To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-12
Szubin: dostawę środków czystości, artykułów papierniczych, środków sanitarnych oraz akcesoriów do sprzątania, a także środków czystości specjalistycznych do kuchni na potrzeby Miejskiego Zespołu Oświaty Sportu i Rekreacji w Szubinie oraz placówek oświatowych
gm. Szubin w roku 2013
Numer ogłoszenia: 37511 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11125 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Oświaty Sportu i Rekreacji, ul. Kcyńska 12A, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3842152, 3842454, faks 052 3842152, 3842454.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oświata.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę środków czystości, artykułów papierniczych, środków sanitarnych oraz akcesoriów do sprzątania, a także środków czystości specjalistycznych do kuchni na potrzeby Miejskiego Zespołu Oświaty Sportu i Rekreacji w Szubinie oraz placówek oświatowych gm. Szubin w roku 2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, środków sanitarnych oraz akcesoriów do sprzątania na potrzeby Miejskiego Zespołu Oświaty Sportu i Rekreacji w Szubinie oraz placówek oświatowych gm. Szubin w roku 2013. Częstotliwość dostawy towarów odbywać się będzie dwa razy w roku. Zamawiający przewiduje, że pierwsza dostawa ma nastąpić w terminie do dwóch tygodni od dnia podpisania umowy, natomiast druga dostawa do dnia 31 lipca 2013r. Zamawiający informuje, że podana w niniejszej specyfikacji wielkość zamówienia jest stałą i nie ulegnie ona zmianie. Dostawa towarów następować będzie transportem własnym Dostawcy bezpłatnie do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Szubinie, Szkoły Podstawowej w Turze, Szkoły Podstawowej w Królikowie, Szkoły Podstawowej w Chomętowie, Szkoły Podstawowej w Kołaczkowie, Samorządowego Przedszkola Nr 2 w Szubinie, Samorządowego Przedszkola Nr 3 w Szubinie, Gimnazjum Nr 1 w Szubinie, Zespołu Szkół w Szubinie, Zespołu Szkół w Rynarzewie, Zespołu Szkół w Kowalewie, Ośrodka Sportu i Rekreacji w Szubinie oraz Stadionu Miejskiego w Szubinie. Szczegółowy (podzielony na poszczególne jednostki) zakres zamówienia został określony w formularzu zamówienia według załącznika 5. Zamawiający podzielił zamówienie na zadania i dopuścił możliwość złożenia oferty na całość zamówienia lub na poszczególne zadania. Zadanie 1 Zamówienie dotyczy dostawy środków czystości w roku 2013 dla Miejskiego Zespołu Oświaty Sportu i Rekreacji w Szubinie oraz placówek oświatowych gm. Szubin. Asortyment oferowany przez Dostawcę w zadaniu I zamówienia powinien być: - dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta; - zdatny do użytku przez okres co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy; - posiadać atest PZH; - posiadać karty charakterystyki do środków chemicznych, które dostawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pierwszą dostawą towarów formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę. Karty charakterystyki winny być sporządzone w języku polskim. Zadanie 2 Zamówienie dotyczy dostawy artykułów papierowych w roku 2013 dla Miejskiego Zespołu Oświaty Sportu i Rekreacji w Szubinie oraz placówek oświatowych gm. Szubin. Zadanie 3 Zamówienie dotyczy dostawy środków sanitarnych, akcesoriów do sprzątania w roku 2013 dla Miejskiego Zespołu Oświaty Sportu i Rekreacji w Szubinie oraz placówek oświatowych gm. Szubin. Zadanie 4 Zamówienie dotyczy dostawy środków czystości specjalistycznych do kuchni w roku 2013 dla Miejskiego Zespołu Oświaty Sportu i Rekreacji w Szubinie oraz placówek oświatowych gm. Szubin. Asortyment oferowany przez Dostawcę w zadaniu IV zamówienia powinien być: - dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta; - zdatny do użytku przez okres co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy; - posiadać atest PZH; - posiadać karty charakterystyki do środków chemicznych, które dostawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pierwszą dostawą towarów formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę. Karty charakterystyki winny być sporządzone w języku polskim..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00 - Specjalistyczne produkty chemiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zamówienie dotyczy dostawy środków czystości w roku 2013 dla Miejskiego Zespołu Oświaty Sportu i Rekreacji w Szubinie oraz placówek oświatowych gm. Szubin. Asortyment oferowany przez Dostawcę w zadaniu I zamówienia powinien być: - dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta; - zdatny do użytku przez okres co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy; - posiadać atest PZH; - posiadać karty charakterystyki do środków chemicznych, które dostawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pierwszą dostawą towar
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOGOS s.c. K.RUTECKA, P.SYCZYŁO
jakie przetargi wygrała firma
LOGOS s.c. K.RUTECKA, P.SYCZYŁO
- LOGOS S. C. K. Rutecki, P. Syczyło, ul. M. Skłodowskiej - Curie 73, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37933,53
Oferta z najniższą ceną: 37933,53 / Oferta z najwyższą ceną: 52451,59
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zamówienie dotyczy dostawy artykułów papierowych w roku 2013 dla Miejskiego Zespołu Oświaty Sportu i Rekreacji w Szubinie oraz placówek oświatowych gm. Szubin.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ADMOR Jolanta Moryto, ul. Wilczyńskiego 35/1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14812,60
Oferta z najniższą ceną: 14812,60 / Oferta z najwyższą ceną: 17884,08
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zamówienie dotyczy dostawy środków sanitarnych, akcesoriów do sprzątania w roku 2013 dla Miejskiego Zespołu Oświaty Sportu i Rekreacji w Szubinie oraz placówek oświatowych gm. Szubin.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU FRESH Magdalena Smolińska - Kornowicz, ul. Polna 129, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17677,33
Oferta z najniższą ceną: 17677,33 / Oferta z najwyższą ceną: 32839,68
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zamówienie dotyczy dostawy środków czystości specjalistycznych do kuchni w roku 2013 dla Miejskiego Zespołu Oświaty Sportu i Rekreacji w Szubinie oraz placówek oświatowych gm. Szubin. Asortyment oferowany przez Dostawcę w zadaniu IV zamówienia powinien być: - dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta; - zdatny do użytku przez okres co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy; - posiadać atest PZH; - posiadać karty charakterystyki do środków chemicznych, które dostawca ma obowiązek dostarczyć
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IKA Robert Albrecht, ul. Czechosłowacka 43/2, 61-456 Poznań, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3770,05
Oferta z najniższą ceną: 3770,05 / Oferta z najwyższą ceną: 9279,42
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SZUBIN
więcej: przetargi SZUBIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.