymanie porządku wokół koszy oraz wywóz na składowisko odpadów; - bieżąca konserwacja, naprawa koszy utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym; - mycie koszy, utrzymanie w należytym stanie pod względem sanitarnym; - wymiana uszkodzonych koszy. STAW - FONTANNA - montaż i demontaż (m.in. na czas zimy) urządzeń fontanny, bieżąca konserwacja; - bieżące oczyszczanie stawu z roślin (np. rzęsy wodnej) oraz innych nieczystości; - bieżące wykaszanie i oczyszczanie kanału doprowadzającego wodę od strony zachodniej. POMNIKI - mycie 1 raz w roku; - bieżące usuwanie zabrudzeń. LIŚCIE - systematyczne grabienie i usuwanie liści w sposób nie uciążliwy dla przebywających w pobliżu osób oraz wywóz poza teren parku; - grabienie liści powinno się odbywać w pierwszej kolejności z powierzchni alejek, w drugiej kolejności z trawników, rabat kwiatowych itp. Uwaga! Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się pozostawianie niezgrabionych liści na wyznaczonych fragmentach trawnika, w celach ekologicznych, m.in. dla odnowy lub poprawy fauny i flory. ROŚLINNOŚĆ - systematyczne usuwanie wyrastającej roślinności z alejek, chodników, asfaltu; - zebranie nieczystości oraz wywóz na składowisko odpadów; - dokonywanie oprysków zapobiegających ponownemu wzrostowi roślin środkami nieszkodliwymi dla ludzi i zwierząt w sposób nie uciążliwy dla przechodniów i okolicznych mieszkańców. - usuwanie chwastów z rabat obsadzonych krzewami ozdobnym; - dokonywanie nasadzeń uzupełniających (materiał roślinny Zamawiającego). ODŚNIEŻANIE CHODNIKÓW ALEJEK - systematyczne odśnieżanie alejek, chodników, przejść dla pieszych; - zwalczanie śliskości, usuwanie zlodowaceń, błota, skuwanie naboi lodowych, posypywanie piaskiem; - minimalna szerokość odśnieżonego chodnika - 1,5m; - odśnieżanie należy wykonywać ręcznie lub mechanicznie, przy czym stosowanie urządzeń mechanicznych nie .może powodować zniszczeń alejek, chodników i urządzeń (zawory, studzienki itp.); - czynności związane z odśnieżaniem winny być wykonywane we wczesnych godzinach porannych najpóźniej do godz. 6-tej, a w przypadku utrzymywania się opadów śniegu lub gołoledzi po godz. 6-tej sukcesywne usuwanie zagrożeń dla użytkowników ciągów pieszych; - pełnienie dyżurów całodobowych. Uwaga! Odśnieżaniu podlegają tylko aleje o nawierzchni asfaltowej. RABATY KWIATOWE - zabezpieczenie na okres zimowy róż i bylin, - bieżące pielenie, spulchnienie gleby, stosowanie oprysków na rabatach kwiatowych i różankach oraz podlewanie roślin, w zależności od panujących warunków atmosferycznych, - przycinanie krzewów róż zgodnie z wymogami agrotechnicznymi oraz zabezpieczenie na okres zimowy róż i bylin, - uzupełnienie istniejących nasadzeń róż i bylin (materiał roślinny Zamawiającego). ŁAWKI - mycie, konserwacja, uzupełnienie brakujących listew; - zamontowanie wyrwanych ławek. GRABY STOŻKOWATE - formowanie minimum 2 razy w roku w formę stożkowatą UWAGA! W/W PARK JEST WPISANY DO REJESTRU ZABYTKÓW 3. UTRZYMANIE PARKU BELZACKIEGO WRAZ Z CHODNIKIEM PRZYLEGŁYM DO TERENU PARKU OD UL. BELZACKIEJ. Wg zlecenia zamawiającego. Powierzchnia parku 52 781 m^2 (w tym 0,8 ha wód) - pow. chodnika 552 m^2 SPRZĄTANIE - 7 DNI W TYGODNIU - bieżące, wielokrotne w ciągu dnia zbieranie odpadów i innych zanieczyszczeń z terenów zielonych, chodników, alejek, itp. zgromadzenie w odpowiednich pojemnikach lub workach i wywóz (bezpośrednio po sprzątaniu) na składowisko odpadów, środkami transportu przystosowanymi do wywozu odpadów. Zbieranie zanieczyszczeń powinno być wykonywane na bieżąco; - zamiatanie zanieczyszczeń, piasku na terenach utwardzonych (chodniki, alejki, parkingi, place itp.) ręcznie lub sprzętem mechanicznym służącym do zamiatania oraz wywóz piasku i innych zanieczyszczeń na składowisko odpadów. Zamiatanie należy wykonywać w godzinach i w sposób nie uciążliwy dla przechodniów i mieszkańców; - usuwanie skutków działalności bobrów, poprzez wyrównywanie terenu w miejscach zapadlisk, wywóz gałęzi, itp. - usunięcie gałęzi stwarzających niebezpieczeństwo dla ruch pieszego. KOSZENIE TRAWNIKÓW (min. 8 razy w roku) - trawy, chwastów kosiarkami mechanicznymi, zgrabienie trawy i wywóz na kompostownię, uporządkowanie rozrzuconej trawy podczas koszenia z jezdni i chodnika. Koszenie powinno się odbywać cyklicznie. Wykonawca będzie zobowiązany rozpocząć wykaszanie najpóźniej gdy trawa osiągnie maksymalnie 15 cm. Po skoszeniu trawa powinna mieć wysokość od 2- 7cm. Uwaga! Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia nasadzeń w trakcie koszenia. Wykonawca na własny koszt będzie wymieniał drzewa i inne nasadzenia uszkodzone podczas koszenia. KOSZE - codzienne opróżnianie koszy (na odpady i na psie odchody) minimum jeden raz dziennie, utrzymanie porządku wokół koszy oraz wywóz na składowisko odpadów; - bieżąca konserwacja, naprawa koszy utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym; - mycie koszy, utrzymanie w należytym stanie pod względem sanitarnym; - wymiana uszkodzonych koszy. STAW - bieżące oczyszczanie stawu z roślin (np.: rzęsy wodnej) oraz innych nieczystości i odpadów; - zgłaszanie szkód wyrządzanych przez bobry; LIŚCIE - systematyczne grabienie i usuwanie liści w sposób nie uciążliwy dla przebywających w pobliżu osób oraz wywóz; - grabienie liści powinno się odbywać w pierwszej kolejności z powierzchni alejek, natomiast w drugiej kolejności z trawników, rabat kwiatowych itp. Uwaga! Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się pozostawianie niezgrabionych liści na wyznaczonych fragmentach trawnika, w celach ekologicznych, m.in. dla odnowy lub poprawy fauny i flory. ROŚLINNOŚĆ - systematyczne usuwanie wyrastającej roślinności z alejek, chodników, asfaltu; - zebranie nieczystości oraz wywóz na składowisko odpadów; - dokonywanie oprysków zapobiegających ponownemu wzrostowi roślin środkami nie szkodliwymi dla ludzi i zwierząt w sposób nie uciążliwy dla przechodniów i okolicznych mieszkańców. ODŚNIEŻANIE CHODNIKÓW, ALEJEK - systematyczne odśnieżanie alejek, chodników, przejść dla pieszych; - zwalczanie śliskości, usuwanie zlodowaceń, błota, skuwanie naboi lodowych, posypywanie piaskiem - minimalna szerokość odśnieżonego chodnika - 1,5 m; - odśnieżanie należy wykonywać ręcznie lub mechanicznie, przy czym stosowanie urządzeń mechanicznych nie może powodować zniszczeń chodników i urządzeń (zawory, studzienki itp.); - czynności związane z odśnieżaniem winny być wykonywane we wczesnych godzinach porannych najpóźniej do godz. 6-tej, a w przypadku utrzymywania się opadów śniegu lub gołoledzi po godz. 6-tej sukcesywne usuwanie zagrożeń dla użytkowników ciągów pieszych; - pełnienie dyżurów całodobowych. ŁAWKI - mycie, konserwacja ławek, uzupełnienie brakujących listew; - zamontowanie wyrwanych ławek. ZASTAWKA - regulacja stanu zwierciadła wody w stawie w zależności od wielkości dopływu wód; - regularne oczyszczanie zastawek z odpadów, gałęzi, błota itp. UWAGA! W/W PARK JEST WPISANY DO REJESTRU ZABYTKÓW 4. UTRZYMANIE PARKU IM. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO WRAZ Z CHODNIKIEM PRZYLEGŁYM DO TERENU PARKU OD STRONY UL. BELZACKIEJ I PARKINGIEM OD STRONY ZACHODNIEJ PARKU. Powierzchnia parku 12 859 m^2, + pow. chodnika 353 m^2 RAZEM=13212 M2 SPRZĄTANIE - 7 DNI W TYGODNIU - zbieranie odpadów i innych zanieczyszczeń z terenów zielonych, chodników, alejek, itp. zgromadzenie w odpowiednich pojemnikach lub workach i wywóz (bezpośrednio po sprzątaniu) na składowisko odpadów środkami transportu przystosowanymi do wywozu odpadów. Zbieranie zanieczyszczeń powinno być wykonywane na bieżąco; - zamiatanie zanieczyszczeń, piasku na terenach utwardzonych (chodniki, alejki, parkingi, place itp.) ręcznie lub sprzętem mechanicznym służącym do zamiatania oraz wywóz piasku i innych zanieczyszczeń na składowisko odpadów. Zamiatanie należy wykonywać w godzinach i w sposób nie uciążliwy dla przechodniów i okolicznych mieszkańców. KOSZENIE TRAWNIKÓW, (min. 8 razy w roku) - trawy, chwastów kosiarkami mechanicznymi, zgrabienie trawy i wywóz na kompostownię, uporządkowanie rozrzuconej trawy podczas koszenia z jezdni i chodnika. Koszenie powinno się odbywać cyklicznie. Wykonawca będzie zobowiązany rozpocząć wykaszanie najpóźniej gdy trawa osiągnie maksymalnie 15 cm. Po skoszeniu trawa powinna mieć wysokość od 2-7cm. Uwaga! Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia nasadzeń w trakcie koszenia. Wykonawca na własny koszt będzie wymieniał drzewa i inne nasadzenia uszkodzone podczas koszenia. KOSZE - codzienne opróżnianie koszy (na odpady i na psie odchody) minimum jeden raz dziennie, utrzymanie porządku wokół koszy oraz wywóz na składowisko odpadów; - bieżąca konserwacja, naprawa koszy utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym; - mycie koszy, utrzymanie w należytym stanie pod względem sanitarnym; - wymiana uszkodzonych koszy. LIŚCIE - systematyczne grabienie i usuwanie liści w sposób nie uciążliwy dla przebywających w pobliżu osób oraz wywóz; - grabienie liści powinno się odbywać w pierwszej kolejności z powierzchni alejek, w drugiej kolejności z trawników, rabat kwiatowych itp. ROŚLINNOŚĆ - systematyczne usuwanie wyrastającej roślinności z alejek, chodników, asfaltu; - zebranie nieczystości oraz wywóz na składowisko odpadów; - dokonywanie oprysków zapobiegających ponownemu wzrostowi roślin środkami nie szkodliwymi dla ludzi i zwierząt w sposób nie uciążliwy dla przechodniów i okolicznych mieszkańców. ODŚNIEŻANIE CHODNIKÓW, ALEJEK - systematyczne odśnieżanie alejek, chodników, przejść dla pieszych; - zwalczanie śliskości, usuwanie zlodowaceń, błota, skuwanie naboi lodowych, posypywanie piaskiem; - minimalna szerokość odśnieżonego chodnika - 1,5 m; - odśnieżanie należy wykonywać ręcznie lub mechanicznie, przy czym stosowanie urządzeń mechanicznych nie może powodować zniszczeń chodników i urządzeń (zawory, studzienki itp.); - czynności związane z odśnieżaniem winny być wykonywane we wczesnych godzinach porannych najpóźniej do godz. 6-tej, a w przypadku utrzymywania się opadów śniegu lub gołoledzi po godz. 6-tej sukcesywnie usuwanie zagrożeń dla użytkowników ciągów pieszych; - pełnienie dyżurów całodobowych. ŁAWKI - mycie, konserwacja ławek, uzupełnienie brakujących listew, - zamontowanie wyrwanych ławek. 1. Wszelkie materiały, w tym chemię fontannową, usługi, robociznę, kierownictwo i sprzęt niezbędny do wykonania usługi dostarcza i zapewnia Wykonawca na swój koszt. 2. Wszystkie odpady powstałe w wyniku wykonania usługi są własnością Wykonawcy i zostaną przez niego wywiezione na kompostownie lub składowisko odpadów. Koszty związane z usuwaniem, składowaniem, utylizacją i kompostowaniem odpadów ponosi w całości Wykonawca. 3. Wszelkie usługi należy wykonać zgodnie z obowiązującymi tym zakresie przepisami, z zasadami sztuki ogrodniczej oraz z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP i ppoż. 4. Prace objęte usługą stanowiącą przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonywać na bieżąco, sukcesywnie, po stwierdzeniu przez Wykonawcę konieczności wykonania tych prac, w sposób zapewniający utrzymanie w czystości i należytym stanie porządkowym terenu objętego umową. 5. Wykonawca zapewni odpowiedni specjalistyczny sprzęt do zbiórki odpadów i nieczystości. 6. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z niniejszym przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia na kwotę minimum 100 000,00 zł. 7. Wykonawca w trybie "awaryjnym" - w wyniku działania czynników naturalnych, wypadku, w sytuacji koniecznego usunięcia zatoru na przepustach przy stawach parkowych, zabezpieczenia zapadlisk zagrażających bezpieczeństwu, wynikających ze szkodliwej działalności bobrów - przystąpi do realizacji zlecenia telefonicznego w czasie określonym przez Wykonawcę w ofercie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 77313000-7
Dodatkowe kody CPV: 77314100-5, 77340000-5, 90600000-3, 90620000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT204000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pielęgnacja Zieleni Dariusz Sobierski,  ,  ul. Łódzka 46 lok. 49,  97-300,  Piotrków Trybunalski,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 192000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 192000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 353894.52
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.