eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Realizacja zadania remontowego polegającego na wykonaniu niezbędnej części roboty budowlanej przy ul. Odyńca 71 A w końcu roku 2016. W tym izolację pionową budynku od strony zewnętrznej wraz z robotami towarzyszącymi obiektu byłej kotłowni dla potrzeb Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Mokotów w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2016-12-28

Ogłoszenie nr 375168 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.

Warszawa: Realizacja zadania remontowego polegającego na wykonaniu niezbędnej części roboty budowlanej przy ul. Odyńca 71 A w końcu roku 2016. W tym izolację pionową budynku od strony zewnętrznej wraz z robotami towarzyszącymi obiektu byłej kotłowni dla potrzeb Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Mokotów w Warszawie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna im. Zygmunta Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny 28433900000, ul. ul. Wiktorska  10, 02587   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 228 451 989, faks 228 455 593, e-mail A_Winiarska@bpmok.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja Kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Realizacja zadania remontowego polegającego na wykonaniu niezbędnej części roboty budowlanej przy ul. Odyńca 71 A w końcu roku 2016. W tym izolację pionową budynku od strony zewnętrznej wraz z robotami towarzyszącymi obiektu byłej kotłowni dla potrzeb Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Mokotów w Warszawie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/05/Odyńca/11/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Realizacja zadania remontowego polegającego na wykonaniu niezbędnej części roboty budowlanej przy ul. Odyńca 71 A (możliwa część do wykonania w końcu roku 2016) 20% całego przedsięwzięcia II etapu remontowego. W tym izolację pionową budynku od strony zewnętrznej wraz z robotami towarzyszącymi obiektu byłej kotłowni dla potrzeb Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Mokotów w Warszawie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45320000-6
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Negocjacje bez ogłoszenia

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT40291.11
Walutaeuro


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPHU KOMPLEKS,  kompleksmen@gmail.com,  03-632 Warszawa, ul.Śmieszna 3,  03-632,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 203990,17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 203990,17
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 264709,22
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  negocjacje bez ogłoszenia  na podstawie art. 62 ust. 1 pkt.4  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Roboty przewidziane do wykonania w ramach remontu budynku byłej kotłowni powinny się zakończyć w 2016 r., a dotyczą wykonania izolacji ścian fundamentowych budynku oraz izolacji cieplnej elewacji budynku. Wykonanie tych robót w br. zapobiegnie dewastacji fizycznej przegród budowlanych, fundamentów i elewacji: zawilgocenia fundamentów i przemarzanie ścian nadziemia. Wobec powyższego zachodzi pilna potrzeba wykonania w/w robót, która to potrzeba nie wynika z przyczyn zawinionych przez zamawiającego i ma obiektywny charakter. Niemożność zachowania terminów określonych dla przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego lub negocjacji z ogłoszeniem wynika z pilnej potrzeby udzielenia zamówienia i jego realizacji art. 62 ust. 1 pkt.4.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.