eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Uzupełnienie oferty turystyczno-kulturalnej Powiatu Łowickiego poprzez przebudowę budynku siedziby Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-18

Łowicz: Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Uzupełnienie oferty turystyczno-kulturalnej Powiatu Łowickiego poprzez przebudowę budynku siedziby Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej
Numer ogłoszenia: 374782 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łowicki , ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8375902, faks 46 8375015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lowicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Uzupełnienie oferty turystyczno-kulturalnej Powiatu Łowickiego poprzez przebudowę budynku siedziby Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 1: Dostawa mebli do budynku Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej w Łowiczu 1. Łóżko - 30 sztuk, 2. Materac sprężynowy - 30 sztuk, 3. Szafka nocna - 30 sztuk, 4. Szafa - 17 sztuk, 5. Stół - 15 sztuk, 6. Krzesło - 86 sztuk, 7. Regał zamknięty - 1 sztuka, 8. Szafka niska - 1 sztuka, 9. Stół konferencyjny - 8 sztuk, 10. Stół 80x80 - 1 sztuka, 11. Biurko do gabinetu dyrektora - 1 sztuka, 12. Biurko do Centrum Informacji Turystycznej - 1 sztuka, 13. Biurko do pomieszczeń biurowych - 4 sztuki, 14. Szafa biurowa do gabinetu dyrektora - 1 sztuka, 15. Szafa biurowa do pomieszczeń biurowych - 4 sztuki, 16. Sejf depozytowy - 1 sztuka, 17. Szafa pancerna - 1 sztuka, 18. Krzesło biurowe - 6 sztuk, 19. Meble kuchenne - 2 zestawy. ZADANIE nr 2: Dostawa pościeli i innego wyposażenia do Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej w Łowiczu 1. Pościel - 90 kpl, 2. Kołdra + poduszka - 90 kpl, 3. Koc - 100 sztuk, 4. Dywanik - 30 sztuk, 5. Lampka nocna - 30 sztuk, 6. Wieszak odzieżowy - 100 sztuk, 7. Lustro pokojowe - 15 sztuk, 8. Lustro łazienkowe - 13 sztuk, 9. Ręcznik 50x100 - 90 sztuk, 10. Ręcznik 70x140 - 90 sztuk, 11. Kosz na śmieci plastikowy - 23 sztuki, 12. Kosz na śmieci metalowy - 5 sztuk, 13. Antyrama - 50 sztuk, 14. Verticale - 38 sztuk, 15. Deska do prasowania - 1 sztuka. ZADANIE nr 3: Dostawa sprzętu elektronicznego, biurowego i nagłośnienia do Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej w Łowiczu 1. Rzutnik - 2 sztuki, 2. Ekran projekcyjny - 2 sztuki, 3. Nagłośnienie - 1 komplet, 4. Zestaw komputerowy - 2 sztuki, 5. Hot-spot - 1 sztuka, 6. Telewizor LCD 22 cale - 16 sztuk, 7. Urządzenie wielofunkcyjne(drukarka, ksero, fax) - 1 sztuka. ZADANIE nr 4: Dostawa sprzętu AGD do Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej w Łowiczu 1. Czajnik elektryczny - 18 sztuk, 2. Lodówka - 2 sztuki 3. Kuchenka mikrofalowa - 2 sztuki, 4. Ekspres do kawy - 2 sztuki, 5. Odkurzacz - 3 sztuki, 6. Żelazko - 2 sztuki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.51.11.00-8, 39.51.20.00-4, 39.51.21.00-5, 39.51.41.00-9, 39.51.54.40-1, 39.70.00.00-9, 39.71.00.00-2, 32.34.24.00-6, 32.32.12.00-1, 32.32.46.00-6, 30.20.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na to, że Zamawiający nie uszczegółowił warunku udziału w postępowaniu dokona oceny jego spełniania na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na to, że Zamawiający nie uszczegółowił warunku udziału w postępowaniu dokona oceny jego spełniania na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na to, że Zamawiający nie uszczegółowił warunku udziału w postępowaniu dokona oceny jego spełniania na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na to, że Zamawiający nie uszczegółowił warunku udziału w postępowaniu dokona oceny jego spełniania na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na to, że Zamawiający nie uszczegółowił warunku udziału w postępowaniu dokona oceny jego spełniania na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego każdy z Wykonawców przedłoży wraz z ofertą fotografie: ZADANIE nr 1: Dostawa mebli do budynku Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej w Łowiczu - dla każdej z opisanych pozycji. ZADANIE nr 2: Dostawa pościeli i innego wyposażenia do Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej w Łowiczu - dla następujących pozycji: Lampka nocna, Wieszak odzieżowy, Lustro pokojowe, Lustro łazienkowe. Pozostałe dokumenty i załączniki: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, 2) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo - cenowy dla każdego Zadania, na które Wykonawca składa ofertę, 3) Pełnomocnictwo w przypadku podpisywania oferty przez osobę/osoby, których umocowanie do wykonywania tych czynności nie wynika z innych przedstawionych z ofertą dokumentów - w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 4) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) - w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 5) Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub/i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Uwaga: Zamówienie należy zrealizować w terminie od 04.01.2011 r. do 18.01.2011 r.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określono w załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.lowicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łowiczu, ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Łowiczu, ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na realizację projektu pn. Uzupełnienie oferty turystyczno-kulturalnej Powiatu Łowickiego poprzez przebudowę budynku siedziby Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej obejmującego wyżej opisany przedmiot zamówienia Powiat Łowicki uzyskał dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa III - Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, Działanie III.5 Infrastruktura turystyczno - rekreacyjna.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE nr 1: Dostawa mebli do budynku Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej w Łowiczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje:1. Łóżko - 30 sztuk, 2. Materac sprężynowy - 30 sztuk, 3. Szafka nocna - 30 sztuk, 4. Szafa - 17 sztuk, 5. Stół - 15 sztuk, 6. Krzesło - 86 sztuk, 7. Regał zamknięty - 1 sztuka, 8. Szafka niska - 1 sztuka, 9. Stół konferencyjny - 8 sztuk, 10. Stół 80x80 - 1 sztuka, 11. Biurko do gabinetu dyrektora - 1 sztuka, 12. Biurko do Centrum Informacji Turystycznej - 1 sztuka, 13. Biurko do pomieszczeń biurowych - 4 sztuk,i 14. Szafa biurowa do gabinetu dyrektora - 1 sztuka, 15. Szafa biurowa do pomieszczeń biurowych - 4 sztuki, 16. Sejf depozytowy - 1 sztuka, 17. Szafa pancerna - 1 sztuka, 18. Krzesło biurowe - 6 sztuk, 19. Meble kuchenne - 2 zestawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE nr 2: Dostawa pościeli i innego wyposażenia do Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej w Łowiczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujący asortyment:1. Pościel - 90 kpl, 2. Kołdra + poduszka - 90 kpl, 3. Koc - 100 sztuk, 4. Dywanik - 30 sztuk, 5. Lampka nocna - 30 sztuk, 6. Wieszak odzieżowy - 100 sztuk, 7. Lustro pokojowe - 15 sztuk, 8. Lustro łazienkowe - 13 sztuk, 9. Ręcznik 50x100 - 90 sztuk, 10. Ręcznik 70x140 - 90 sztuk, 11. Kosz na śmieci plastikowy - 23 sztuki, 12. Kosz na śmieci metalowy - 5 sztuk, 13. Antyrama - 50 sztuk, 14. Verticale - 38 sztuk, 15. Deska do prasowania - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.11.00-8, 39.51.20.00-4, 39.51.21.00-5, 39.51.41.00-9, 39.51.54.40-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE nr 3: Dostawa sprzętu elektronicznego, biurowego i nagłośnienia do Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej w Łowiczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostawy obejmuje następujący asortyment:1. Rzutnik - 2 sztuki, 2. Ekran projekcyjny - 2 sztuki, 3. Nagłośnienie - 1 komplet, 4. Zestaw komputerowy - 2 sztuki, 5. Hot-spot - 1 sztuka, 6. Telewizor LCD 22 cale - 16 sztuk, 7. Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, ksero, fax) - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6, 32.32.12.00-1, 32.32.46.00-6, 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE nr 4: Dostawa sprzętu AGD do Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej w Łowiczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje następujący asortyment:1. Czajnik elektryczny - 18 sztuk, 2. Lodówka - 2 sztuki, 3. Kuchenka mikrofalowa - 2 sztuki, 4. Ekspres do kawy - 2 sztuki, 5. Odkurzacz - 3 sztuki, 6. Żelazko - 2 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.