eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup funkcjonalności dodatkowych do KSAT (blokady harmonogramów, konsolidacja VAT, modyfikacja JPK, listy wysyłkowe)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-28

Ogłoszenie nr 374820 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.

Gliwice: Zakup funkcjonalności dodatkowych do KSAT (blokady harmonogramów, konsolidacja VAT, modyfikacja JPK, listy wysyłkowe)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 356714-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 27625533500000, ul. Ul. Zwycięstwa  21, 44100   Gliwice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 238 55 30, faks 32 238 55 27, e-mail za@um.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup funkcjonalności dodatkowych do KSAT (blokady harmonogramów, konsolidacja VAT, modyfikacja JPK, listy wysyłkowe)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZA.271.115.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja i dostarczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego funkcjonalności dodatkowych do systemu KSAT2000 w zakresie: -obsługi deklaracji VAT-7, której szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3 do umowy,-importu plików JPK_VAT z jednostek zewnętrznych, której szczegółowy opis zawiera załącznik nr 7 do umowy,-generowania list wysyłkowych wg zdefiniowanych kryteriów w module Podatki, której szczegółowy opis zawiera załącznik nr 8 do umowy,-blokowania pozycji harmonogramów w CRU, której szczegółowy opis zawiera załącznik nr 9 do umowy,-obsługi automatyzacji naliczania odsetek, której szczegółowy opis zawiera załącznik nr 10 do umowy. 2. Dostarczenie Zamawiającemu przez Wykonawcę nieograniczonej czasowo licencji na funkcjonalności dodatkowe systemu KSAT2000, o których mowa w punkcie 1. 3. Dostarczenie Zamawiającemu przez Wykonawcę dokumentacji, które obejmuje: -wykaz dokonanych zmian w oprogramowaniu w stosunku do poprzedniej wersji wraz z ich opisem,-aneksy do dokumentacji technicznej, instrukcji dla administratora i użytkownika, jeśli są one wymagane w zakresie realizowanych prac.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 72262000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT154000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
COIG Spółka Akcyjna,  coig@coig.pl,  Mikołowska 100,  40-065,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 189420.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust.1 pkt 1) lit. b)  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1) lit. b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), gdyż zamawiana usługa może być zaoferowana tylko przez jednego wykonawcę i wynika to z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych (praw autorskich przysługujących tylko autorowi). Tylko on ma możliwość spełnienia świadczenia pożądanego przez Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi zmiany funkcjonalności eksploatowanego przez Zamawiającego systemu informatycznego KSAT2000, którego producentem oraz jedynym dostawcą jest COIG SPÓŁKA AKCYJNA z Katowic. Na rynku żadna alternatywna firma spełniająca w pełni wymagania Zamawiającego, nie jest w stanie zaoferować realizacji przedmiotowej usługi ze względu na ochronę praw wyłącznych. Zgodnie z art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.): Przedmiotem prawa autorskiego jest każdy przejaw działalności twórczej o indywidualnym charakterze, ustalony w jakiejkolwiek postaci, niezależnie od wartości, przeznaczenia i sposobu wyrażenia (utwór). Ustęp drugi tego artykułu stanowi, że: W szczególności przedmiotem prawa autorskiego są utwory: 1) wyrażone słowem, symbolami matematycznymi, znakami graficznymi (literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne oraz programy komputerowe); (...). Niewątpliwie produkt COIG SPÓŁKA AKCYJNA z Katowic, tj. system informatyczny KSAT2000 do kompleksowego zarządzania finansami Miasta, stanowi przedmiot tego prawa. Ten system pozyskany przez Zamawiającego w wyniku udzielonego zamówienia publicznego w trybie konkurencyjnym ma charakter utworu w rozumieniu powyższych przepisów. Zatem jej autorowi przysługuje ochrona przewidziana przepisami ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Tym samym nie jest możliwe udzielenie zamówienia innemu podmiotowi. Nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Nie ma możliwości realizacji zamówienia przez innego wykonawcę niż autora KSAT2000, ponieważ wiązałoby się to z koniecznością stworzenia systemu od nowa co znacznie wpłynęłoby na wzrost kosztów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.