eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ BUDYNKU PRZY ULICY KOŚCIUSZKI 22 W PIEKARACH ŚLĄSKICH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-28

Ogłoszenie nr 375068 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.

Piekary Śląskie: PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ BUDYNKU PRZY ULICY KOŚCIUSZKI 22 W PIEKARACH ŚLĄSKICH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 346626-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 356437-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Bytomska  84, 41940   Piekary Śląskie, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 939 379, faks 32 287 22 69, e-mail um@um.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ BUDYNKU PRZY ULICY KOŚCIUSZKI 22 W PIEKARACH ŚLĄSKICH

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271-59/IG/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejących pomieszczeń i zmianie sposobu ich użytkowania, budynku przy ul. Kościuszki 22 na kondygnacji parteru. Roboty obejmują w szczególności branżę sanitarną, elektryczną, teletechniczną i ogólnobudowlaną w zakresie przystosowania pomieszczeń do funkcji biurowych. Roboty te wykonywane będą wewnątrz budynku. Zakres zadania obejmuje także swym zakresem wymianę okien, ocieplenie i otynkowanie elewacji, a także fragment chodnika. Poniżej wyszczególniono najistotniejsze roboty w podziale na branże budowlane: I. Roboty ogólnobudowlane, w szczególności: 1. Rozebranie murów - ok. 10 m3. 2. Zeskrobanie i zmycie starej farby - ok. 540 m2. 3. Wykucie otworów - ok. 1,5 m3. 4. Ścianki działowe gk - ok. 31 m2. 5. Tynki - ok. 50 m2. 6. Gładzie gipsowe - ok. 540 m2. 7. Powłoki malarskie - ok. 540 m2. 8. Montaż drzwi drewnianych i aluminiowych - ok. 13,4 m2. 9. Sufity podwieszane - ok. 195 m2. 10. Izolacja pionowa - ok. 68 m2. 11. Izolacja pozioma - ok. 27 m2. 12. Wylewka samopoziomująca - ok. 112 m2. 13. Posadzki z wykładzin PCV - ok. 112 m2. 14. Posadzki płytkowe - ok. 83 m2. 15. Izolacje przeciwwilgociowe - ok. 195 m2. 16. Posadzki cementowe - ok. 195 m2. 17. Ocieplenie ścian budynku - ok. 133 m2. 18. Tynk elewacyjny - ok. 133 m2. 19. Okna - ok. 41 m2. 20. Chodnik z kostki betonowej - ok. 30 m2. wraz z pozostałymi robotami towarzyszącymi. II. Roboty sanitarne, w szczególności: 1. Demontaż rurociągów - ok. 12 m. 2. Demontaż podejść i armatury - 5 szt. 3. Wykonanie przewodów wodociągowych - ok. 48 m. 4. Wykonanie przewodów kanalizacyjnych - ok. 29 m. 5. Montaż wpustów ściekowych - 2 szt. 6. Montaż czyszczaków - 1 szt. 7. Montaż misek ustępowych - 4 kpl. 8. Montaż umywalek - 4 szt. 9. Montaż zlewozmywaka - 1 szt. 10. Montaż zaworów - 19 szt. 11. Montaż baterii umywalkowych - 5 szt. 12. Montaż kotła elektrycznego z naczyniem wzbiorczym - 1 szt. 13. Montaż podgrzewacza - 1 szt. 14. Rurociągi - ok. 8 m. 15. Montaż ogrzewania podłogowego wraz z osprzętem - ok. 180 m2. 16. Izolacja cieplna i przeciwwilgociowa - ok. 180 m2. 17. Wentylator - 1 szt. 18. Czerpnie - 1 szt. 19. Tłumiki - 1 szt. 20. Przepustnice - 7 szt. 21. Przewody wentylacyjne - ok. 8,5 m. 22. Kratki wentylacyjne - 2 szt. 23. Anemostaty - 7 szt. 24. Nawiewniki - 8 szt. wraz z pozostałymi robotami towarzyszącymi. III. Roboty elektryczne i teletechniczne, w szczególności: 1. Okablowanie zasilania - ok. 2,5 m. 2. Rozdzielnia - 1 szt. 3. Wykonanie instalacji w pomieszczeniu nr 9 (pokój biurowy nr 3) - przewody kabelkowe - ok. 129 m, okablowani strukturalne - ok. 106 m, montaż opraw awaryjnych - 1 kpl, montaż opraw oświetleniowych - 2 kpl., montaż gniazd RJ45 - 2 szt, łączniki - 1 szt., osprzęt elektroinstalacyjny - 1 szt., gniazda instalacyjne - 4 szt., wraz z robotami towarzyszącymi. 4. Wykonanie instalacji w pomieszczeniu nr 8 (pokój biurowy nr 2) - przewody kabelkowe - ok. 149 m, okablowani strukturalne - ok. 213 m, montaż opraw awaryjnych - 1 kpl, montaż opraw oświetleniowych - 4 kpl., montaż gniazd RJ45 - 6 szt, łączniki - 1 szt., osprzęt elektroinstalacyjny - 2 szt., gniazda instalacyjne - 11 szt., wraz z robotami towarzyszącymi. 5. Wykonanie instalacji w pomieszczeniu nr 7 (pokój biurowy nr 1) - przewody kabelkowe - ok. 138 m, okablowani strukturalne - ok. 172 m, montaż opraw awaryjnych - 1 kpl, montaż opraw oświetleniowych - 8 kpl., montaż gniazd RJ45 - 8 szt, łączniki - 1 szt., osprzęt elektroinstalacyjny - 4 szt., gniazda instalacyjne - 14 szt., wraz z robotami towarzyszącymi. 6. Wykonanie instalacji w pomieszczeniu nr 2 (poczekalnia) - przewody kabelkowe - ok. 78 m, okablowani strukturalne - ok. 72 m, montaż opraw awaryjnych - 1 kpl, montaż opraw oświetleniowych - 10 kpl., montaż gniazd RJ45 - 6 szt, łączniki - 2 szt., gniazda instalacyjne - 11 szt., wraz z robotami towarzyszącymi. 7. Wykonanie instalacji w pomieszczeniu nr 1 (wiatrołap) - przewody kabelkowe - ok. 8 m, montaż opraw awaryjnych - 1 kpl, montaż opraw oświetleniowych - 2 kpl., wraz z robotami towarzyszącymi. 8. Wykonanie instalacji w pomieszczeniu nr 3 (pomieszczenie pomocnicze) - przewody kabelkowe - ok. 149 m, okablowani strukturalne - ok. 420 m, montaż opraw awaryjnych - 1 kpl, montaż opraw oświetleniowych - 6 kpl., montaż gniazd RJ45 - 8 szt, łączniki - 1 szt., osprzęt elektroinstalacyjny - 3 szt., gniazda instalacyjne - 14 szt., wraz z robotami towarzyszącymi. 9. Wykonanie instalacji w pomieszczeniu nr 4 i 5 (WC) - przewody kabelkowe - ok. 51,5 m, montaż opraw awaryjnych - 1 kpl, montaż opraw oświetleniowych - 8 kpl., łączniki - 5 szt., gniazda instalacyjne - 2 szt., wraz z robotami towarzyszącymi. 10. Wykonanie instalacji w pomieszczeniu nr 6 (serwerownia) - przewody kabelkowe - ok. 18 m, montaż opraw awaryjnych - 1 kpl, oprawy oświetleniowe - 1 kpl., montaż szafy dystrybucyjnej 19" wraz z wyposażeniem - 1 kpl., wraz z robotami towarzyszącymi. 11. Wykonanie instalacji alarmowej wraz z wyposażeniem - 1 kpl. (w szczególności: czujki ruchu, centrala, sygnalizatory, akumulator, zasilacz, obudowa, urządzenia zdalnej transmisji, okablowanie, czytnik i klawiatura szyfrowa) wraz z robotami towarzyszącymi. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, STWiORB i przedmiar robót. 3. Wycenę wszystkich robót w kosztorysie ofertowym należy sporządzić w formie kosztorysu uproszczonego, zgodnie z załączonym w SIWZ przedmiarem robót. Zamawiający zastrzega sobie, iż przed podpisaniem umowy dla celów rozliczeniowych oferent przedstawi kosztorys szczegółowy wraz z dołączonym zestawieniem cen robocizny, materiałów i sprzętu. Rozliczenie wykonanych robót nastąpi kosztorysem powykonawczym w oparciu o przedstawiony kosztorys ofertowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową i harmonogramem robót. Zakres prac powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją budowlaną i obowiązującymi przepisami i normami w tej dziedzinie. Wykonawca winien stosować materiały posiadające karty techniczne, certyfikaty, atesty, świadectwa do stosowania w budownictwie, aprobaty techniczne itp. wykazane w ofercie dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach dokumentację odbiorową. 4. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 5. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV) 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne. 6. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) fizyczne wykonanie robót branży sanitarnej, 2) fizyczne wykonanie robót branży elektrycznej i teletechnicznej, 3) fizyczne wykonanie robót branży budowlanej Powyższy wymóg nie dotyczy osób nadzorujących te roboty, a wykonujących samodzielne funkcje techniczne na budowie takiej jak: kierownik budowy, kierownik robót. 4) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 6.1 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określony został w § 1 pkt 10 projektu umowy. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 8 na który składają się: 1) Dokumentacja projektowa 2) STWIORB, 3) Kosztorysy ofertowe ( przedmiary robót) a) roboty branży budowlanej, b) roboty branży sanitarnej, c) roboty branży elektrycznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT373707.48
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe HYDROBUD sp. z o.o. ,  hydrobudchorzow@poczta.onet.pl,  ul. Inwalidzka 18,  41-506,  Chorzów,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 456742.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 456742.68
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 569954.30
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.