eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa materiałów medycznych i środków farmaceutycznych do Spec.Psych. ZOZ - NO/PN/D/10/10/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-27

Łódź: Dostawa materiałów medycznych i środków farmaceutycznych do Spec.Psych. ZOZ - NO/PN/D/10/10/09
Numer ogłoszenia: 375130 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych i środków farmaceutycznych do Spec.Psych. ZOZ - NO/PN/D/10/10/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2)Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na następujące części (pakiety) zamówienia : Pakiet nr 1 - Materiały medyczne - Opatrunki - zał. nr 2a Pakiet nr 2 - Materiały medyczne - Elektromedycyna - zał. nr 2b Pakiet nr 3 - Materiały medyczne - Testy paskowe -zał. nr 2c Pakiet nr 4 - Środki farmaceutyczne - Substancje do receptury -zał. nr 2d Pakiet nr 5 - Materiały medyczne - Instrumentarium -zał. nr 2e Pakiet nr 6 - Artykuły Techniczno-materiałowe - Butelki -zał. nr 2f Pakiet nr 7 - Artykuły pomocnicze do receptury - zał. nr 2g 3) Miejsce realizacji (lokalizacja): Pakiety 1-7 Apteka szpitalna przy Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159 4) Zamawiający nie wyraża zgody na wykonanie części zamówienia przez podwykonawców. 5) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów medycznych i środków farmaceutycznych nr sprawy NO/PN/D/10/10/09 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg załączników do SIWZ zał. nr 2(a-g) CPV: pakiet 1: 33141100-1 (opatrunki) pakiet 2,3,4,6,7: 33690000-3 (różne produkty lecznicze) pakiet 5 : 33141310-6 (strzykawki) a/ Dostawę asortymentu do siedziby zamawiającego ( do magazynu Apteki Spec. Psych. ZOZ) zapewnia Wykonawca, ponosząc koszty i ryzyko transportu. b/ Towar będzie dostarczany w godzinach od 8:00 do 14:00 , oprócz sobót i niedziel. C/ Rozładunek z samochodu każdej partii materiału przez pracowników wykonawcy, a jeśli korzysta z usług firm przewozowych przez pracowników firmy, do pierwszego wskazanego miejsca przez Kierownika lub pracownika apteki. d/ W razie reklamacji ilościowych bądź jakościowych oferent będzie je uwzględniał na swój koszt w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji e/ Gwarancji podlegają uszkodzenia powstałe w czasie transportu f/ Dostawca zobowiązuje się w przypadku reklamacji wymienić towar na wolny od wad w najkrótszym terminie tj. 7 dni. g/ Dostawca samodzielnie nie może dokonać jakichkolwiek podmian asortymentu zamówienia towaru h/ Terminowa realizacja zamówień składanych telefonicznie lub faksem w ciągu 4 dni. i/ Oferta asortymentowa musi być pełna j/ Dostarczony towar musi mieć okres ważności co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy (dotyczy materiałów medycznych i środków farmaceutycznych, wymagających terminu przydatności do użycia). 6) Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. d) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. e)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.14.11.00-1, 33.14.13.10-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium w tym postępowaniu przetargowym.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: A) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. B) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. C) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. D) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Warunek uważa się za spełniony, jeżeli wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (warunek podmiotowy). Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawcy powinni załączyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w punkcie V SIWZ. 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy zał. 3 do SIWZ. 1.3 Oświadczenie- Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zał. 5 do SIWZ. 1.4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5 Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Należy wykazać, że wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w kwocie stanowiącej nie mniej niż : 1 pakiet- 120722,00 zł brutto 2 pakiet- 19567,00 zł brutto 3 pakiet- 16759,00 zł brutto 4 pakiet- 10985,00 zł brutto 5 pakiet- 85862,00 zł brutto 6 pakiet- 18923,00 zł brutto 7 pakiet- 5330,00 zł brutto 1.6 Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności EC, lub certyfikat CE i jest dopuszczony do obrotu na polskim rynku ( zgodnie z Ustawą z dnia 06.09.2001 r. prawo farmaceutyczne ( Dz.U. Nr 53 poz. 533 z 2004 r. ze zmianami). Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w dokumenty rejestracji produktów, oraz wezwania Wykonawcy do okazania dokumentu potwierdzającego rejestrację(zgłoszenie) produktu leczniczego przed podpisaniem umowy przetargowej. (dotyczy materiałów medycznych). 1.7 Załączenie do oferty stosownych koncesji, zezwoleń na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej. 1.8 Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ww pkt: 1.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał w całości wykonanie decyzji właściwego organu. W przypadku składania dokumentów w formie kserokopii wymagane jest potwierdzenie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria-lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi ul.Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź Budynek Administracyjny B Ip. pok. 111.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 11:30, miejsce: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi ul.Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź Budynek Administracyjny A 2 pietro - sekretariat pok.201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Materiały medyczne - Opatrunki - zał. nr 2a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są materiały medyczne - opatrunki w ilościach i asortymencie określonym w zał. nr 2a do Siwz poz.1 - /gaza/- powinna zawierać 100% bawełny, mieć jednorodną strukturę tkania, bez luźnych nitek, być miękka i wchłanialna. Poz.5,6 - /kompresy gazowe jałowe/ - powinny być wykonane z gazy 100% bawełnianej, Hydrofilowe, bielone brzegi winny być składane do wewnątrz, bez luźnych nitek - Sterylizowane parą wodną! poz.9 - /lignina w arkuszach/ - powinna charakteryzować się miękką i dużą chłonnością. poz.10 - /opaska dziana/ - powinna być nierozciągliwa, dobrze dostosowująca się do wszystkich profili ciała, dobrze tolerowana przez skórę i przepuszczająca powietrze. Powinna być pakowana pojedyńczo. poz.11 -/Opaska elastyczna tkana/ - powinna mieć krepopodobną strukturę gwarantującą wysoką elastyczność i zabezpieczającą przed zsuwaniem. Powinna przepuszczać powietrze. Powinna być pakowana pojedyńczo. Poz.14,15 - /pieluchomajtki/ - nieprzepuszczające ze wskaźnikiem wilgotności , dopasowane anatomicznie, zabezpieczające przed wyciekaniem na boki. Poz.19,20 - /plastry/ - hypoalergiczne, klej kauczukowy przepuszczający powietrze, przy usuwaniu nie zostawia kleju, opatrunek o dużej chłonności, strona zewnętrzna impregnowana - nie ulega zawilgoceniu, tkanina wiskozowa. Poz.24 - /wata/ bawełna 70%+wiskoza 30%, powinna być miękka i sprężysta, charakteryzować się dużą chłonnością..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Materiały medyczne - Elektromedycyna - zał. nr 2b.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są materiały medyczne - elektromedycyna w ilościach i asortymencie określonym w zał nr 2b do Siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Materiały medyczne - Testy paskowe -zał. nr 2c.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są materiały medyczne- testy paskowe w ilościach i asortymencie określonym w zał. nr 2c do Siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Środki farmaceutyczne - Substancje do receptury -zał. nr 2d.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są środki farmaceutyczne - Substancje do receptury - w ilościach i asortymencie określonym w zał. nr 2d do Siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Materiały medyczne - Instrumentarium -zał. nr 2e.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia są materiały medyczne - Instrumentarium w ilosciach i asortymencie określonym w zał. nr 2e do Siwz poz.3-7 - cewniki Foleya - opakowanie folia-folia poz.23 - plastry do venflonów - włóknina biała 6 cm x 8 cm poz.30 - strzykawki insulinowe - pakowane po 100 szt. poz.31 - zestawu - strzykawki 100ml Janette - z dołączonym łącznikiem Luer poz.36 - strzykawki 50-60ml typu Luer-Lock poz.38 -Venflony wykonane z PTFE, z dodatkowym portem i linią RTG na całej długosci cewnika, przepływ 61ml min sterylizowane tlenkiem etylenu poz.39 - Venflony wykonane PTFE sterylizowane tlenkiem etylenu, z dodatkowym portem i linią RTG na całej długości cewnika, przepływ 90ml min poz.40 - Venflony wykonane z PTFE z dodatkowym portem i linią RTG na całej długości cewnika, przepływ 36ml min, sterylizowane tlenkiem etylenu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Artykuły Techniczno-materiałowe - Butelki -zał. nr 2f.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia są artykuły Techniczno-materiałowe - Butelki w asortymencie i ilościach określonych w zał. nr 2f do Siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Artykuły pomocnicze do receptury - zał. nr 2g.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są artykuły pomocnicze do receptury w ilościach i asortymencie określonym w zał. nr 2g do Siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.