Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-28
Kętrzyn: Dostawy wyrobów garmażeryjnych, jaj i wody mineralnej do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 37482 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie , ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 750 31 88, faks 89 750 37 54.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.strazgraniczna.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy wyrobów garmażeryjnych, jaj i wody mineralnej do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów garmażeryjnych, jaj i wody mineralnej do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi dla poszczególnych zestawów załącznik nr 1a, 1b, 1c do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jeden lub więcej zestawów: 3.1. Zestaw nr 1 - Wyroby garmażeryjne (załącznik nr 1a do SIWZ), 3.2. Zestaw nr 2 - Jaja (załącznik nr 1b do SIWZ), 3.3. Zestaw nr 3 - Woda mineralna (załącznik nr 1c do SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.10.00-8, 15.89.60.00-5, 15.89.43.00-4, 03.14.25.00-3, 15.98.12.00-0, 15.98.10.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) zmiana nazwy firmy Wykonawcy i Zamawiającego, 2) zmiana adresu siedziby firmy Wykonawcy i Zamawiającego, 3) zmiana osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego, 2. O zmianach określonych w ust. 1 strony informują się w formie pisemnej. Zmiany określone w ust.1 pkt 2, 3 nie wymagają zawarcia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Jawna - pokój 118 W-MOSG lub przesłać na adres: W-MOSG im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYROBY GARMAŻERYJNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Krokiety z pieczarkami (wyrób garmażeryjny, świeży, półprodukt, rulony, 1szt - 100g) - 800 kg 2. Krokiety z kapustą i grzybami (wyrób garmażeryjny, świeży, półprodukt, rulony, 1szt - 100g) - 300 kg 3. Naleśniki z serem (wyrób garmażeryjny, świeży, półprodukt, rulony, 1szt 100g) - 1 000 kg 4. Naleśniki z mięsem (wyrób garmażeryjny, świeży, półprodukt, panierowane, rulony, 1szt 100g) - 600 kg 5. Paszteciki drożdżowe z pieczarkami i serem (gotowe do spożycia, 1szt 100g) - 600 kg 6. Paszteciki drożdżowe z mięsem (gotowe do spożycia, 1szt 100g) - 300 kg 7. Pierogi ruskie (głęboko mrożone, opakowania od 1 do 3 kg) - 900 kg 8. Pierogi z serem (głęboko mrożone, opakowania od 1 do 3 kg) - 700 kg 9. Kartacze z mięsem (wyrób garmażeryjny, świeży, opakowania zbiorcze do 15 kg, 1 szt 100g) - 800 kg 10. Knedle ze śliwką (głęboko mrożone, opakowania od 1 do 3 kg ) - 200 kg 11. Galaretka drobiowa (wyrób garmażeryjny świeży gotowy do spożycia, opakowania jednorazowe 1 porcja 200g) - 600 kg 12. Sałatka jarzynowa (wyrób garmażeryjny, świeży, gotowy do spożycia, skład : marchew, ziemniaki, groszek, kukurydza, ogórek, jaja, cebula, majonez, opakowania wiaderka do 10 kg) - 1 000 kg 13. Gołąbki z ryżem i mięsem drobiowym (wyrób garmażeryjny, półprodukt, głęboko mrożone, 1 porcja 150g, opakowania zbiorcze do 15 kg) - 1 000 kg Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.10.00-8, 15.89.60.00-5, 15.89.43.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: JAJA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jaja spożywcze ( klasa A, duże L, masa 1 sztuki jaja od 63g do 73g) - 50 000 szt. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1b do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WODA MINERALNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Naturalna woda mineralna gazowana 1,5l (o zawartości od 500 do 540 mg składników mineralnych w 1 litrze, opakowanie plastikowe PET 1,5 litra, przydatność do spożycia minimum ? terminu zadeklarowanego przez producenta) 30 000 l 2. Naturalna woda mineralna niegazowana 1,5l (o zawartości od 500 do 540 mg składników mineralnych w 1 litrze, opakowanie plastikowe PET 1,5 litra, przydatność do spożycia minimum ? terminu zadeklarowanego przez producenta) 15 000 l Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1c do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.12.00-0, 15.98.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Suwałkach
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej dla jednostek Politechniki Warszawskiej na sezon letni 2024r.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kowarach 2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - I/2024
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu w okresie od lipca do grudnia 2024 roku
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie 01.06.2024 r. - 31.12.2024 r.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.