eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › Prowadzenie i utrzymanie Stadionu Miejskiego, przy ul. Mrongowiusza 1 w Mrągowie przez okres 12 miesięcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-28

Ogłoszenie nr 374948 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.

Mrągowo: Prowadzenie i utrzymanie Stadionu Miejskiego, przy ul. Mrongowiusza 1 w Mrągowie przez okres 12 miesięcy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 362031-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Mrągowo, krajowy numer identyfikacyjny 51074342700000, ul. ul. Królewiecka  , 11700   Mrągowo, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 74190 00, faks 897 412 874, e-mail zamowienia@mragowo.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mragwo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prowadzenie i utrzymanie Stadionu Miejskiego, przy ul. Mrongowiusza 1 w Mrągowie przez okres 12 miesięcy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OPZ.271.21.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Prowadzenie i utrzymanie Stadionu Miejskiego, przy ul. Mrongowiusza 1 w Mrągowie przez okres 12 miesięcy 1. Pielęgnacja i konserwacja murawy na płycie górnej: 1/ koszenie w zależności od wzrostu trawy - 2 razy w tygodniu w okresie wegetacji, 2/ podlewanie i następnie wałowanie trawy w okresie wegetacji - 1 raz w tygodniu, 3/ wiosenne grabienie liści - 1 raz w roku wiosną, 4/ jesienne wygrabianie opadłych liści - 1 raz w tygodniu, 5/ nawadnianie - w zależności od warunków atmosferycznych, szczególnie w okresie intensywnych przyrostów oraz suszy na głębokości 10-15 cm - 1-2 razy w tygodniu, 6/ wyrównanie nierówności i dosiewanie ubytków, z zastosowaniem specjalnych mieszanek traw zalecanych do boisk sportowych - 1 raz w okresie wegetacji. 7/ odchwaszczanie: punktowo i zapobiegawczo (tylko po ukazaniu się chwastów dwuliściennych, 4-krotnie w sezonie), 8/ nawożenie (terminy ściśle związane z pogodą, ilość nawozów uzależniona od analizy chemicznej podłoża gleby lub analizy organoleptycznej): a/ nawozy wieloskładnikowe 2-krotnie (wiosna, koniec lata), b/ nawożenie azotowe 2 - krotnie - (przełom marca-kwietnia, lipiec), c/ wapnowanie - jesień - 1 raz w roku, 9/ wertykulacja - 3- krotna (wczesna wiosna, lipiec, koniec września), 10/ aeracja - 2-krotna (kwiecień/maj, sierpień/wrzesień), 11/ obcinanie brzegów murawy/trawnika - 1 raz w miesiącu. 2. Utrzymanie bieżni w należytym stanie technicznym, poprzez: wiosenne odchwaszczanie, pielenie - 1 raz w miesiącu, wyrównywanie - 1 raz w miesiącu, odśnieżanie - 1 raz w tygodniu). 3. Utrzymanie w ciągłej sprawności urządzeń sportowych na płycie górnej stadionu: kredowanie linii - 1 raz w tygodniu, opalanie i malowanie bramek do piłki nożnej farbą olejną - 2 razy do roku. 4. Utrzymanie i bieżąca konserwacja siedzisk wokół płyty górnej (800 szt.), poprzez mycie - raz w tygodniu, dokręcanie i wyminę podkładek. 5. Utrzymanie i bieżąca konserwacja ogrodzenia zewnętrznego oraz wewnętrznego wraz z ogrodzeniem miejsca dla kibiców stadionu miejskiego, poprzez łatanie ubytków - 1 raz w miesiącu. 6. Utrzymanie w należytym stanie drogi wewnętrznej oraz alejek na stadionie miejskim, poprzez zamiatanie - 2 razy w tygodniu, odśnieżanie - 2 razy w tygodniu oraz odchwaszczanie - 1 raz w roku. 7. Utrzymanie w należytym stanie drzew oraz krzewów rosnących na terenie stadionu miejskiego, w tym nowych nasadzeń, poprzez cięcia sanitarne x 1 raz do roku oraz wykonywanie zabiegów ochrony roślin przed chorobami i szkodnikami w chwili zauważenia pierwszych objawów. 8. Utrzymanie w należytym stanie i porządku skarp na stadionie do pasa drogowego (koszenie - 1 raz w miesiącu, grabienie liści wiosenne i bieżące jesienne, odchwaszczanie - 1 raz w roku, uzupełnianie ubytków - 1 raz w okresie wegetacji). 9. Bieżąca konserwacja oświetlenia płyty dolnej (10 słupów), poprzez wymianę uszkodzonych opraw świetlnych (do 20 opraw rocznie). 10. Utrzymanie w bieżącej czystości całego terenu stadionu, poprzez codzienne usuwanie zanieczyszczeń stałych (butelek, puszek, papierów, gałęzi, itp.) bieżące usuwanie usterek (rozerwanie siatki, wybicie okna, awaria instalacji, zamalowanie graffiti, itp.). 11. Zapewnienie wszelkiego sprzętu do realizacji zadań, o których mowa w punktach 1-10. 12. Utrzymanie we właściwym stanie eksploatacyjno - technicznym budynków (szatniowo - sanitarnego o powierzchni 304 m2 oraz administracyjno - gospodarczego o powierzchni 75,69 m2) wraz z urządzeniami instalacji sanitarnej oraz instalacji elektrycznej, tj.: 1/ prowadzenie ksiąg budowlanych budynków, zapewnienie przeglądów budynków i urządzeń przez odpowiednie służby, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 2/ rezystancja urządzeń elektrycznych i całej instalacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 3/ zapewnienie zabezpieczenia ppoż. - instrukcja przeciwpożarowa, legalizacja gaśnic, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz wykonywanie zaleceń wynikających z instrukcji pożarowej, 4/ sprzątanie pomieszczeń budynków - minimum 1 raz w tygodniu, 5/ codzienne sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń sanitarnych, 6/ bieżąca naprawa usterek, wynikających z korzystania z budynków na stadionie miejskim. 13. Informowanie Zamawiającego o każdej zaistniałej usterce albo zauważonych wadach na piśmie, gdyż mogą one być objęte gwarancją. 14. Zapewnienia dla obiektu dostaw energii elektrycznej, cieplnej, wody oraz odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości stałych (minimum 1 raz na 2 tygodnie) oraz innych usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania urządzeń technicznych na obiekcie oraz zawieranie umów w tym zakresie. 15. Zawarcie umów oraz opłacanie ubezpieczenia OC i NW oraz od ognia i innych zdarzeń losowych oraz okazanie ich Zamawiającemu. 16. Stały dozór obiektu stadionu miejskiego w godzinach 7.00 - 19.00 oraz w pozostałych godzinach, po wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielem Zarządcy. 17. Utworzenie 1 etatu dla konserwatora obiektu, który odpowiadać będzie za infrastrukturę znajdującą się na stadionie, w tym budynek szatniowo-sanitarny wraz z zakupionym wyposażeniem. 18. Udostępnianie obiektu: 1/ Użyczenie pomieszczeń w budynku szatniowo - sanitarnym oraz budynku administracyjno - gospodarczym organizacjom pozarządowych oraz innym podmiotom nie działającym w celu osiągnięcia zysku według opracowanego harmonogramu udostępniania budynków. Z tytułu użyczenia pomieszczeń w budynkach: szatniowo - sanitarnym oraz budynku administracyjno - gospodarczym nie będą pobierane żadne opłaty. 2/ Płyty górnej zgodnie z regulaminem określającym zasady i tryb korzystania ze stadionu miejskiego. 19. Zapewnienie dojścia/dojazdu do obiektu dla osób korzystających z budynku biurowo-gospodarczego, którego Zarządcą od 1.01.2017 r. będzie Towarzystwa Budownictwa Społecznego ,,Karo", w celu prac Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz prowadzenia dyżurów specjalistów z zakresu wspierania osób i rodzin znajdujących się w sytuacjach kryzysowych. 20. Zapewnienie zgodności podejmowanych działań przez Zarządcę jak i przez podmioty korzystające ze stadionu w celu wykonywania umowy z prawem, standardami zarządzania obiektami sportowo-rekreacyjnymi, w szczególności wymogami i wytycznymi organizacji sportowych, z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa regulującymi zasady organizacji imprez masowych, z uwzględnieniem konieczności zapewnienia zdrowia i bezpieczeństwa osób korzystających ze stadionu oraz instrukcjami użytkowania obiektu przekazanymi przez Zamawiającego. W szczególności: 1) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 20.03.2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych, 2) zapewnienie ochrony osób i mienia podczas organizacji imprez z uwzględnieniem Ustawy dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia, 3) przy wykonywaniu obowiązków wynikających z Umowy przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 26.10.1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. 4) przestrzeganie regulaminu określającego zasady i tryb korzystania z gminnego obiektu użyteczności publicznej - Stadionu Miejskiego przy ul. Mrongowiusza 1 w Mrągowie, przyjęty Uchwałą Nr XXIII/2/2004 Rady Miejskiej w Mrągowie z dnia 30 września 2004 r. 21. Opracowywanie harmonogramów zajęć, rozgrywek sportowych, meczy, imprez rekreacyjno-sportowych oraz innych imprez organizowanych na terenie obiektu oraz harmonogramu wynajmu budynków. 22. Pokrycie wszelkich kosztów niezbędnych napraw bieżących i bieżących kosztów eksploatacji obiektu. 23. Zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno - finansowej, w tym prowadzenie odrębnej ewidencji księgowej dla dokumentowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów, dotyczących przedmiotowego zamówienia. 24. Wszystkie pożytki, osiągnięte w trakcie realizacji zadania, stanowić będą przychód Wykonywany, który je rozliczy a uzyskane wpływy przekaże na zarządzanie obiektem. 25. Przedłożenie raz na kwartał Zamawiającemu sprawozdania z prowadzenia i utrzymania Stadionu, zawierające m.in. statystykę wykorzystania obiektu. 26. Zamawiający upoważniony jest do nadzorowania i kontroli pracy Wykonawcy w zakresie wykonywania zadań. W tym celu Wykonawca zobowiązany będzie do udostępniania Zamawiającemu na każde jego żądanie wszelkich dokumentów (w tym m.in. w zakresie uzyskanych przychodów oraz poniesionych wydatków), dotyczących zarządzanie obiektem w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 27. W okresie wykonywania umowy Zamawiający ma zagwarantowane prawo wstępu, bez ograniczeń, na teren obiektu wyznaczonych przez niego przedstawicieli, w celu zbadania i sprawdzenia stanu wywiązywania się przez Wykonawcę z zawartej między stronami umowy. Zamawiający jest uprawniony do zgłaszania uzasadnionych uwag oraz rekomendacji w zakresie utrzymania i eksploatacji nieruchomości. 28. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z póź. zm.) osób wykonujących czynności określone w punktach 1 - 24 (poza czynnościami dot. przeglądu budynków, urządzeń, ochrony imprez masowych należącym do odpowiednich służb oraz działalności sportowej). 29. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 30.1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 30.2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 30.3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 31. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 31.1. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 31.2. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 31.3. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 31.4. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 32. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższych punktach czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 28 czynności. 33. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 77320000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT126829.27
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MKS Mrągowia Mrągowo,  mragowiamragowo@wmzpn.pl,  ul. Mrongowiusza 1,  11-700,  Mrągowo,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 156000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 156000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 156000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.