eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Świadczenie usług poradnictwa psychologicznego na rzecz uczestników projektu"Rodzina silna wsparciem" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-28

Ogłoszenie nr 375188 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.

Ostróda: Świadczenie usług poradnictwa psychologicznego na rzecz uczestników projektu: "Rodzina silna wsparciem" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko- Mazurskiego 2014- 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 336609 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie, krajowy numer identyfikacyjny 51082709300000, ul. ul. Jana III Sobieskiego  5, 14100   Ostróda, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 642 98 89, faks 89 642 98 85, e-mail sekretariat@pcpr.ostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług poradnictwa psychologicznego na rzecz uczestników projektu: "Rodzina silna wsparciem" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

FZ.RSW.252.1.1.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi poradnictwa psychologicznego polegającego na sporządzeniu diagnozy uczestników projektu w procesie rekrutacyjnym oraz przeprowadzeniu indywidualnych / grupowych spotkań z uczestnikami projektu na terenie pięciu gmin powiatu ostródzkiego: Część 1- Miejsce wykonania zamówienia: m. Ostróda; Część 2- Miejsce wykonania zamówienia: m. Morąg; Część 3- Miejsce wykonania zamówienia: m. Małdyty; Część 4- Miejsce wykonania zamówienia: Gierzwałd gm. Grunwald; Część 5- Miejsce wykonania zamówienia: m. Dąbrówno; zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 3 do siwz). 2. Beneficjenci projektu to rodziny (osoby w wieku 15-64 lat, w tym osoby z niepełnosprawnością), z problemami opiekuńczo-wychowawczymi, w tym rodziny zastępcze / osoby z pieczy zastępczej. 3. Wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca w procesie rekrutacyjnym sporządzi diagnozy uczestnikom projektu. 2) Wykonawca dostosuje wsparcie psychologiczne do indywidualnych, zdiagnozowanych potrzeb uczestników, w oparciu o diagnozę i opinię sporządzoną dla uczestnika. 3) Wykonawca uwzględni tematykę wsparcia psychologicznego elementy: relacji interpersonalnych, budowania obrazu własnej osoby, umiejętności rozwiązywania problemów, radzenia sobie ze stresem, emocjami oraz sytuacjami trudnymi. 4) Wykonawca, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się współpracować z innymi specjalistami zatrudnionymi w projekcie. 5) Wykonawca będzie dokumentować własną pracę: a) w przypadku części zamówienia obejmującego rekrutację poprzez sporządzenie diagnozy uczestnikom, b) w przypadku konsultacji indywidualnych / grupowych poprzez: listy obecności, harmonogramy ,,raport monitoringowy" raz na kwartał oraz przeprowadzenie ankiet. 6) Wykonawca przedłoży wzory wszystkich dokumentów do akceptacji przez Zamawiającego, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 7) W przypadku zajęć grupowych Wykonawca przedstawi program zajęć każdorazowo do akceptacji przez Zamawiającego. 8) Termin spotkań będzie ustalany na bieżąco z Zamawiającym. 9) Spotkania odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00, Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, dopuszcza spotkania w soboty w godzinach 9.00-14.00. 10) Zamawiający zabezpiecza salę do przeprowadzenia spotkań. 11) Odbiór wykonanych usług przeprowadzony zostanie na podstawie dokumentacji złożonej przez Wykonawcę w formie oryginałów: diagnoz, list obecności, "raportów monitoringowych" oraz protokołu końcowego z wykonania usługi. 12) Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać "Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020". 13) Wykonawca zobowiązuje się realizować zadania zgodnie z "Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 85121270-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Część 2- Miejsce wykonania zamówienia: m. Morąg; Część 3- Miejsce wykonania zamówienia: m. Małdyty; Część 4- Miejsce wykonania zamówienia: Gierzwałd gm. Grunwald; Część 5- Miejsce wykonania zamówienia: m. Dąbrówno; Postępowanie, w częściach 2-5, unieważniono, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 uPzp- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożlwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający określił w specyfikacji istotnych warunków zamówienia liczbę części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć ofertę- 5 części (§ 33 ust. 1 siwz), a także maksymalną liczbę części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy- 1 część (§ 33 ust. 2 siwz, a także sekcja II.3 ogłoszenia o zamówieniu). Ponadto zgodnie z art. 36aa ust. 5 uPzp, Zamawiający w § 33 ust. 3 siwz opisał zasady, które zastosuje w celu wyboru, w której części zostanie wykonawcy udzielone zamówienie w przypadku, gdy w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia jeden wykonawca miałby uzyskać większą liczbę części zamówienia niż wynosi maksymalna liczba, na które może zostać mu udzielone zamówienie. Wobec zastrzeżenia, określonego w § 33 ust. 2 siwz, w sytuacji w której w postępowaniu wpływa tylko jedna oferta, złożona na większą ilość części, niż maksymalna ilość na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą. Jednocześnie udzielenie zamówienia, temu samemu wykonawcy w większej liczbie części, niż określona w § 33 ust. 2 siwz, spowodowałby naruszenie art. 36aa ust. 3 uPzp (w konsekwencji zasady równego traktowania wykonawców oraz zasady przejrzystości, określonych w art. 7 ust. 1 uPzp). Naruszenie to miałoby wpływ na wynik postępowania. Zgodnie z art. 146 ust. 6 uPzp, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych "może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania". Wobec wypełnienia wszystkich przesłanek określonych w art. 93 ust. 1 pkt 7 uPzp, Zamawiający zobowiązany był do unieważnienia postępowania w części 2, 3, 4 i 5.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Miejsce wykonania zamówienia: m. Ostróda
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT12480.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Logos Link Sp. z o.o.,  biuro@logoslink.eu,  ul. Na Stoku 2/37,  37-561 ,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11552,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11552,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11552,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.