eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wawrzeńczyce › Modernizacja Domu Ludowego w Wawrzeńczycach z przeznaczeniem na Centrum Kultury i Promocji w Igołomi-Wawrzeńczycach wraz z otoczeniem i małą infrastrukturą.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-27

Wawrzeńczyce: Modernizacja Domu Ludowego w Wawrzeńczycach z przeznaczeniem na Centrum Kultury i Promocji w Igołomi-Wawrzeńczycach wraz z otoczeniem i małą infrastrukturą.
Numer ogłoszenia: 375194 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Promocji w Igołomi-Wawrzeńczycach , Wawrzeńczyce 160, 32-125 Wawrzeńczyce, woj. małopolskie, tel. (012) 287 40 10, faks (012) 287 40 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igwa.pl, www.igwa.pl/ckip.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Domu Ludowego w Wawrzeńczycach z przeznaczeniem na Centrum Kultury i Promocji w Igołomi-Wawrzeńczycach wraz z otoczeniem i małą infrastrukturą..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Domu Ludowego w Wawrzeńczycach (działka nr ewid. 838/2) z przeznaczeniem na Centrum Kultury i Promocji (o powierzchni użytkowej 586,4 m2) oraz remont parkingu, ogrodzenia, wykonanie placu zabaw, mała architektura wokół obiektu oraz zakup wyposażenia - zgodnie z przedmiarami robót. W zakres prac modernizacyjno-instalacyjnych wchodzą: a) roboty zewnętrzne budynku: wymiana okien i drzwi, instalacji odgromowej, ocieplenie ścian wraz z wykonaniem tynków. b) roboty wewnętrzne: wymiana drzwi, remont pomieszczeń sanitarnych, ocieplenie wełną mineralną poddasza, wymiana tynków gipsowo-kartonowych i sufitów podwieszonych, podłóg drewnianych, remont instalacji elektrycznej, osprzętu elektrycznego, instalacji c.o. z kotłownią i piecem grzewczym, remont instalacji wod. kan., wentylacji, malowanie pomieszczeń. c) w zakres prac wchodzi również remont parkingu, ogrodzenia, odwodnienie budynku, wykonanie placu zabaw, mała architektura wokół obiektu oraz zakup wyposażenia. Szczegółowy zakres prac do wykonania określają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 39.29.00.00 - Wyposażenie różne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 30.000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Termin wnoszenia wadium do dnia składania ofert do godz. 10:00. 3. Wadium można wnieść w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w gotówce należy wpłacić na rachunek bankowy BS Proszowice nr 43 85970001 0050 0506 6056 0001 dołączając do oferty kserokopię dowodu wpłaty. Oryginał dokumentu (gwarancji, poręczenia itp.) należy dołączyć do oferty (w osobnej kopercie, nie wpiętej do oferty). Oryginału poręczenia lub gwarancji nie należy spinać z resztą oferty z uwagi na konieczność jego zwrotu po zakończeniu postępowania. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy PZP. 5.Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium, tj.: 1) kopię potwierdzenia dokonania przelewu - w przypadku pieniądza, lub 2) kopię odpowiedniego dokumentu finansowego (poręczenie, gwarancja) z potwierdzeniem złożenia oryginału tego dokumentu w kasie Urzędu Gminy (jeśli oryginał nie został dołączony do oferty). 6. Wadium w pieniądzu wniesione przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, może być - na jego pisemny wniosek - zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Ustawy PZP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. W/w warunki zostaną spełnione przez Wykonawcę jeżeli: a) Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Wykonawca dysponuje osobami lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych: wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych i c.o., - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, Jednocześnie należy wskazać osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy. c) Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane na obiektach użyteczności publicznej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia na łączną kwotę co najmniej 3 mln zł, w tym co najmniej 2 roboty na obiektach kubaturowych o specjalności konstrukcyjno-budowlanej i wartości minimum 750 tys. zł każda. Wykonawca sporządzi wykaz robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i załączy referencje poprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać: rodzaj wykonanych robót, wartość robót, termin realizacji, nazwę i adres Zamawiającego (wg Zał. Nr 5 do SIWZ). d) Wykonawca przedstawi aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Wykonawca przedstawi aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków wg formuły spełnia/niespełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów.Ni spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - stanowiący Zał. nr 2 do SIWZ, cena w ofercie powinna być podana cyfrowo i słownie. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - ofertę podpisuje Pełnomocnik. W miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum ( wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (wg Zał. Nr 3 do SIWZ). 3. Oświadczenie Wykonawcy, że przeprowadził wizję lokalną przedmiotowego budynku - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy ( Zał. nr 4 do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Dowód wpłaty wadium. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wyłącznie dla spółek cywilnych: (a) umowa spółki oraz (b) wskazane powyżej dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników; 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). 10. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Zał. nr 6 do SIWZ). Do oferty należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych: wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych i c.o., instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz posiadających wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym terminem ważności. Określony w zaświadczeniu termin ważności musi być aktualny na dzień składania ofert. Ponadto należy wskazać osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy. 11. Wykaz wykonanych robót budowlanych na obiektach użyteczności publicznej w okresie ostatnich pięciu (5) lat i zakończonych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia na łączną kwotę co najmniej 3 mln zł, w tym co najmniej 2 roboty na obiektach kubaturowych o specjalności konstrukcyjno-budowlanej i wartości minimum 750 tys. zł każda, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania tych zadań przez Inwestora (Zał. nr 5 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca był odpowiedzialny za realizacje zamówienia obejmującego roboty o różnym charakterze, należy wyodrębnić wartość robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia. 12. Szczegółowy kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, zawierający ceny za poszczególne roboty wymienione i ponumerowane w przedmiarze robót. Kosztorys winien zawierać tabele elementów scalonych oraz zestawienie sumaryczne robocizny, materiałów i sprzętu z cenami jednostkowymi. Ponadto należy podać wszystkie składniki (nośniki) cenotwórcze przyjęte do opracowania kosztorysu ofertowego. 13. Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu umowy opracowany w układzie miesięcznym (stanowiący załącznik do umowy). 14. Parafowany wzór umowy-stanowiący Zał. nr 1 do SIWZ. 15. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - art. 23 Ustawy PZP Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: a) Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych Wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) Wykazu Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5,7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zamiast dokumentu, o którym w pkt 6 Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokument dotyczy, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5,6,7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenia powinno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty winny zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem Za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igwa.pl, www.igwa.pl/ckip.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury i Promocji w Igołomi-Wawrzeńczycach 32-125 Wawrzeńczyce Nr 160.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Centrum Kultury i Promocji w Igołomi-Wawrzeńczycach 32-125 Wawrzeńczyce Nr 160.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.