Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-10
Hajnówka: Instalacja składanego lodowiska sezonowego pn. Biały Orlik w Hajnówce
Numer ogłoszenia: 375172 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hajnówka , ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822180, 6822875, faks 085 6822994.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja składanego lodowiska sezonowego pn. Biały Orlik w Hajnówce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis ogólny przedmiotu zamówienia 1.1. Opis przedmiotu oraz wielkości i zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, pierwszy montaż i uruchomienie składanego lodowiska sezonowego pn. Biały Orlik na terenie kompleksu sportowego powstałego w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 wraz z wyposażeniem, wykonanego w technologii aluminium wraz z agregatem chłodniczym, gwarantującego utrzymanie tafli lodu grubości 6cm przy temp. zewn. do +12°C i prędkości wiatru 2m/s i rozproszonym promieniu słonecznym, dokonanie pierwszego montażu i rozruchu lodowiska a także pierwszego demontażu lodowiska zgodnie z projektem umowy. 1.2. Miejsce dostawy. Miejscem dostawy jest boisko wielofunkcyjne poliuretanowe zlokalizowane przy ul. 3 Maja 54 w Hajnówce, na terenie kompleksu sportowego Moje boisko - Orlik 2012. 1.3. Charakterystyka obiektu: Dostawa , montaż i uruchomienie sztucznego lodowiska o wymiarach nie mniejszych niż 20x30 m (o powierzchni co najmniej 600 m2) składającego się z niżej wymienionych elementów: a) agregat chłodniczy o następujących parametrach: - moc chłodnicza min.150 kW dla 35% roztworu glikolu etylenowego -12,-9°C - cztery stopnie regulacji pracy: od 20 do 100%. - czynnik ziębniczy R 404A lub równoważny, o podobnych parametrach termodynamicznych, należący do grupy freonów ekologicznych, - wyposażony w automatykę sterującą pozwalającą na bezobsługową pracę. - współczynnik wydajności agregatu w trybie chłodzenia na poziomie minimum COP = 2,60 (COP - stosunek mocy chłodniczej do mocy pobieranej przez urządzenie). - agregat musi posiadać zintegrowany moduł hydrauliczny z pompą, 2 obwody ziębnicze, wentylatory chłodnicy z płynnie regulowaną prędkością z zastosowaniem falowników do sterowania wentylatorów, elektroniczny czujnik przepływu, sprężarki umieszczone w wytłumionej akustycznie przestrzeni, - głośność agregatu nie może powodować przekroczenia dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku wg rozporządzenia ministra Środowiska z dnia 14.06.2007r.(Dz. U. nr 120 poz.826) w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku, tabela 1 pkt 3. Poziom mocy akustycznej mierzony za pomocą pomiaru ciśnienia akustycznego w odległości 10 m od agregatu nie może przekraczać 65 dB. - agregat chłodniczy musi być nowy i posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami lub oznaczony znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz.881). - panel elektryczny agregatu odporny na wpływy atmosferyczne oraz wyposażony w dostęp rewizyjny. Agregat powinien być przystosowany do pracy przy temperaturze otoczenia w zakresie od -18 °C do +12°C (zabudowa agregatu poza pomieszczeniem, bez zadaszenia). - agregat wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający wyświetlanie informacji i kontrolę przynajmniej następujących elementów: - temperatury glikolu i czynnika chłodniczego, - ciśnienie czynnika chłodniczego, - zabezpieczenia przed zamarzaniem parownika, - izolowany zbiornik buforowy min. 500 l. - sterowanie zdalne: styki bez prądowe zabezpieczające urządzenie przed awarią całego urządzenia - modyfikowanie wartości zadanych temperatur glikolu, - uruchamianie lub zatrzymywanie urządzenia, - sterownik pozwala na określenie temperatury na wyjściu glikolu oraz zarządza pracą pompy. b) system chłodzący demontowanego lodowiska (wymiary modułu 5 m. x 1 m) wykonanego w technologii aluminiowej składającego się z następujących podzespołów: - z kolektorów zasilającego i powrotnego wykonanych z aluminium połączonych łącznikiem sprzęgającym, - orurowania chłodniczego z rurek aluminiowych połączonych przewodem giętkim pozwalającym na składanie i rozkładanie segmentu w sposób zapewniający szczelność instalacji. - dla połączenia między sobą rur kolektorów poszczególnych modułów muszą być użyte szybko-złącza zapewniające możliwie szybki montaż i demontaż oraz szczelność połączenia. Zamawiający nie dopuszcza łączenia rur kolektorów za pomocą złączy kołnierzowych, - główny przewód doprowadzający glikol do kolektora powinien być trwale osłonięty, - Wykonawca dostarczy glikol wraz ze zbiornikami do jego przechowywania, w ilości niezbędnej dla prawidłowej pracy układu podczas całego sezonu oraz napełni tymi czynnikami instalację chłodniczą, - Wykonawca dostarczy przenośną pompę do wypompowania po sezonie glikolu z instalacji, - ilość pojemników odpowiednia do magazynowania glikolu po zakończonym okresie zimowym w ilości wskazanej przez Wykonawcę, - Wykonawca przeprowadzi próbę szczelności instalacji chłodniczej, - cały modułowy system ziębniczy tafli lodowiska (nie poszczególne elementy składowe) musi być oznakowany CE lub oznakowany znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881). - system chłodniczy wykonany w technologii umożliwiającej składowanie segmentów jeden na drugim (palety). c) bandy rekreacyjne: - wyposażone w podstawy pozwalające na przymarzanie do lodu, - wykonane ze stali ogniowo ocynkowanej z wypełnieniem płytami PEHD w kolorze białym, - grubość min.6 mm., wysokość min. 1,2 m., promień bandy w narożnikach min 4,5 m., - bandy wyposażone być muszą w dolną listwę okopową wykonaną z PEHD o grubości min. 10 mm w kolorze żółtym do wysokości max. 0,20 m. oraz górne pochwyty wykonane z PE o grubości min. 10mm - wyposażone w dwie furtki i bramę wjazdową dla rolby (zlokalizowana na wprost istniejącej bramy wjazdowej, - wejście/wyjście - wyposażone w schodki do bramek wyłożone wykładziną umożliwiającą poruszanie się w łyżwach. d) chodniki gumowe dla łyżwiarzy: - 70 m2 (50 m x 1,5m), grubość min. 6 mm. - w kolorze czarnym, - ułożone w ciągach komunikacyjnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.11 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferent przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie stwierdzające uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie stwierdzające uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem, niniejszego zamówienia tj. wykonanie lodowiska o powierzchni min. 600m2 każde wraz z dostawą i montażem urządzeń towarzyszących ( w tym agregat chłodniczy o zbliżonej mocy), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zamówień oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że przedmiot zamówienia został wykonany lub wykonywany należycie i zgodnie z terminem.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy 00/100 złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Hajnówka , ul. Aleksego Zina1, 17-200 Hajnówka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Hajnówka, ul.Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- DOSTAWA W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO NACZEPY Z RUCHOMĄ PODŁOGĄ
- "Przebudowa drogi leśnej w ramach zadania pn.: "Budowa mijanek na drodze leśnej - dojazd pożarowy nr 13"
- Remont dachów bloków szpitalnych A,B,C,E i Przychodni Rej 1
- Wywóz, odbiór i utylizację odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz specjalnych wytwarzanych w SPZOZ w Hajnówce
- Dostawa komputerów stacjonarnych typu All-in-One
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego nowego samochodu ciężarowego 4x2 typu "hakowiec" z wciąganą na podwoziu hakowym cysterną asenizacyjną w ilości 1 szt.
więcej: przetargi w Hajnówce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.