eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych i odpadów przeznaczonych do kompostowni oraz dzierżawa kontenerów i wywóz odpadów niesegregowanych z kontenerów w 2017 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-28

Ogłoszenie nr 375060 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.

Katowice: Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych i odpadów przeznaczonych do kompostowni oraz dzierżawa kontenerów i wywóz odpadów niesegregowanych z kontenerów w 2017 roku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 352827-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zieleni Miejskiej, krajowy numer identyfikacyjny 3545711101122, ul. ul. Tadeusza Kościuszki  138, 40523   Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322 515 186, faks 322 515 081, e-mail zzm_katowice@pro.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.um.katowice.pl/jednostki/zzm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych i odpadów przeznaczonych do kompostowni oraz dzierżawa kontenerów i wywóz odpadów niesegregowanych z kontenerów w 2017 roku.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

NZI.261.18.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych i odpadów przeznaczonych do kompostowni oraz dzierżawa kontenerów i wywóz odpadów niesegregowanych i segregowanych z kontenerów w 2017 roku. 1.Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (20 03 01) w ilości około 300 ton i odpadów przeznaczonych do kompostowni (20 02 01 podlegających biodegradacji) w ilości około 2 000 ton. Podane ilości powyżej są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie. Z tytułu zmniejszenia ilości, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie odszkodowawcze. Odpady będą przywożone transportem Zamawiającego na teren składowisk do tego przeznaczonych, usytuowanych w obrębie miasta Katowice. Odpady będą przywożone przez Zamawiającego z terenów utrzymywanych przez Zakład Zieleni Miejskiej w Katowicach. Zgodnie z art. 20 ust. 7 ustawy o odpadach (Dz. U. 2013 poz 21 z późń. zm.) zakazuje się przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, i ile są przeznaczone do składowania oraz odpadów zielonych poza obszarem regionu gospodarki odpadami komunalnymi, na którym zostały wytworzone. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu umowę z jedną z regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK), wskazanych w załączniku do Uchwały Nr IV/25/2/2012 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 24 sierpnia 2012 roku w sprawie wykonania "Planu gospodarki odpadami dla województwa śląskiego 2014" zmienionej Uchwałą Nr IV/32/9/2013 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 25 marca 2013 roku w sprawie zmiany uchwały Nr IV/25/2/2012 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 24 sierpnia 2012 roku w sprawie wykonania "Planu gospodarki odpadami dla województwa śląskiego 2014" ( Dziennik Urzędowy Województwa Śląskiego, poz. 2820 z późn zm.), na odbiór niesegregowanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych. Usługa wykonywana będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1500 oraz w soboty, a także na dodatkowe telefoniczne zgłoszenie. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zatrudniania osób wykonujących czynności przy realizacji przedmiotu umowy w sposób wskazany w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, na podstawie umowy o pracę. 2. Dzierżawa i wywóz kontenerów z odpadami niesegregowanymi (20 03 01) oraz segregowanymi z terenu administrowanego przez Zakład Zieleni Miejskiej Katowice, ul. Kościuszki 138 - w ilości jak w tabeli: Lp. Rok 2017 [od - do] ilość mies. Miejsce pojemn. [l] / ilość szt. wywozy / tydzień lub mies. 1 01.01.-31.12. 12 KPL Leśniczanka 1100 l, 2 szt 1/tydzień 2 01.04.-30.09. 6 KPL Leśniczanka 1100 l, 2 szt 1/tydzień 3 01.01.-31.12. 12 Kościuszki 138 KP-7, 1 szt. 1/tydzień 4 01.01.-31.12. 12 Kościuszki 138 kontener żużel 5 m3, 1 szt 1/miesiąc 5 01.01.-31.12. 12 Park Zadole 1100 l, 1 szt. 1/tydzień 6 01.01.-31.12. 12 Bednorza 60 1100 l, 1 szt. 1/tydzień 7 01.01.-31.12. 12 Piękna P. Kościuszki 1100 l, 1 szt. 2/tydzień 8 01.04.-30.09. 6 Piękna P. Kościuszki 1100 l, 1 szt. 2/tydzień 9 01.01.-31.12. 12 Janów ogrodnictwo 360, 1 szt. 1/tydzień 10 01.01.-31.12 12 Warszawska 53 360 l, 1 szt. 1/tydzień 11 01.01.- 31.12. 12 3 Maja 40 360 l, 1 szt. 1/tydzień 12 01.01.-30.04. 01.11.-31.12. 6 Janów Ogrodnictwo * kontener na żużel 5m3, 1 szt. 1 / 2 tygodnie 13 01.01.-31.12 12 Janów Ogrodnictwo Odpady segr. 3 szt. 1/mies. 14 01.01.-31.12 12 Park Zadole Odpady segr. 3 szt. 1/ mies. 15 01.01.-31.12 12 Baza ZZM - Kościuszki 138 Odpady segr. 3 szt. 1/mies. 16 01.01.-31.12 12 Park Kościuszki Odpady segr. 3 szt. 1/mies. Podane ilości w powyższej tabeli są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie. Z tytułu zmniejszenia ilości Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie odszkodowawcze. * Uwaga! W pozycji nr 12 pojemniki należy wywozić 1 raz na dwa tygodnie * Uwaga! Od pozycji nr 13 do pozycji nr 16 - odpady segr. - oznacza pojemniki kolorowe na odpady segregowane. Odpady komunalne z kontenerów będą wywożone transportem Wykonawcy. Częstotliwość wywozu zgodnie z tabelą powyżej. 3. Uwaga!!! Zamawiający przewiduje dodatkowe wywozy poszczególnych kontenerów wg bieżących potrzeb. Przewidywana ilość dodatkowych wywozów w roku 2017, dla poszczególnych kontenerów wynosi: a) Kontener 1100 l - 5 razy; b) Kontener KP-7 - 5 razy; c) Kontener 360 I - 5 razy; d) Kontener na żużel 5 m3 - 5 razy; e) Kontenery na odpady segregowane (3 szt. ) - 5 razy. 4. Po odebraniu odpadów od Zamawiającego, Wykonawca przejmuje obowiązek dalszego gospodarowania odpadami na zasadach określonych w ustawie o odpadach oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511100-3, 90533000-2, 90514000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT143685.19
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ,  info@mpgk.com.pl,  ul. Obroki 140,  40-833,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 147773,18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 147773,18
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 147773,18
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.