eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Przetarg nieograniczony na przygotowanie i wydanie posiłków w ramach programu :Pomoc państwa w zakresie dożywiania dla potrzebujących miasta Łomża oraz dla beneficjentów w ramach projektu systemowego EFS - Nowa droga do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w 2011 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-07

Łomża: Przetarg nieograniczony na przygotowanie i wydanie posiłków w ramach programu :Pomoc państwa w zakresie dożywiania dla potrzebujących miasta Łomża oraz dla beneficjentów w ramach projektu systemowego EFS - Nowa droga do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 37502 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomży , ul. Dworna 23B, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2164088, 2164260, faks 086 2165851.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.lomza.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na przygotowanie i wydanie posiłków w ramach programu :Pomoc państwa w zakresie dożywiania dla potrzebujących miasta Łomża oraz dla beneficjentów w ramach projektu systemowego EFS - Nowa droga do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w 2011 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wydanie do 200 w tym 60 z dowozem dwu daniowych obiadów dziennie , 5-7 dni w tygodniu od kwietnia do grudnia 2011r dla podopiecznych MOPS w Łomży w ramach programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania . W związku z tym przedsiębiorca musi posiadać odpowiednią bazę lokalową na terenie miasta Łomża. Posiłek będzie przyznawany na podstawie decyzji administracyjnej dla osób niepełnosprawnych , chorych , w podeszłym wieku oraz dla młodzieży ponad gimnazjalnej Obiady powinny być pełnowartościowe pod względem odżywczym, różnorodne, zgodne z zasadami żywienia Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie . Oczekiwana średnia wartość energetyczna jednego zestawu obiadowego : na poziomie minimum 1000 kcal w tym udział energii z białka od 14 % do 15%. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków dobrej jakości , o rzetelnej wadze, odpowiednim poziomie energetycznym i odżywczym. Wykonawca gwarantuje jakość obiadów na poziomie nie gorszym , niż wynika to z jadłospisu dekadowego opracowanego według wzoru stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca gwarantuje niezmienność ceny wydanych obiadów przez cały okres obowiązywania umowy .Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli estetyczności i prawidłowości przygotowania posiłku zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i na warunkach określonych w umowie. Należność za wydane posiłki będzie przekazywana na konto przedsiębiorcy po przedłożeniu faktury VAT w terminie uzgodnionym w umowie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.52.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku : Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą się prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie obrotu artykułami stanowiącymi przedmiot zamówienia. 2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku. 3. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków : Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy -Prawo zamówień publicznych. 6. Spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy. 7. Złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniają wszystkie warunki wymagane przez ustawę prawo zamówień publicznych Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy do oferty załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4 - Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja o pozostałych dokumentach , jakie Wykonawca musi złożyć w niniejszym postępowaniu: -Podpisany przez Wykonawcę Wzór umowy - Załącznik nr 6 i Załącznik nr 7 -Oświadczenie , że Wykonawca spełnia i przyjmuje warunki określone w niniejszej specyfikacji i we wzorze umowy- Załącznik nr 5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych wyżej, wykonawca składa dokumenty i oświadczenia zgodnie z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów, kopie dokumentów dotyczące odpowiednio wykonawcy lub podmiotu są potwierdzane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub podmiot. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Obowiązkiem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia. Zamawiający może żądać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, umowy regulującej ich współpracę a w przypadku uznania ich oferty za najkorzystniejszą dostarczenie takiej umowy jest obligatoryjne.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.pl/bip
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie MOPS 18-400 Łomża ul. Dworna 23 B pokój 208.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2011 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego 18-400 Łomża ul. Dworna 23 B pokój 208.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przetarg nieograniczony na przygotowanie i wydanie posiłków w ramach programu :Pomoc państwa w zakresie dożywiania dla potrzebujących miasta Łomża oraz dla beneficjentów w ramach projektu systemowego EFS - Nowa droga do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w 2011 r..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Posiłki.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wydanie do 200 w tym 60 z dowozem dwu daniowych obiadów dziennie , 5-7 dni w tygodniu od kwietnia do grudnia 2011r dla podopiecznych MOPS w Łomży w ramach programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania W związku z tym przedsiębiorca musi posiadać odpowiednią bazę lokalową na terenie miasta Łomża. Posiłek będzie przyznawany na podstawie decyzji administracyjnej dla osób niepełnosprawnych , chorych , w podeszłym wieku oraz dla młodzieży ponad gimnazjalnej Obiady powinny być pełnowartościowe pod względem odżywczym, różnorodne, zgodne z zasadami żywienia Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie . Oczekiwana średnia wartość energetyczna jednego zestawu obiadowego : na poziomie minimum 1000 kcal w tym udział energii z białka od 14 % do 15%. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków dobrej jakości , o rzetelnej wadze, odpowiednim poziomie energetycznym i odżywczym. Wykonawca gwarantuje jakość obiadów na poziomie nie gorszym , niż wynika to z jadłospisu dekadowego opracowanego według wzoru stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca gwarantuje niezmienność ceny wydanych obiadów przez cały okres obowiązywania umowy .Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli estetyczności i prawidłowości przygotowania posiłku zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i na warunkach określonych w umowie. Należność za wydane posiłki będzie przekazywana na konto przedsiębiorcy po przedłożeniu faktury VAT w terminie uzgodnionym w umowie..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.52.00.00-9.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.